Goliath Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Da jeg kjørte til jobben i dag på motorveien så jeg tilfeldigvis til siden, og der kom det et kvinnfolk i en splitter ny BMW. Hun kjørte i 160 km/t med ansiktet langt inn i sladrespeilet og sminket seg med noe mascaragreier. Et lite øyeblikk så jeg en annen vei, og da jeg snudde meg mot dama igjen var hun til min store skrekk på god vei over i min kjørebane - fremdeles med ansiktet begravd i sladrespeilet og sminkeutstyret i full sving. Jeg ble så livredd at jeg i befippelsen mistet barbermaskinen som slo ut skinkesmørbrødet som jeg hadde i den andre hånden. I panikken for å få kontroll over bilen som jeg styrte med knærne datt telefonen ned fra halsgropen min og rett ned i kaffekoppen som jeg hadde mellom beina. Dette førte til en liten katastrofe med søling av varm kaffe over store Bill og de runde tvillingene. I smerteskriket som fulgte mistet jeg sigaretten fra munnviken som brente et stort hull i skjorta og jeg mistet en viktig telefonsamtale!!! Hvordan i helvete er det kvinnfolk kjører?!?!?!! 0 Siter
Gjest Grisekjører Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Haha, på seg selv kjenner man andre. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Fyfillla........*s* Akkuart slik jeg ville skrevet det selv! *lol* 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Ja, vi vet jo hvordan HUN kjørte da - et utypisk kvinnfolk i følge statistikken -kvinnfolk er i stort flertall defensive i trafikken. 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 *kremt* Jeg får skylde på langt fremskreden PMS -jeg leste ikke lenger enn til midten av innlegget ditt før jeg tok helt av - *LOL 0 Siter
Goliath Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 *kremt* Jeg får skylde på langt fremskreden PMS -jeg leste ikke lenger enn til midten av innlegget ditt før jeg tok helt av - *LOL :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Det var meg du så. Pokker ta deg! 0 Siter
Gjest BMW-rypa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Pokker ta deg! Mascaraen min ble ødelagt pga. deg *hulk* 0 Siter
Goliath Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Mascaraen min ble ødelagt pga. deg *hulk* Det var da enda godt... 0 Siter
favn Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg er ikke riktig så ille som det der, men kritikken av kvinner som bedriver make-up-aktiviteter treffer litt (leppestiften). Eller jobber jeg hardt for å skjerpe meg i forhold til å sende sms *dukker*. Helt jæ..., jeg vet det. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg er ikke riktig så ille som det der, men kritikken av kvinner som bedriver make-up-aktiviteter treffer litt (leppestiften). Eller jobber jeg hardt for å skjerpe meg i forhold til å sende sms *dukker*. Helt jæ..., jeg vet det. Me too, favn, me too. *dukker også* Jeg har mange ganger brukt speilet til andre ting enn det man egentlig skal bruke det til *kremt* sms må jeg også innrømme at jeg har bedrevet bittelitt med et par ganger. *dukker igjen* *skjerpe seg* 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Me too, favn, me too. *dukker også* Jeg har mange ganger brukt speilet til andre ting enn det man egentlig skal bruke det til *kremt* sms må jeg også innrømme at jeg har bedrevet bittelitt med et par ganger. *dukker igjen* *skjerpe seg* Hva skal det brukes til da? det speilet? hehe 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 *ler* Og en ting jeg aldri har skjønt er... alltid klages det på kjerringenes kjøring, at de ikke vet det finnes flere gear, at de ruser og guddameien vet hva... men når mopeder, biler ol. selges så skal det være et ekstra pluss liksom at det står "jentekjørt" ??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.