Gå til innhold

Nå eier jeg "så som i himmelen" :)

Anbefalte innlegg

Gjest Nosferatü
Skrevet

Hadde jeg visst hva det var så.

Jeg fikk min oppblåsbara i dag!

Gjest prust
Skrevet

Er den kommet på DVD?!!!!!!

Mannen min orker ikke bli med meg på kino og se den. Jeg har bestemt meg for at han SKAL se den!

Hvor har du kjøpt den? Hvor mye koster den?

Sannsynligvis den beste jeg har sett i mitt liv!

Ei venninne av ei venninne av meg traff sin utkårede den kvelden hun hadde sett den... Han hadde faktisk kjøpt en nedlagt skole på ei øy!

Skrevet

Mannen min orker ikke bli med meg på kino og se den. Jeg har bestemt meg for at han SKAL se den!

Ei venninne av ei venninne av meg traff sin utkårede den kvelden hun hadde sett den... Han hadde faktisk kjøpt en nedlagt skole på ei øy!

Jeg er nesten kvalm av lykke over at gubben og jeg skal se den etterpå - hehehe!

Jeg kjøpte den her; http://www.cdon.no den kostet 208 med forsendelse :) vel verdt det! jeg betalte med VISA :)

Skrevet

OG det tok bare fire dager!!!

Gjest prust
Skrevet

Jeg er nesten kvalm av lykke over at gubben og jeg skal se den etterpå - hehehe!

Jeg kjøpte den her; http://www.cdon.no den kostet 208 med forsendelse :) vel verdt det! jeg betalte med VISA :)

Kos dere! Skal se om jeg får tak i den og!

Skrevet

Jeg har ikke ord!

Det er vi takknemlig for! :-)

Gjest Nosferatü
Skrevet

Det er vi takknemlig for! :-)

I flertall: takknemlige.

Siden du skriver "vi".

Hvem er "vi"?

Men takknemlighet er mangelvare, så jeg skal la det gå.

Skrevet

I flertall: takknemlige.

Siden du skriver "vi".

Hvem er "vi"?

Men takknemlighet er mangelvare, så jeg skal la det gå.

Ja, det er jo lørdag, så da kan du jo godt la det gå :)

*plump og vulgær og takknemlig for rettelsen* :)=

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...