Gjest berlitz Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Går det an å få en bekreftelse på at mottaker har lest en sms som har blitt sendt? 0 Siter
Gyda Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Nei, det tror jeg ikke. Mener du bare kan få bekreftelse på at den er levert mottaker. 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Nei, det tror jeg ikke. Mener du bare kan få bekreftelse på at den er levert mottaker. *s* 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hva gliser du av, flisa? hihi - vedkommende spør om man kan vite om mottaker har LEST sms'en - og jeg trodde du kødda litt og skrev at du bare kan se at den er mottatt -men at om vedkommende LESER den er jo umulig å få vite. - -eller noe sånt 0 Siter
Gyda Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 hihi - vedkommende spør om man kan vite om mottaker har LEST sms'en - og jeg trodde du kødda litt og skrev at du bare kan se at den er mottatt -men at om vedkommende LESER den er jo umulig å få vite. - -eller noe sånt Jo - du er inne på noe. Men det er jo slik at du kan få en kvittering på at SMS-en er levert. Men at mottakeren virkelig leser den (sånn som på e-post) går ikke. Men selvsagt skal det svært mye til om man ikke åpner og leser meldingenene man får inn på mobilen (tidspunktet for lesingen kan jo selvsagt være interessant, og det er nok ikke mulig). Jupp! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.