Gå til innhold

mensen...hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest lurerpådetteja

jeg tok angrepillen for ca 2 uker siden, og fikk mensen for ett par dager siden.den kom ikke noe særlig forsinket eller for tidlig. men den er ikke som den pleier..jeg blødde "normalt" de to første dagene, etter det har det nesten ikke blødd noe, bare noe brunt å se i bindet..jeg pleier ikke blø så veldig de siste dagene, men idag begynner det å bli mange timer siden det kom noe blod, og jeg pleier å blø i 6 dager..

kan angrepillen ha innvirkning på dette?kan det hende jeg har stoppet å blø nå, og så kommer det mer om ett par dager f.eks?kan den "tukle med" systemet mitt på den måten?=)

eller så lurer jeg på om dersom jeg hadde sex kvelden/natta før mensen kom..altså noen uker ETTER at jeg tok angrepillen, kan jeg da ha blitt gravid? det har seg slik at jeg husker lite og ingenting fra kvelden, men jeg våknet med alle klærne av, og det gjorde han også...+ at mensen hadde komt da jeg våknet.

HVIS han hadde gjort meg gravid den kvelden, ville jeg likevel kunnt ha fått mensen like etterpå? eller ville den uteblitt?

er det mulig at mensen kan ha stoppet nå pga. at jeg ble gravid like før mensen startet, og at den ikke "rakk" å stoppe da? hvis noen skjønner hva jeg mener...ehm...=)takk for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192062-mensenhvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...