Gå til innhold

Kvinnfolk i trafikken!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

*LOL*

Mannen min kjørte bak en bil for en stund siden der sjåføren virket veldig uoppmerksom. Han/hun holdt et eller annet opp til hodet og kjørte med litt ukontrollerte svinger.

Da de kom til ei rundkjøring, oppdaget mannen min hva som skjedde i bilen foran: Den kvinnelige sjåføren holdt på å krølle håret med ei krølltang og se seg i speilet mens hun kjørte!!!!

At det går an!

Men - host - både min kjære og jeg skriver medlinger mens vi kjører...

Gjest ikke mobil i bil
Skrevet

*LOL*

Mannen min kjørte bak en bil for en stund siden der sjåføren virket veldig uoppmerksom. Han/hun holdt et eller annet opp til hodet og kjørte med litt ukontrollerte svinger.

Da de kom til ei rundkjøring, oppdaget mannen min hva som skjedde i bilen foran: Den kvinnelige sjåføren holdt på å krølle håret med ei krølltang og se seg i speilet mens hun kjørte!!!!

At det går an!

Men - host - både min kjære og jeg skriver medlinger mens vi kjører...

Ikke gjør det, da.... Det skal ikke mye til før det skjer en ulykke fordi man er uoppmerksom.

Gjest ikke mobil i bil
Skrevet

Morsomt skrevet, men skremmende om det om damen er sant. Det om deg? Vel, jeg tror ikke du holdt på med alt det der i bilen....;)

Skrevet

Morsomt skrevet, men skremmende om det om damen er sant. Det om deg? Vel, jeg tror ikke du holdt på med alt det der i bilen....;)

Det var bare en spøk - men det kunne vært sant.

I hvert det om denne damen:-)

Gjest prust
Skrevet

Ikke gjør det, da.... Det skal ikke mye til før det skjer en ulykke fordi man er uoppmerksom.

Nei, jeg vet det... Men jeg skriver aldri hvis det er uoversiktelig og mye som skjer - bare når jeg har full kontroll. *Host*

Skrevet

Nei, jeg vet det... Men jeg skriver aldri hvis det er uoversiktelig og mye som skjer - bare når jeg har full kontroll. *Host*

"Men jeg skriver aldri hvis det er uoversiktelig og mye som skjer - bare når jeg har full kontroll. *Host* "

(hvisker: kjenner meg igjen).

Men jeg vet det er farlig, og jeg har gjort det sjelden. Dessuten skal jeg skjerpe meg nå og heller stoppe hvis jeg skal skrive noe. Lese en kort melding er enklere å gjøre uten å miste kontroll.

Skrevet

Det var bare en spøk - men det kunne vært sant.

I hvert det om denne damen:-)

Ja, så har vi de idiotene som skriver melding mens de kjører...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...