Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mamma!

Er det mulig og føle ubehag ved nærvær av sine egne barn? Vet om noen som forguder sine små og søte barn, men så snart de blir litt større, 4-5 år, så er de mest i veien. At nærkontakt gradvis føles ubehagelig. Hva kan dette komme av? Hvordan kan det snu slik på seg, fra og elske nærkontakt, til og ikke klare det. Finnes det hjelp for slik rar oppførsel. Morens barndom har vært preger av vold fra faren til moren, kan dette være en senskade?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192223-morsf%C3%B8lelse-til-egne-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sofies mamma

Sikker på det stod bak klokkeslettet i hovedinnlegget tidligere idag..Men det er ikke der nå! *forvirra*

Jeg tror det bare står under innlegget når du leser det. Hvis det står en tekst der, så er det du har valgt å få svar fra andre lesere.... Hvis det ikke står noe, så får man fagsvar og. I denne tråden står det ingenting = vil ha svar fra fagperson.

Tror jeg...

Gjest M.Angelica

Jeg tror det bare står under innlegget når du leser det. Hvis det står en tekst der, så er det du har valgt å få svar fra andre lesere.... Hvis det ikke står noe, så får man fagsvar og. I denne tråden står det ingenting = vil ha svar fra fagperson.

Tror jeg...

Trodde det stod status: ønsker svar fra fagperson og fra lesere jeg..

Men godt mulig jeg tar feil altså =)

Uansett, jeg var sikker det på det stod status: ønsker svar kun fra leserne på hovedinnlegget, da jeg så på det i dag tidlig. Men jeg var sikkert så trøtt at jeg så det jeg ville se ;)

Gjest Calóni

Trodde det stod status: ønsker svar fra fagperson og fra lesere jeg..

Men godt mulig jeg tar feil altså =)

Uansett, jeg var sikker det på det stod status: ønsker svar kun fra leserne på hovedinnlegget, da jeg så på det i dag tidlig. Men jeg var sikkert så trøtt at jeg så det jeg ville se ;)

Hm...jeg tror du har rett, at det skal stå noe uansett om man ønsker svar fra lesere eller fagperson. Så det blir liksom bare på psykiatriforumet det ikke står noe, selv om det er fagperson der, fordi NHD bestemmer selv hvilke han vil svare på..

Tror jeg...

Hvis du ser på f.eks "foreldre-småbarn" så står det øverst på hovedinnlegget, om det ønskes svar fra lesere eller fagperson.

Annonse

Gjest M.Angelica

Hm...jeg tror du har rett, at det skal stå noe uansett om man ønsker svar fra lesere eller fagperson. Så det blir liksom bare på psykiatriforumet det ikke står noe, selv om det er fagperson der, fordi NHD bestemmer selv hvilke han vil svare på..

Var det jeg og trodde =)

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Mange synes det er enklere å være mor til de aller minste barna enn når barna vokser til og blir slitsomme og krevende. Men at nærkontakt skal føles ubehagelig kan tyde på andre problemer hos moren. Du skriver for lite til at jeg kan svare deg konkret. Men jeg anbefaler deg å bruke helsestasjonen og fagfolk der. Du kan oppfordre moren til å henvende seg dit selv. Hvis hun derimot ikke er klar over situasjonen, synes jeg du selv kan kontakt helsesøster i første omgang for en nærmere prat. Det er særlig aktuelt hvis du er bekymret for at barna ikke har det bra sammen med sin mor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...