Gå til innhold

Nå har jeg blitt helt senil! :-D

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

I søpleposen : gammel skinkeboks, tre konvolutter, litt sånn ekkel ubestemmelig guffe..Og hva er helt underst? Joda, min nye mobil..!:-o

Jeg kan ikke huske å ha "lagt" den der, men den fant K, blinkende trist på bunnen med meldinger på, mens jeg har lett etter den i hele formiddag!

Nå vet jeg hvorfor ting forsvinner herfra! :-D

(det KAN ha hatt med vekkerklokken å gjøre..)

Skrevet

Kanskje den allerede lå i posen da bæreposen ble degradert til søplepose?

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje den allerede lå i posen da bæreposen ble degradert til søplepose?

Det kunne jeg jo håpe på..Men det var jeg som hang den der som søppelpose i går, uten telefon..Og i dag var den der MED.

Telefonen var derimot på soverommet mitt sammen med meg i hele natt, for å vekke meg tidlig.

Jeg har nok kastet den i distraksjon eller morgenilske..:-D Jeg husker ikke.

Skrevet

Det kunne jeg jo håpe på..Men det var jeg som hang den der som søppelpose i går, uten telefon..Og i dag var den der MED.

Telefonen var derimot på soverommet mitt sammen med meg i hele natt, for å vekke meg tidlig.

Skyld på eksen!

laguna1365380434
Skrevet

Skyld på eksen!

Kan ikke! (desverre! ;-))

Han reddet den fra containeren!

Skrevet

det er jo bevis godt nok -han plantet den der, og så reddet den så du skal syns han er en helt! :)

laguna1365380434
Skrevet

det er jo bevis godt nok -han plantet den der, og så reddet den så du skal syns han er en helt! :)

Aha! Sånn var det nok! ;-)

Skrevet

Har samboeren din blitt degradert til eks?

laguna1365380434
Skrevet

Har samboeren din blitt degradert til eks?

Jupp! Han flytter ut den første..Sånn i første omgang er det såklalt "prøvetid"..så får vi se.

Vi kan ikke det der med å sambo.

Skrevet

Jupp! Han flytter ut den første..Sånn i første omgang er det såklalt "prøvetid"..så får vi se.

Det er neiggu ikke enkelt alltid å samboere, det skal jeg skrive under på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vært på fylla?

Når jeg våknet opp søndag for to uker siden hadde jeg stablet ca. 30 dvd-filmer i høyden ved siden av senga.

Det er et mysterium.

hare1365380455
Skrevet

Vært på fylla?

Når jeg våknet opp søndag for to uker siden hadde jeg stablet ca. 30 dvd-filmer i høyden ved siden av senga.

Det er et mysterium.

Neida, det er nok ikke noe stort mysterium: du har funnet fram filmer du vil se på ny!:)

Skrevet

Du har nok gått i søvne og trodd det var han med prøvetid du bar på;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neida, det er nok ikke noe stort mysterium: du har funnet fram filmer du vil se på ny!:)

Nja, det er mer nærliggende å anta at jeg er i ferd med å klikke. :)

Jeg har en del andre rare ting fore også. Tar meg ofte i det før jeg skrur på maskinen, men det hender ikke rent sjelden at jeg er i ferd med å sette diverse bestikk og glass inn i vaskemaskinen, kaster ting i søpla, osv.

Dessuten sto jeg og knotet med feil oppgangsdør lørdagsnatta for 2 uker siden. Trodde det var noe galt med nøkkelen og var nummeret før å smacke inn vinduet på siden med en stein.

Men så kom noen jeg kjente og lurte på hva faen jeg drev med i den oppgangen.

Heldigvis er jeg herdet og fikk ikke antydninger til fyllenerver dagen derpå. :)

hare1365380455
Skrevet

Nja, det er mer nærliggende å anta at jeg er i ferd med å klikke. :)

Jeg har en del andre rare ting fore også. Tar meg ofte i det før jeg skrur på maskinen, men det hender ikke rent sjelden at jeg er i ferd med å sette diverse bestikk og glass inn i vaskemaskinen, kaster ting i søpla, osv.

Dessuten sto jeg og knotet med feil oppgangsdør lørdagsnatta for 2 uker siden. Trodde det var noe galt med nøkkelen og var nummeret før å smacke inn vinduet på siden med en stein.

Men så kom noen jeg kjente og lurte på hva faen jeg drev med i den oppgangen.

Heldigvis er jeg herdet og fikk ikke antydninger til fyllenerver dagen derpå. :)

Hihi! Skulle tatt seg ut om døren der var åpen og du la deg i feil leilighet....;)

Skrevet

Hmmm. Så kanskje det er i søpla mobilen min også befinner seg, da.

Skrevet

Mange som ikke fikser å være sambo, gifter seg...

Har dere ikke tenkt på det?

:-)))

laguna1365380434
Skrevet

Mange som ikke fikser å være sambo, gifter seg...

Har dere ikke tenkt på det?

:-)))

Oj..Du skisserer den fullkommne katastrofe..;-)

Nei, her blir det ikke noe gifting,nei! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Vært på fylla?

Det er et mysterium.

*lol* Kanskje du ville ha de tett? Redd for at noen skulle rappe dem? ;-)

Nei, var ikke engang full..Bare generelt morgenforvirra antar jeg..

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hmmm. Så kanskje det er i søpla mobilen min også befinner seg, da.

Du får sjekke! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...