Gå til innhold

bekreftelse på at mottaker har lest sms?

Anbefalte innlegg

Gjest berlitz
Skrevet

Går det an å få en bekreftelse på at mottaker har lest en sms som har blitt sendt?

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Mener du bare kan få bekreftelse på at den er levert mottaker.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Mener du bare kan få bekreftelse på at den er levert mottaker.

*s*

Skrevet

Hva gliser du av, flisa?

hihi - vedkommende spør om man kan vite om mottaker har LEST sms'en - og jeg trodde du kødda litt og skrev at du bare kan se at den er mottatt -men at om vedkommende LESER den er jo umulig å få vite. - -eller noe sånt :)

Annonse

Skrevet

hihi - vedkommende spør om man kan vite om mottaker har LEST sms'en - og jeg trodde du kødda litt og skrev at du bare kan se at den er mottatt -men at om vedkommende LESER den er jo umulig å få vite. - -eller noe sånt :)

Jo - du er inne på noe. Men det er jo slik at du kan få en kvittering på at SMS-en er levert. Men at mottakeren virkelig leser den (sånn som på e-post) går ikke.

Men selvsagt skal det svært mye til om man ikke åpner og leser meldingenene man får inn på mobilen (tidspunktet for lesingen kan jo selvsagt være interessant, og det er nok ikke mulig).

Jupp! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...