Gå til innhold

Har rotet bort kjæresten min, del 2

Anbefalte innlegg

Gjest mista.. mista..mista..

Nei, har ikke utro. Enda verre. Jeg har kallt han.

Bilen min sto parkert hjemme hos han. Så dro han i lakseelva, og hadde ikke dekning når jeg skulle hente den. Jeg ville at han skulle kjøre og parkere den på et hotell, så jeg kunne hente den.

Når han fikk dekning, tikket det følgende melding inn fra meg: "Så du klarte alså ikke å kjøre bilden de 4 milene til hotellet? Helvetes "Børre"".

Så fikk jeg tilbake: "Ka i satan e det som feile dæ?"

Bilen har jeg hentet, men no er han sur.

Sint på meg selv.. skulle ikke sendt den meldinga... den første altså...

Sendte mld til han i formiddag: "Skal vi ha forsoningssex i elva? Neste uke? Smiler... hilsen meg". Den var no ment som en spøk..

Svarer ikke på den, nei.

Men no har jeg mista kjæresten min, og ingen her inne tror jeg får han tilbake.

Trist... gråter..

Dumme meg...!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192198-har-rotet-bort-kj%C3%A6resten-min-del-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mista.. mista.. mista..

Kallt han? Hva mener du med det?

Mulig jeg er treig, men jeg skjønner ikke hva du skriver om. Verken her eller i det første innlegget.

Kanskje noen andre ble klokere enn meg av innlegget ditt.?

Ja, jeg har vært tydelig irritert i den første meldinga som jeg sendte til han på mandag.

Jeg kallte han nemelig for "Helvetes "Børre"".

Saken er sånn: Dette er en krangel. Så har jeg sendt han denne meldingen da. Så sendte han sin frekke melding tilbake til meg. Så hentet jeg bilen min hjem. (planen var at han skulle komme med den bilen, men dro i lakseelva i stedet for).

Men han er blitt pottesur, for hele bilhistorien.

No vil æ ha han kjæresten min tilbake, og gjerne litt forsoningssex med han...

Men det blir nok neppe særlig enkelt..

Trist og lei meg..

Annonse

Gjest M.Angelica

Ja, jeg har vært tydelig irritert i den første meldinga som jeg sendte til han på mandag.

Jeg kallte han nemelig for "Helvetes "Børre"".

Saken er sånn: Dette er en krangel. Så har jeg sendt han denne meldingen da. Så sendte han sin frekke melding tilbake til meg. Så hentet jeg bilen min hjem. (planen var at han skulle komme med den bilen, men dro i lakseelva i stedet for).

Men han er blitt pottesur, for hele bilhistorien.

No vil æ ha han kjæresten min tilbake, og gjerne litt forsoningssex med han...

Men det blir nok neppe særlig enkelt..

Trist og lei meg..

I alle seriøs krangler man og blir venner igjen.

Hvis det blir slutt pga dette (og kun etter et par mnd) så er ikke dette forholdet noe å satse på uansett.

Uansett, hvorfor ringer du han ikke??

petter smart

Min mor hadde et godt råd når jeg hadde mistet noe. Hun ba meg tenke etter hvor jeg hadde sett det sist. Kanskje noe for deg?

Dette bør være et køddinnlegg. Ingen normale mennesker ville dumpet noen pga en slik melding. Uten at det ligger masse annet bak.

?

Hvis jeg har forstått "problemstillingen" så er det jo bare en bagatell - i hvert fall hvis dette er et "seriøst" forhold.

Hvis jeg ikke har forstått problemstillingen grunnet måten problemet blir lagt frem på, og dette er den vanlige måten å fremstille problemer i dette forholdet på - så skjønner jeg at det er problemer i forholdet.

Men da har selve problemet lite med biler, laksefiske og forsoningssex å gjøre.....:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...