Gå til innhold

Er det ingen her??

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

min på to har kommet inn i periode der han sier "stakkar meg" hver gang jeg følger han inn i sengen igjen. Og "dette er dumt" Han sier det med den største ro i stemmen, og går så ut igjen med en gang jeg har lukket døren.

He he, de blir fort vetlevoksne disse små.

Han min var så sinna på meg idag, har ikke sett det verre før.

-Nå er jeg LEI meg, mamma, bare så du vet det!

Men rommet ble da ryddet til slutt, selv om det tok hele dagen :-)

Gjest Lilly Rose
Skrevet

Hva gjør vi ikke for mann og barn, he he ;-)

Men gleder meg til maten.

Hørtes snadder ut det du lager også, oppskrift mottaes med takk :-)

Kan du vel få! ;o)

Beregn mye poteter!! Til to voksne legger jeg langpanna full med båter på geledd - gjerne litt store båter! Men for å ta det fra starten.....

Skrell poteter og del i store båter (4-6 pr. potet), legg i tett og stor plastpose (frysepose). Del 1-2 store rødløk i båter og legg i posen. Skjær 1-2 røde paprika i brede strimler og legg i. Hell på en klunk olje av ønsket slag 0,5-0,75 dl.?, hell ønsket krydder i posen (hvitløk, paprika, aromat, basilikum....hva du liker best) og rist og bland innholdet. FOrdeles på bakepapir i langpannen, og krydre evt. litt mer. Settes i varm ovn 225C, i ca.45 min. eller til potetene er gyldenbrune, litt oppblåste og helt møre!

Nam-nam!!!!! Helles i bolle/fat og serveres.

I går kveld hadde vi grillede kyllingfileter til, en salat samt litt sjysaus smakssatt med litt mer krydder og stæsj. Rødvin til!!! Mmmm!!!!

Godt til både okse- og svinekjøtt også!! Og godt bare å maule.....! ,O)

Gjest Shira12
Skrevet

Kan du vel få! ;o)

Beregn mye poteter!! Til to voksne legger jeg langpanna full med båter på geledd - gjerne litt store båter! Men for å ta det fra starten.....

Skrell poteter og del i store båter (4-6 pr. potet), legg i tett og stor plastpose (frysepose). Del 1-2 store rødløk i båter og legg i posen. Skjær 1-2 røde paprika i brede strimler og legg i. Hell på en klunk olje av ønsket slag 0,5-0,75 dl.?, hell ønsket krydder i posen (hvitløk, paprika, aromat, basilikum....hva du liker best) og rist og bland innholdet. FOrdeles på bakepapir i langpannen, og krydre evt. litt mer. Settes i varm ovn 225C, i ca.45 min. eller til potetene er gyldenbrune, litt oppblåste og helt møre!

Nam-nam!!!!! Helles i bolle/fat og serveres.

I går kveld hadde vi grillede kyllingfileter til, en salat samt litt sjysaus smakssatt med litt mer krydder og stæsj. Rødvin til!!! Mmmm!!!!

Godt til både okse- og svinekjøtt også!! Og godt bare å maule.....! ,O)

Takk takk!

Hørtes knallgodt ut!

Dette skal prøves.

Hørtes jo godt ut til kvelds også dette, uten noe annet til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...