Gå til innhold

Hva tror dere om situasjonen?

Anbefalte innlegg

Gjest Tjihi
Skrevet

Ok, det er ei jente jeg er veldig interessert i. Har vært det veldig lenge nå og ikke for så lenge siden (2 måneder) opparbeidet jeg meg nok mot til å fortelle henne hva jeg følte for henne. Reaksjonen var ikke som jeg hadde håpet på, men likvel kunne jeg tenke meg den reaksjonen. Så jeg ble ikke skikkelig lei meg eller noe. Hun sa at vi godt kunne være venner, fordi hun synes jeg er snill, morsom, etc. Helt greit for meg. :)

Siden da har vi vært sammen noen ganger, men i forbindelse med en kamerat av meg som er en venn av hun. Aldri funnet på nå alene.

Nå har det seg at kameraten min (mellomleddet) har dratt til militæret og jeg så for meg at jeg ikke kom til å se jenta på ei stund. Men for et par dager siden sendte hun meg en mld om et eller annet artig og vi tullet med det. På den siste meldinga hun sendte så ville hun at jeg skal ringe på henne hvis jeg er ute og kjører i nærheten (hun bor ganske langt unna) så vi kan finne på noe.

Er det noen grunn til å analyse det siste her med bakgrunn på hva som har hendt tidligere? Kanskje hun er litt interessert likevel? :) Håper det!

Takk for svar

Gjest printa
Skrevet

Hopp i det gutt! Er du i nærheten, så er du i nærheten. Da gjør du som riktig er, å ringe dama.

Ikke vær redd, du har ingenting å miste!

Siden du syns det er ok å være hennes venn, er et vennskap et godt utgangspunkt for videre bekjentskap. Du kan også på den måten finne ut om det ikke er noe å bygge videre på.

Men alt dette kan du ikke vite noe om, før det er prøvd.*s*

"Rock on"!

Og

*lykke til*

Gjest Tjihi
Skrevet

jeg tror hun er interessert

Takk for svar! Det var oppmuntrende! :)

Men det er ikke rart å ringe på henne i morgen (lørdag) da? Siden jeg fikk mld bare et par dager siden. Har ikke noe ærend rundt der hun bor, men vil veldig gjerne dra ut med henne.

Gjest sommerfugler
Skrevet

Takk for svar! Det var oppmuntrende! :)

Men det er ikke rart å ringe på henne i morgen (lørdag) da? Siden jeg fikk mld bare et par dager siden. Har ikke noe ærend rundt der hun bor, men vil veldig gjerne dra ut med henne.

Jeg kan love deg at hvis hun er interessert så sitter hun og venter på at telefonen skal ringe. Hun har sikkert tenkt på deg i de to dagene

Gjest Tjihi
Skrevet

Jeg kan love deg at hvis hun er interessert så sitter hun og venter på at telefonen skal ringe. Hun har sikkert tenkt på deg i de to dagene

Ååååh! Hvis jeg bare hadde visst at dette faktisk er tilfelle! :)

Gjest sommerfugler
Skrevet

Ååååh! Hvis jeg bare hadde visst at dette faktisk er tilfelle! :)

Du vinner ikke hvis du ikke satser. Jeg traff samboeren min på en fest. Han lovde å ringe meg. I tre pinefulle dager satt jeg og ventet på telefon.

Vi har vært sammen i flere år nå:)

Skrevet

Ring henne. Hun sitter og venter og venter nå, og lurer på hvorfor du ikke har svart på meldingen som hun sendte for hele _to_ dager siden ;)

Typisk det der. ;-D

Hun har nok tenkt på deg etter at hun sendte meldingen, og nå lurer hun kanskje på om hun gjorde noe dumt da hun foreslo at dere skulle finne på noe sammen. Hun blir sikkert kjempeglad hvis du ringer eller melder tilbake. :)

Gjest Tjihi
Skrevet

Ring henne. Hun sitter og venter og venter nå, og lurer på hvorfor du ikke har svart på meldingen som hun sendte for hele _to_ dager siden ;)

Typisk det der. ;-D

Hun har nok tenkt på deg etter at hun sendte meldingen, og nå lurer hun kanskje på om hun gjorde noe dumt da hun foreslo at dere skulle finne på noe sammen. Hun blir sikkert kjempeglad hvis du ringer eller melder tilbake. :)

Så positive dere er! :D Veldig godt å få høre dette!

En ting jeg glemte å si: Jeg sendte mld tilbake og sa at jeg skulle ringe på.

En annen sak også. Hun har nettopp flyttet fra hjemplassen og bor nå 4 mil unna. Vet ikke helt om hun kjenner så veldig mange på den nye plassen. Tenkte kanskje at hun kjeder seg så mye at hun helt uten noen spesiell grunn bare lurer om vi skal finne på noe en dag.

Mine tanker. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...