Gå til innhold

Skriver du meldinger mens du kjører?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det kan se ut som om du gjør ditt beste for å kræsje jeg:-)

Jeg tøyser jo bare da. ;)

Det hender en sjelden gang at jeg sender en melding. Å prate i telefonen gjør jeg så sjelden at det så og si aldri treffer sammen med tidspunktet jeg kjører bil. Ordne håret og leppestift er jo bare en vits når man har småbarn, og tidligere har jeg alltid klart å ordne meg før jeg drar. Har også full kontroll på lommebok med innhold, så det var også bare tull.

MEN jeg kikker bak i baksetet en gang imellom. ;)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• Goliath

6

• Gemini

3

• Åsemor

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg har nok med å barbere meg.

Jada, så neida så..
Skrevet

Jeg både skriver meldinger og leser avisa i bilen..

Skrevet

Jeg tøyser jo bare da. ;)

Det hender en sjelden gang at jeg sender en melding. Å prate i telefonen gjør jeg så sjelden at det så og si aldri treffer sammen med tidspunktet jeg kjører bil. Ordne håret og leppestift er jo bare en vits når man har småbarn, og tidligere har jeg alltid klart å ordne meg før jeg drar. Har også full kontroll på lommebok med innhold, så det var også bare tull.

MEN jeg kikker bak i baksetet en gang imellom. ;)

Det var godt å høre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...