laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 I søpleposen : gammel skinkeboks, tre konvolutter, litt sånn ekkel ubestemmelig guffe..Og hva er helt underst? Joda, min nye mobil..!:-o Jeg kan ikke huske å ha "lagt" den der, men den fant K, blinkende trist på bunnen med meldinger på, mens jeg har lett etter den i hele formiddag! Nå vet jeg hvorfor ting forsvinner herfra! :-D (det KAN ha hatt med vekkerklokken å gjøre..) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Kanskje den allerede lå i posen da bæreposen ble degradert til søplepose? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Kanskje den allerede lå i posen da bæreposen ble degradert til søplepose? Det kunne jeg jo håpe på..Men det var jeg som hang den der som søppelpose i går, uten telefon..Og i dag var den der MED. Telefonen var derimot på soverommet mitt sammen med meg i hele natt, for å vekke meg tidlig. Jeg har nok kastet den i distraksjon eller morgenilske..:-D Jeg husker ikke. 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det kunne jeg jo håpe på..Men det var jeg som hang den der som søppelpose i går, uten telefon..Og i dag var den der MED. Telefonen var derimot på soverommet mitt sammen med meg i hele natt, for å vekke meg tidlig. Jeg har nok kastet den i distraksjon eller morgenilske..:-D Jeg husker ikke. Skyld på eksen! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Skyld på eksen! Kan ikke! (desverre! ;-)) Han reddet den fra containeren! 0 Siter
flisa Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Kan ikke! (desverre! ;-)) Han reddet den fra containeren! det er jo bevis godt nok -han plantet den der, og så reddet den så du skal syns han er en helt! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 det er jo bevis godt nok -han plantet den der, og så reddet den så du skal syns han er en helt! Aha! Sånn var det nok! ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Kan ikke! (desverre! ;-)) Han reddet den fra containeren! Har samboeren din blitt degradert til eks? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Har samboeren din blitt degradert til eks? Jupp! Han flytter ut den første..Sånn i første omgang er det såklalt "prøvetid"..så får vi se. Vi kan ikke det der med å sambo. 0 Siter
cecily Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jupp! Han flytter ut den første..Sånn i første omgang er det såklalt "prøvetid"..så får vi se. Vi kan ikke det der med å sambo. Det er neiggu ikke enkelt alltid å samboere, det skal jeg skrive under på. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Vært på fylla? Når jeg våknet opp søndag for to uker siden hadde jeg stablet ca. 30 dvd-filmer i høyden ved siden av senga. Det er et mysterium. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Vært på fylla? Når jeg våknet opp søndag for to uker siden hadde jeg stablet ca. 30 dvd-filmer i høyden ved siden av senga. Det er et mysterium. Neida, det er nok ikke noe stort mysterium: du har funnet fram filmer du vil se på ny! 0 Siter
sheba Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det kunne jeg jo håpe på..Men det var jeg som hang den der som søppelpose i går, uten telefon..Og i dag var den der MED. Telefonen var derimot på soverommet mitt sammen med meg i hele natt, for å vekke meg tidlig. Jeg har nok kastet den i distraksjon eller morgenilske..:-D Jeg husker ikke. Du har nok gått i søvne og trodd det var han med prøvetid du bar på;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Neida, det er nok ikke noe stort mysterium: du har funnet fram filmer du vil se på ny! Nja, det er mer nærliggende å anta at jeg er i ferd med å klikke. Jeg har en del andre rare ting fore også. Tar meg ofte i det før jeg skrur på maskinen, men det hender ikke rent sjelden at jeg er i ferd med å sette diverse bestikk og glass inn i vaskemaskinen, kaster ting i søpla, osv. Dessuten sto jeg og knotet med feil oppgangsdør lørdagsnatta for 2 uker siden. Trodde det var noe galt med nøkkelen og var nummeret før å smacke inn vinduet på siden med en stein. Men så kom noen jeg kjente og lurte på hva faen jeg drev med i den oppgangen. Heldigvis er jeg herdet og fikk ikke antydninger til fyllenerver dagen derpå. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Nja, det er mer nærliggende å anta at jeg er i ferd med å klikke. Jeg har en del andre rare ting fore også. Tar meg ofte i det før jeg skrur på maskinen, men det hender ikke rent sjelden at jeg er i ferd med å sette diverse bestikk og glass inn i vaskemaskinen, kaster ting i søpla, osv. Dessuten sto jeg og knotet med feil oppgangsdør lørdagsnatta for 2 uker siden. Trodde det var noe galt med nøkkelen og var nummeret før å smacke inn vinduet på siden med en stein. Men så kom noen jeg kjente og lurte på hva faen jeg drev med i den oppgangen. Heldigvis er jeg herdet og fikk ikke antydninger til fyllenerver dagen derpå. Hihi! Skulle tatt seg ut om døren der var åpen og du la deg i feil leilighet.... 0 Siter
org Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hmmm. Så kanskje det er i søpla mobilen min også befinner seg, da. 0 Siter
org Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jupp! Han flytter ut den første..Sånn i første omgang er det såklalt "prøvetid"..så får vi se. Vi kan ikke det der med å sambo. Mange som ikke fikser å være sambo, gifter seg... Har dere ikke tenkt på det? :-))) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Mange som ikke fikser å være sambo, gifter seg... Har dere ikke tenkt på det? :-))) Oj..Du skisserer den fullkommne katastrofe..;-) Nei, her blir det ikke noe gifting,nei! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Vært på fylla? Når jeg våknet opp søndag for to uker siden hadde jeg stablet ca. 30 dvd-filmer i høyden ved siden av senga. Det er et mysterium. *lol* Kanskje du ville ha de tett? Redd for at noen skulle rappe dem? ;-) Nei, var ikke engang full..Bare generelt morgenforvirra antar jeg.. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Hmmm. Så kanskje det er i søpla mobilen min også befinner seg, da. Du får sjekke! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.