Gå til innhold

Har rotet bort kjæresten....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mista..

I ei elv... Det er faen ikke mulig, 11 grader i vannet ...

har du røykt sokkene dine eller ??

Selvfølgelig vil jeg ikke har sex med han i selve elva... Det finnes da både lavoer, små koy'er, telt og presenning og bål.

Det går kjempefint å ha sex der.....bare prøv

Ler ...

Gjest mistet eller ikke..

Nei, ikke utro. Enda verre. Jeg har kallt han.

Bilen min sto parkert hjemme hos han. Så dro han i lakseelva, og hadde ikke dekning når jeg skulle hente den. Jeg ville at han skulle kjøre og parkere den på et hotell.

Når han fikk dekning, tikket det følgende melding inn fra meg: "Så du klarte alså ikke å kjøre bilden de 4 milene til hotellet? Helvetes "Børre"".

Så fikk jeg tilbake: "Ka i satan e det som feile dæ?"

Bilen har jeg hentet, men no er han sur.

Sint på meg selv.. skulle ikke sendt den meldinga... den første altså...

Den siste meldinga, "om forsoningssex i elva" var no ment som en spøk.

Men no har jeg mista kjæresten min, og ingen her inne tror jeg får han tilbake.

Trist...

Om du mister kjæresten din pga en misforståelse om hvor bilen står eller ikke, så er ikke forholdet liv laga.. Da er det bare å gi faen og komme seg videre.. Det finnes hundretusenvis av andre som har samme eller bedre match!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...