Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Er jo helt stille her jo. Er det bare jeg som er her inne? Er jo fint vær ute, men jeg sitter inne og passer på potetene som står i ovnen og skal bli bakte. Er alle ute? Jaja, dere kommer vel når kvelden kommer, kjenner jeg dere rett, må dere innom Dol en tur ;-) Vurderer om jeg skal begynne og spille Sodoku, men da er faren stor for at jeg blir hekta, og glemmer potetene mine, og ikke får laget kjøttet til heller. Hm, dilemmma dette her... ;-) *tusler ut og ser på potetene mine* 0 Siter
Gjest Lilly Rose Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg er her!! Men jeg er bare innom en snartur, asså!! ;o) Går og venter på poteter jeg også, men mine er i båter med løk og paprikastrimler! Nam! Folk er nok ute i sommervarmen - kvinsen må være inne å lage mat! As usual - ha,ha! Smakelig måltid når den tid kommer!!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg er her littegrann nå, men kommer nok til å være her mer ikveld. Men det virker nokså stille her, ja. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg kom akkurat inn. vært på tur med bikkja et par timer, og etterpå har vi sittet i hagen en time. Så jeg er fornøyd av å være utendørs. Har en time å slå ihjel før jeg skal hente samboeren. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg har vært på stranda, og så i butikken, og så har jeg ammet. Nå er jeg på nett en liten stund bare før jeg skal legge ungen og lage mat. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg er her!! Men jeg er bare innom en snartur, asså!! ;o) Går og venter på poteter jeg også, men mine er i båter med løk og paprikastrimler! Nam! Folk er nok ute i sommervarmen - kvinsen må være inne å lage mat! As usual - ha,ha! Smakelig måltid når den tid kommer!!!!! Hva gjør vi ikke for mann og barn, he he ;-) Men gleder meg til maten. Hørtes snadder ut det du lager også, oppskrift mottaes med takk :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg har vært på stranda, og så i butikken, og så har jeg ammet. Nå er jeg på nett en liten stund bare før jeg skal legge ungen og lage mat. Så jeg er ikke alene altså :-) Stranda hørtes fristendes ut. Men sukk, her svetter jeg over grytene ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg kom akkurat inn. vært på tur med bikkja et par timer, og etterpå har vi sittet i hagen en time. Så jeg er fornøyd av å være utendørs. Har en time å slå ihjel før jeg skal hente samboeren. Hunden her har akkurat gått, blodspor. Men det er ikke jeg som er føreren hennes da, så jeg satt hjemme og dolet. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg er her littegrann nå, men kommer nok til å være her mer ikveld. Men det virker nokså stille her, ja. Var heeelt dødt her i sted, nå har det livnet til litt. Nå skal jeg lage ferdig maten, men jeg kommer nok tilbake i kveld :-) 0 Siter
org Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Er her jeg også. Har laget klar kjøttkakene til i morra, laga sausejevninga klar og bakt brød. Brødene er snart ferdige, lukter kjempegodt. Snakker nå med stedatra på msn, det er så koselig, synes jeg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Er her jeg også. Har laget klar kjøttkakene til i morra, laga sausejevninga klar og bakt brød. Brødene er snart ferdige, lukter kjempegodt. Snakker nå med stedatra på msn, det er så koselig, synes jeg. Hei hei :-) Jeg pratet med halvsøstera mi på msn i sted, koselig måte og holde kontakt på det. Hjemmelagede kjøttkaker med hjemmelaget saus, namnam, tror jammen meg jeg skal lage det en dag jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Er og er, fru Blom. Det er minst to forskjellige ting. 0 Siter
Kvinna Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Joa, er innom litt nå! Har akuratt trillet inn etter et deilig grillmåltid, og skal myse på nyheter, drikke vin, og se på en leiefilm! Ferien begynner NÅÅÅÅÅ! :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Stikker innom en gang i blant jeg også. Idag står det blåskjell i hvitvinssaus, med pommefrites og hvitløksbaguetter til, alla den franske retten "moules de frites." Jeg gleder meg. Bon appetit forresten! :0) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Joa, er innom litt nå! Har akuratt trillet inn etter et deilig grillmåltid, og skal myse på nyheter, drikke vin, og se på en leiefilm! Ferien begynner NÅÅÅÅÅ! :-) Har akkurat startet opp grillen, så nå er det snart mat her også :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Stikker innom en gang i blant jeg også. Idag står det blåskjell i hvitvinssaus, med pommefrites og hvitløksbaguetter til, alla den franske retten "moules de frites." Jeg gleder meg. Bon appetit forresten! :0) Å hørtes godt ut, blir bare enda mer sulten jeg nå, er jo så mangen dolere som skal lage god mat idag. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Er og er, fru Blom. Det er minst to forskjellige ting. Det er det nok. Nå skal jeg ut på terassen og drikke rødvin, mens mannen griller :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg er her. Vi har vært på ikea i dag no greier til soverommet, så har vi gått en liten trilletur i det fine været. Nå har jeg sittet med puppen fremme i halvannen time. Lillemor blir jo aldri ferdig.. hun bare sovner.. hehe.. men så søt da. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg er her. Vi har vært på ikea i dag no greier til soverommet, så har vi gått en liten trilletur i det fine været. Nå har jeg sittet med puppen fremme i halvannen time. Lillemor blir jo aldri ferdig.. hun bare sovner.. hehe.. men så søt da. De er søte ja :-) Min på 4 er ikke fullt så søt idag, vi har ligget i krig i hele dag om rydding av rommet hans. Han er så sint, og syns så synd på seg selv, og mener jeg er verdens dummeste mamma! ;-) 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 De er søte ja :-) Min på 4 er ikke fullt så søt idag, vi har ligget i krig i hele dag om rydding av rommet hans. Han er så sint, og syns så synd på seg selv, og mener jeg er verdens dummeste mamma! ;-) min på to har kommet inn i periode der han sier "stakkar meg" hver gang jeg følger han inn i sengen igjen. Og "dette er dumt" Han sier det med den største ro i stemmen, og går så ut igjen med en gang jeg har lukket døren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.