sos Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg har en venn som jeg har kjent lenge,dvs siden vi var små. Han er sammen med noen nå, men tror ikke han ser så mye fremtid i det. Jeg har innsett at jeg har følelser for han, men vil selvfølgelig ikke si noe om dette siden han er i et forhold. Har ikke sagt til noen andre heller fordi det er ganske overraskende for meg også. Hvis det blir slutt mellom de to og etter det har gått en stund burde jeg si noe eller er det noe i det at hvis en gutt virkelig er interessert så vil han ta initiativet til noe mer enn å bare være venner. Vi har aldri gjort noe seksuelt etc.Vi er begge på slutten av 20-årene. Kanskje det er noen som har erfaring med dette? Håper på hjelpsomme svar:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192079-ta-initiativet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpi Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er i samme situvasjon i grunn-har funnet ut at jeg har sterke følelser for min kompis. Han var etter meg i 5 år, men jeg var da for ung til å forstå hvilken mann han er. Perfekt for meg. Vi var bestevenner og har hadd sex og alt det der... Nå er han i et forhold,- jeg virkelig elsker han som en venn-virkelig får tårer i øynene av å tenke på hva jeg slapp taket på... Venninna mi mener jeg skal prøve meg, selv om han er forlovet. Alle vet at jeg var hans "stor kjærlighet", og da mener hun at jeg klart har et forsprang... Men for meg er det UAKTUELLT.... Aldri om jeg kunne gjort noe, vil ikke ødelegge for andre. Selv om jeg vil ha han virkelig-så skjer ingenting for han eventuellt blir single-men da _hopper jeg på han_ Jeg vil ikke at han skal vite hvilke følelser jeg har fått for han de siste åra engang.... Åååå savner ham Men jeg sier til deg, kjør på når han er single-men ikke ødelegg for andre, for du hadde neppe likt at ei dame la an på _din_ type!! Lykke til uansett!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192079-ta-initiativet/#findComment-1331690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Er i samme situvasjon i grunn-har funnet ut at jeg har sterke følelser for min kompis. Han var etter meg i 5 år, men jeg var da for ung til å forstå hvilken mann han er. Perfekt for meg. Vi var bestevenner og har hadd sex og alt det der... Nå er han i et forhold,- jeg virkelig elsker han som en venn-virkelig får tårer i øynene av å tenke på hva jeg slapp taket på... Venninna mi mener jeg skal prøve meg, selv om han er forlovet. Alle vet at jeg var hans "stor kjærlighet", og da mener hun at jeg klart har et forsprang... Men for meg er det UAKTUELLT.... Aldri om jeg kunne gjort noe, vil ikke ødelegge for andre. Selv om jeg vil ha han virkelig-så skjer ingenting for han eventuellt blir single-men da _hopper jeg på han_ Jeg vil ikke at han skal vite hvilke følelser jeg har fått for han de siste åra engang.... Åååå savner ham Men jeg sier til deg, kjør på når han er single-men ikke ødelegg for andre, for du hadde neppe likt at ei dame la an på _din_ type!! Lykke til uansett!!!! Dette er ikke nok et tilfelle av kvinner som ønsker det de ikke kan få? Så fort han er i et forhold med noen andre så blir han mye mer interessant. Blir han singel igjen så daler interessen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192079-ta-initiativet/#findComment-1332250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sos Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Dette er ikke nok et tilfelle av kvinner som ønsker det de ikke kan få? Så fort han er i et forhold med noen andre så blir han mye mer interessant. Blir han singel igjen så daler interessen? Skjønner at du kan være skeptisk, men jeg avsluttet et annet forhold delvis pga dette dvs disse følelsene. Har ingen forhåpninger, men er selvfølgelig nysgjerrig på om det kunne bli noe... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192079-ta-initiativet/#findComment-1333039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made in bed Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er i samme situvasjon i grunn-har funnet ut at jeg har sterke følelser for min kompis. Han var etter meg i 5 år, men jeg var da for ung til å forstå hvilken mann han er. Perfekt for meg. Vi var bestevenner og har hadd sex og alt det der... Nå er han i et forhold,- jeg virkelig elsker han som en venn-virkelig får tårer i øynene av å tenke på hva jeg slapp taket på... Venninna mi mener jeg skal prøve meg, selv om han er forlovet. Alle vet at jeg var hans "stor kjærlighet", og da mener hun at jeg klart har et forsprang... Men for meg er det UAKTUELLT.... Aldri om jeg kunne gjort noe, vil ikke ødelegge for andre. Selv om jeg vil ha han virkelig-så skjer ingenting for han eventuellt blir single-men da _hopper jeg på han_ Jeg vil ikke at han skal vite hvilke følelser jeg har fått for han de siste åra engang.... Åååå savner ham Men jeg sier til deg, kjør på når han er single-men ikke ødelegg for andre, for du hadde neppe likt at ei dame la an på _din_ type!! Lykke til uansett!!!! Bra at du står imot venninna di! Makan. Det er lov å bruke huet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192079-ta-initiativet/#findComment-1333771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.