Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en venn som jeg har kjent lenge,dvs siden vi var små. Han er sammen med noen nå, men tror ikke han ser så mye fremtid i det. Jeg har innsett at jeg har følelser for han, men vil selvfølgelig ikke si noe om dette siden han er i et forhold. Har ikke sagt til noen andre heller fordi det er ganske overraskende for meg også. Hvis det blir slutt mellom de to og etter det har gått en stund burde jeg si noe eller er det noe i det at hvis en gutt virkelig er interessert så vil han ta initiativet til noe mer enn å bare være venner. Vi har aldri gjort noe seksuelt etc.Vi er begge på slutten av 20-årene.

Kanskje det er noen som har erfaring med dette? Håper på hjelpsomme svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192079-ta-initiativet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pimpi

Er i samme situvasjon i grunn-har funnet ut at jeg har sterke følelser for min kompis. Han var etter meg i 5 år, men jeg var da for ung til å forstå hvilken mann han er. Perfekt for meg. Vi var bestevenner og har hadd sex og alt det der...

Nå er han i et forhold,- jeg virkelig elsker han som en venn-virkelig får tårer i øynene av å tenke på hva jeg slapp taket på...

Venninna mi mener jeg skal prøve meg, selv om han er forlovet. Alle vet at jeg var hans "stor kjærlighet", og da mener hun at jeg klart har et forsprang...

Men for meg er det UAKTUELLT.... Aldri om jeg kunne gjort noe, vil ikke ødelegge for andre.

Selv om jeg vil ha han virkelig-så skjer ingenting for han eventuellt blir single-men da _hopper jeg på han_ Jeg vil ikke at han skal vite hvilke følelser jeg har fått for han de siste åra engang....

Åååå savner ham

Men jeg sier til deg, kjør på når han er single-men ikke ødelegg for andre, for du hadde neppe likt at ei dame la an på _din_ type!!

Lykke til uansett!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192079-ta-initiativet/#findComment-1331690
Del på andre sider

petter smart

Er i samme situvasjon i grunn-har funnet ut at jeg har sterke følelser for min kompis. Han var etter meg i 5 år, men jeg var da for ung til å forstå hvilken mann han er. Perfekt for meg. Vi var bestevenner og har hadd sex og alt det der...

Nå er han i et forhold,- jeg virkelig elsker han som en venn-virkelig får tårer i øynene av å tenke på hva jeg slapp taket på...

Venninna mi mener jeg skal prøve meg, selv om han er forlovet. Alle vet at jeg var hans "stor kjærlighet", og da mener hun at jeg klart har et forsprang...

Men for meg er det UAKTUELLT.... Aldri om jeg kunne gjort noe, vil ikke ødelegge for andre.

Selv om jeg vil ha han virkelig-så skjer ingenting for han eventuellt blir single-men da _hopper jeg på han_ Jeg vil ikke at han skal vite hvilke følelser jeg har fått for han de siste åra engang....

Åååå savner ham

Men jeg sier til deg, kjør på når han er single-men ikke ødelegg for andre, for du hadde neppe likt at ei dame la an på _din_ type!!

Lykke til uansett!!!!

Dette er ikke nok et tilfelle av kvinner som ønsker det de ikke kan få? Så fort han er i et forhold med noen andre så blir han mye mer interessant. Blir han singel igjen så daler interessen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192079-ta-initiativet/#findComment-1332250
Del på andre sider

Dette er ikke nok et tilfelle av kvinner som ønsker det de ikke kan få? Så fort han er i et forhold med noen andre så blir han mye mer interessant. Blir han singel igjen så daler interessen?

Skjønner at du kan være skeptisk, men jeg avsluttet et annet forhold delvis pga dette dvs disse følelsene. Har ingen forhåpninger, men er selvfølgelig nysgjerrig på om det kunne bli noe...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192079-ta-initiativet/#findComment-1333039
Del på andre sider

Gjest made in bed

Åååå savner ham

Lykke til uansett!!!!

Bra at du står imot venninna di! Makan. Det er lov å bruke huet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192079-ta-initiativet/#findComment-1333771
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...