Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Selv samler jeg på små fløtemugger tydeligvis, i alle fall står det 9 stykker i en liten hylle på kjøkkenet mitt. ) Hestefigurer har jeg rundt 50 stykker av. Alt jeg kommer over av Bee Gees-saker selvfølgelig og fjordhest-tingogtang. ) Andre samlere der ute? 0 Siter
Velouria Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Bøker, musikk, film og tekopper får jeg aldri nok av. Og kanskje sko, både barna og jeg har vanvittig mange sko i følge faren.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Egentlig ikke, men jeg har jo sikkert 30 sengesett, så noen ville kanskje sagt det var i overkant mange... 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Bøker, musikk, film og tekopper får jeg aldri nok av. Og kanskje sko, både barna og jeg har vanvittig mange sko i følge faren.. Bøker ja.... Står en viss mengde fagbøker om hest i hyllene her... ) Og så samler jeg på en serie jeg leste mye som barn, en serie meget oppbyggelige tekster - "Onkel Arthurs skumringsfortellinger". ) Har vel 5 av bøkene nå tror jeg, fant den siste på en bruktbutikk i forrige uke og ble helt salig. Er håpløs når det gjelder ting jeg selv hadde som barn.... Må ha det - bare MÅ ha det! 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Steiner! har fra alle ferier og steder som betyr noe for meg - bruker de i vinduskarmen i stedet for planter - 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Bøker ja.... Står en viss mengde fagbøker om hest i hyllene her... ) Og så samler jeg på en serie jeg leste mye som barn, en serie meget oppbyggelige tekster - "Onkel Arthurs skumringsfortellinger". ) Har vel 5 av bøkene nå tror jeg, fant den siste på en bruktbutikk i forrige uke og ble helt salig. Er håpløs når det gjelder ting jeg selv hadde som barn.... Må ha det - bare MÅ ha det! Jeg fikk tak i "Mitt skattkammer" for noen år tilbake 0 Siter
org Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg fikk tak i "Mitt skattkammer" for noen år tilbake De bøkene fant vi igjen på en bruktforretning for noen år siden. Skikkelig koselig! 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Pengesedler. Men de blir aldri særlig gamle, og jeg får ikke tak i så mange jeg kunne trenge :-) Neida. Barnetegninger (2-3 års alder). En fra hver. Så får de den innrammet til 15-årsdagen :-) Flaut men moro. 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 De bøkene fant vi igjen på en bruktforretning for noen år siden. Skikkelig koselig! Jeg betalte 500 på QXL - første gang jeg kjøpte noe på internett og siden har det bare klabba på seg 0 Siter
Gjest catchy Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg samler på gode minner. Som jeg tar fram dager jeg føler meg ensom. 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Pengesedler. Men de blir aldri særlig gamle, og jeg får ikke tak i så mange jeg kunne trenge :-) Neida. Barnetegninger (2-3 års alder). En fra hver. Så får de den innrammet til 15-årsdagen :-) Flaut men moro. Jeg vet om en mor som kopierte slike barnetegninger og broderte de og lagde et koseteppe til hvert av barna i konfirmasjone - det var da lappetepper av klærne bran hadde brukt opp igjennom - hihi 0 Siter
Velouria Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Steiner! har fra alle ferier og steder som betyr noe for meg - bruker de i vinduskarmen i stedet for planter - Steiner ja, det har jeg også alltid samlet på. Og hun eldste datteren (som populært kalles Flisen, tilfeldighet?) er storsamler hun også. Så det blir noen stener etterhvert, og det er litt kjipt når man fytter å skal forklare hvorfor man _må_ ha med seg en stor plastkasse med stener. Det er visst vanskelig å forstå for folk at noen samler og får et nært forhold til stener. 0 Siter
Velouria Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Bøker ja.... Står en viss mengde fagbøker om hest i hyllene her... ) Og så samler jeg på en serie jeg leste mye som barn, en serie meget oppbyggelige tekster - "Onkel Arthurs skumringsfortellinger". ) Har vel 5 av bøkene nå tror jeg, fant den siste på en bruktbutikk i forrige uke og ble helt salig. Er håpløs når det gjelder ting jeg selv hadde som barn.... Må ha det - bare MÅ ha det! Jeg samler mest på kokebøker, men jeg er spesielt glad i en gammel utgave av Shakespeares samlede som min farfar fikk i konfirmasjonsgave i 1911 0 Siter
mAd Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg samler ikke aktivt, men jeg har en bisarr ku-fetish. Da kanskje spesielt hvite kyr med svarte flekker (eeelller svarte kyr med hviite flekker?). Jeg har en del av dem rundtomkring 0 Siter
nyca Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Bøker ja.... Står en viss mengde fagbøker om hest i hyllene her... ) Og så samler jeg på en serie jeg leste mye som barn, en serie meget oppbyggelige tekster - "Onkel Arthurs skumringsfortellinger". ) Har vel 5 av bøkene nå tror jeg, fant den siste på en bruktbutikk i forrige uke og ble helt salig. Er håpløs når det gjelder ting jeg selv hadde som barn.... Må ha det - bare MÅ ha det! Så du er også heste-jente? (Vil tro du er jente, siden det er mus...) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Jeg fikk tak i "Mitt skattkammer" for noen år tilbake jeg har det bindet med rim og regler (fikk det utgått på biblioteket) og ungene har lest det fullstendig i filler! Var mitt yndlingsbind da jeg var liten også. ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg samler på engler. Har bilder, figurer etc. =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Jeg samler på engler. Har bilder, figurer etc. =) Har to søstre som samler på engler sånn i det små. Skulle gjerne gjort det jeg også, men det holder med at de to gjør det. Selv har jeg en nisse-landsby som jeg pusler litt med hver jul og kjøper litt nytt til og sånt - håper å få til en skikkelig gjenganger som ungene kan huske når de blir voksne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Så du er også heste-jente? (Vil tro du er jente, siden det er mus...) Jepp! Og sannelig har jeg ikke funnet meg en ordentlig hestkaill også! ) 0 Siter
nyca Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jepp! Og sannelig har jeg ikke funnet meg en ordentlig hestkaill også! ) Så koselig da.. ;o) Du er kanskje en av de heldige som bor på gård/småbruk også da? *misunne her jeg sitter med enebolig på landet, UTEN jorder* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.