Gå til innhold

Moholt studentby, Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest Snart student

Noen som har bodd der nylig, eller bor der, som kan si hva en må ha med seg?

Madrass er det visst. Er de gode? Lurer på å kjøpe en overmadrass da. Ha sitt eget liksom, på toppen.

Er det gardiner der? Hvilke farger isåfall. Farger på interiør også, så jeg tar med meg sengetøy og annet som passer. For en kan vel henge opp bilder og slikt?

Fikk en hybel hvor en har sitt eget rom og hvor fire deler kjøkken og bad.

Si gjerne ifra hvis det er annet det er kjekt å vite om akkurat dette bostedet.

Takknemlig for all nyttig informasjon!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192112-moholt-studentby-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også student

Fargene varierer veldig. Vent til du kommer dit. Det er Bohus rett vd siden av med veldig godt utvalg.

Du får henge opp ting.

Buss rett utenfor døra som år både til Dragvoll og Gløshaugen. Greit å sykle til begge steder.

Bunnpris på studentbyen.

Rema, Bohus, baker, bokhandel, frisør og post 100 meter unna.

Internasjonalt, haugevis av nasjonaliteter.

Trondheims party-studentby nr. 1. Bråk hver eneste kveld og natt et eller annet sted i byen. Mye pga rykte sitt, så partyfolk flytter dit. Mye pga kjellerene. Hver linjeforening har sin kjeller der.

Gjest den ekte noor

Fargene varierer veldig. Vent til du kommer dit. Det er Bohus rett vd siden av med veldig godt utvalg.

Du får henge opp ting.

Buss rett utenfor døra som år både til Dragvoll og Gløshaugen. Greit å sykle til begge steder.

Bunnpris på studentbyen.

Trondheims party-studentby nr. 1. Bråk hver eneste kveld og natt et eller annet sted i byen. Mye pga rykte sitt, så partyfolk flytter dit. Mye pga kjellerene. Hver linjeforening har sin kjeller der.

Har vært på mang en bra fest der ja*s*

Gjest Snart student

Du får henge opp ting.

Bunnpris på studentbyen.

Takk for informativt svar!

Får håpe det går an å sove for folk som ikke er de verste partyløvene også da!?

Som nærmeste nabo til en studentbolig i en annen by så kan jeg med gangske stor sikkerhet si at søvn må være det siste mange av studentene her tenker på hvertfall.

Vet om fler som flytter til private alternativer etterhvert!

:)

Annonse

Jeg bor ikke så langt unna Moholt Studentby, og kjenner mange studenter som bor der og som ikke er festløver hele uka, men veldig seriøse og tar studiene på alvor.

Moholt ligger forresten i sykkelsavstand fra Ikea også. Bohus ligger jo rett over gata, men har inntrykk av at mange vil på Ikea.

Gjest også student

Kjenner mange som har flyttet derfra pga bråket. Hvis du har gost sovehjerte, ørepropper og er sosial, så har du et ok utg.punnkt.

Gjest Calóni

Det er bare i noen av oppgangene at det er slike "kjellere" (altså "klubbhusene" til linjeforeningene), og det er nok der det er mest støy, spesielt i helgene.

Moholt studentby er ganske gammelt, og ikke pusset opp de senere år, så det skader nok ikke å ha med seg litt forskjellig for å live opp hybelen. Men det positive er jo at det er svært billig, og nært 'alt'. Jeg vet om mange som bor der som trives godt iallfall! Når jeg har gått forbi mener jeg at jeg har sett det henger mange forskjellige typer gardiner i vinduene, og det kan jo tyde på at man må skaffe det selv..men det skal jeg ikke si for sikkert, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...