Åsemor Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Synes det kan se ut som om du gjør ditt beste for å kræsje jeg:-) Jeg tøyser jo bare da. Det hender en sjelden gang at jeg sender en melding. Å prate i telefonen gjør jeg så sjelden at det så og si aldri treffer sammen med tidspunktet jeg kjører bil. Ordne håret og leppestift er jo bare en vits når man har småbarn, og tidligere har jeg alltid klart å ordne meg før jeg drar. Har også full kontroll på lommebok med innhold, så det var også bare tull. MEN jeg kikker bak i baksetet en gang imellom. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Nei, jeg har nok med å barbere meg. 0 Siter
Jada, så neida så.. Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg både skriver meldinger og leser avisa i bilen.. 0 Siter
Goliath Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg tøyser jo bare da. Det hender en sjelden gang at jeg sender en melding. Å prate i telefonen gjør jeg så sjelden at det så og si aldri treffer sammen med tidspunktet jeg kjører bil. Ordne håret og leppestift er jo bare en vits når man har småbarn, og tidligere har jeg alltid klart å ordne meg før jeg drar. Har også full kontroll på lommebok med innhold, så det var også bare tull. MEN jeg kikker bak i baksetet en gang imellom. Det var godt å høre :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.