Gå til innhold

Skinstore og toll?

Anbefalte innlegg

Gjest amparro
Skrevet

Jeg har bestillt varer fra skinstore. Første gangen fikk jeg pakka i posten og alt var greit. Denne gangen har jeg fått et brev fra Posten Norge og at jeg må fortolle pakka.

Dette blir jo dyrt!

Hvordan gjør dere andre det når dere bestiller fra skinstore? Jeg har ringt dem og spurt om de kan sette prisen lavere, under 200 kr slik at jeg slipper toll. Det kunne de ikke.

Skrevet

bestill fra Strawberrynet.com isteden, mange her som er fornøyde med dem.

Hvis du FÅR toll-utgifter på pakker fra dem, så refunderer de i alle fall utgiftene.

Gjest amparro
Skrevet

bestill fra Strawberrynet.com isteden, mange her som er fornøyde med dem.

Hvis du FÅR toll-utgifter på pakker fra dem, så refunderer de i alle fall utgiftene.

Problemet er bare at jeg bruker MD. Formulations og det har det ikke på Strawberrynet.

Jeg fikk svar nå på en mail jeg sendte til skinstore. Jeg spurte hvorfor den første pakka kom uten toll, og denne pakka med. Jeg fikk et kort, surt svar om at de ikke kunne gå "rundt" reglene.

Hvorfor kan andre det da...? Jeg skjønner ikke dette jeg.

Skrevet

Problemet er bare at jeg bruker MD. Formulations og det har det ikke på Strawberrynet.

Jeg fikk svar nå på en mail jeg sendte til skinstore. Jeg spurte hvorfor den første pakka kom uten toll, og denne pakka med. Jeg fikk et kort, surt svar om at de ikke kunne gå "rundt" reglene.

Hvorfor kan andre det da...? Jeg skjønner ikke dette jeg.

Antakelig er det bare flaks/uflaks som avgjør hvilke pakker med verdi over kr 200 som blir ilagt toll og ikke.

Tror det er en del som slipper igjennom pga at posten ikke har kapasitet til å sjekke alle pakker like grundig.

Gjest amparro
Skrevet

Antakelig er det bare flaks/uflaks som avgjør hvilke pakker med verdi over kr 200 som blir ilagt toll og ikke.

Tror det er en del som slipper igjennom pga at posten ikke har kapasitet til å sjekke alle pakker like grundig.

Det har du nok rett i :-)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg bestiller mye fra skinstore og har aldri opplevd dette.

Jeg pleier også å spørre om de kan sette prisen til 200kr (skriver det der det står "andre kommentarer") og det sier de aldri noe på.

Kan hende du bare har hatt skikkelig uflaks desverre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...