Gimmick Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 ..sånn gjennom tidene? Litt tips til nytt å se er greit:) Kjøpte filmmusikken til Dirty Dancing igår...mmmm:) mimre mimre! Helt klart min favoritt! 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 "Livet er herlig" Absolutt min beste film. Kan se den om og om igjen. 0 Siter
Gjest en film Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 "Broene i Madison County". Det er den jeg kommer på i farten. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Filmer jeg kan se om og om igjen : Dirty dancing Notting Hill Gutter er Gutter Pretty woman Titanic -sikkert flere, men disse er sikkerstikk ) 0 Siter
Velouria Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 "Nobody puta baby in a corner" Herregud! verdens mest latterlig filmsitat, men, men.. Beste film er Reservoir Dogs uten tvil. Sammen med f.eks: Godfaren filmene True Romance Trainspotting La doublevie de Veronique Leon Amelie Piano Pulp Fiction American History X (sikle, sikle på Edvard Norton) hmmm, det er så mange... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Mary Poppins Bridget Jones Diary Notting Hill 101 dalmatiner Colour of night Dirty Dancing + + + + + 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Dirty Dancing Pretty Woman Så som i himmelen Sjokolade Kalenderpikene Cath me if you can Tante Pose 0 Siter
Osiris Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Postmannen ( Il postino) Sjokolade Sigøynernes tid Rød Hvit Blå 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 jeg glemte: "Aldri annet enn bråk" Husker dere den? 0 Siter
Velouria Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 "Nobody puta baby in a corner" Herregud! verdens mest latterlig filmsitat, men, men.. Beste film er Reservoir Dogs uten tvil. Sammen med f.eks: Godfaren filmene True Romance Trainspotting La doublevie de Veronique Leon Amelie Piano Pulp Fiction American History X (sikle, sikle på Edvard Norton) hmmm, det er så mange... ..puts skulle det selvsagt være.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hvis vi ser bort fra Velourias liste er det faen meg mange rare "favorittfilmer" under her. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Eat the rich (med Lemmy fra Motorhead) Blade Runner The Thin Red Line The Incredibles Mars Attacks Dr. Strangelove ...som jeg kan komme på i farta. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Dirty Dancing. Pretty woman. Sjokolade. Broene i Madison county (den er øverst på favorittlista) Catch me if you can. Motorsykkeldagbøkene. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Er vel kanskje ingen "favorittfilm" men... Pretty woman (?) med Richardt Gere og Julia Roberts gjorde fryktelig inntrykk på meg for mange, mange år siden. Der en var uten en god kjæreste og synes det var fryktelig urettferdig at hun som var "gatefrue" fikk denne aldeles hærlige, sensuelle, sexuelle, snille og humoristiske mannen. Døde nesten av sjalusi når han tok henne på pianoet :S *ler* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 "Broene i Madison County". Det er den jeg kommer på i farten. Den syntes jeg var nedtur å se etter at boka hadde gjort inntrykk på meg. 0 Siter
Gjest Yours truly Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Schindlers Liste Pianisten Midnight Cowboy Livet er herlig Ringenes Herre-filmene Er de filmene jeg liker aller aller best. 0 Siter
Gjest catchy Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Fire bryllup og en gravferd - Notting Hill - Da han møtte henne 0 Siter
kaffepiken Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Dirty Dancing er en fin mimrefilm ja! Og så var den første "Terminator" fimen helt rå! Dessverre gir de ikke helt samme opplevelse når man ser dem på nytt mange år senere.. Av nyere filmer syns jeg "Sjokolade" var veldig fin. 0 Siter
favn Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 "Nobody puta baby in a corner" Herregud! verdens mest latterlig filmsitat, men, men.. Beste film er Reservoir Dogs uten tvil. Sammen med f.eks: Godfaren filmene True Romance Trainspotting La doublevie de Veronique Leon Amelie Piano Pulp Fiction American History X (sikle, sikle på Edvard Norton) hmmm, det er så mange... Ja, her var det mye bra! Gode voldsfilmer vokser ikke på trær. Men jeg angrer regelrett på at jeg så Reservoir Dogs, jeg er nemlig paddeflat fan av Michel Madsen og han var _grusom_ der... - jada, jada, jeg har hørt at det var skuespill 0 Siter
Velouria Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Ja, her var det mye bra! Gode voldsfilmer vokser ikke på trær. Men jeg angrer regelrett på at jeg så Reservoir Dogs, jeg er nemlig paddeflat fan av Michel Madsen og han var _grusom_ der... - jada, jada, jeg har hørt at det var skuespill HÆ! Michael Madsen er jo sååå sexy i den filmen, når han danser og synger og kutter av purken øret, kongescene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.