Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Urt1365380885

Min mann er engstelig for å bli smittet av soppinfeksjon. Jeg har mye problemer med gjentatte infeksjoner. Vi benytter derfor kondom ved samleie. Ønsker imidlertid å bli gravid. Har derfor brukt en liten sprøyte til å sprøyte sæd fra kondomen inn i skjeden. Har imidlertid ikke oppnådd å bli gravid på denne måten. Spørsmål: Er det mulig å bli gravid på denne måten? Hvor lenge lever sædceller/tåler de denne håndteringen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192068-levetid-s%C3%A6dceller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om en som ble gravid på den måten, de hadde nemlig overnattingsgjester og ingen mulighet for å ha seg.

Men om du er plaget med gjentatte soppinfeksjoner ville jeg gått til legen og fått en "hestekur" for å bli kvitt det.

Øh, hastet det så fælt at de ikke kunne vente til gjestene var dratt..?

OBS! Mange kondomer er satt inn med sæddrepende middel!! Og dette er jo ikke akkurat gunstig ved barneønske, da! Hadde jeg vært dere, ville jeg brukt eggløsningstester, latt være å ha sex noen dager inntil testen blir positiv, så kan dere onanere mannen så han kommer i en kokt kopp eller noe, og så kan dere sprøyte inn denne sæden!? Eller få tak i kondomer uten sæddrepende krem, da...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...