Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Så koselig da.. ;o) Du er kanskje en av de heldige som bor på gård/småbruk også da? *misunne her jeg sitter med enebolig på landet, UTEN jorder* Nei, jeg bor i blokk i byen jeg. :o/ Kjæresten har hus på landet, stall og 4-5 luftegårder, men ikke noe særlig jord utenom. Bare nok hage til at vi skal kose oss med den og lage bærhage av det etterhvert. ) *Gleder seg villt* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Har to søstre som samler på engler sånn i det små. Skulle gjerne gjort det jeg også, men det holder med at de to gjør det. Selv har jeg en nisse-landsby som jeg pusler litt med hver jul og kjøper litt nytt til og sånt - håper å få til en skikkelig gjenganger som ungene kan huske når de blir voksne. Åhh.kunne tenkt meg å se samlingen deres =) Nisser samler mamma på også! Hun har huset fult om jula =) I tillegg til engler, så samler jeg på hybelkaniner 0 Siter
nyca Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Nei, jeg bor i blokk i byen jeg. :o/ Kjæresten har hus på landet, stall og 4-5 luftegårder, men ikke noe særlig jord utenom. Bare nok hage til at vi skal kose oss med den og lage bærhage av det etterhvert. ) *Gleder seg villt* Jeg skal ikke akkurat klage.. Har hesten i garasjen, vegg i vegg med soverommet... ;o) Men de jordene skulle jeg gjerne hatt, men men... Kan ikke få alt man ønsker seg-dessverre! Ridebane/ridehus på utseiden av døren ville selvsagt også vært topp! Men neida.. Har du hest? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg fikk tak i "Mitt skattkammer" for noen år tilbake Jeg var så heldig å arve hele serien med "Mitt Skattkammer" fra mormoren og morfaren min da de døde. Det var jeg av alle barnebarna som var mest hekta på de bøkene, derfor fikk jeg dem. Disse bøkene er noe av det kjæreste jeg har :-) 0 Siter
nick Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 For øyeblikket samler jeg på penger, men jeg vet ikke helt hva eller hvor jeg skal gjøre av dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Jeg skal ikke akkurat klage.. Har hesten i garasjen, vegg i vegg med soverommet... ;o) Men de jordene skulle jeg gjerne hatt, men men... Kan ikke få alt man ønsker seg-dessverre! Ridebane/ridehus på utseiden av døren ville selvsagt også vært topp! Men neida.. Har du hest? Nei, dessverre. Kjæresten har en da, traver så den er ikke så mye til ridehest akkurat. Men med tiden håper jeg det blir en liten ridehest til meg på stallen hans ja. ) 0 Siter
Gemini Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 For øyeblikket samler jeg på penger, men jeg vet ikke helt hva eller hvor jeg skal gjøre av dem. Gi dem til noen som vet hva de trenger dem til... :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg samler på extra tyggispakkepapir. Når tyggispakka er tom (den må ikke være ødelagt, den må ÅPNES i begge ender, ikke rives på noen måte) så klemmer jeg den sammen sånn at den blir flat og putter dem i bunker. Har gjort dette noen år nå så det har blitt noen hundre pakker, bortimot tusen kanskje? Har ikke telt dem på en god stund. Hva som gjorde at jeg begynte med dette vet jeg ikke, men nå som jeg har holdt på så lenge kan jeg jo ikke slutte. Nå spiser jeg ikke så mye tyggis lenger, det var mer før da jeg gikk på skole, da ble det noen pakker om dagen. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg samler på extra tyggispakkepapir. Når tyggispakka er tom (den må ikke være ødelagt, den må ÅPNES i begge ender, ikke rives på noen måte) så klemmer jeg den sammen sånn at den blir flat og putter dem i bunker. Har gjort dette noen år nå så det har blitt noen hundre pakker, bortimot tusen kanskje? Har ikke telt dem på en god stund. Hva som gjorde at jeg begynte med dette vet jeg ikke, men nå som jeg har holdt på så lenge kan jeg jo ikke slutte. Nå spiser jeg ikke så mye tyggis lenger, det var mer før da jeg gikk på skole, da ble det noen pakker om dagen. Oi! Det var en spesiell ting å samle på =) Hvor gjør du av alle pakkene? 0 Siter
amber sun Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg samler på servietter. Har en stor eske jeg samlet da jeg vokste opp, og etter et opphold på noen år har jeg begynt å samle igjen. Vet ikke hvor mange jeg har, men det er en god del etterhvert. 0 Siter
Gyda Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 jeg har det bindet med rim og regler (fikk det utgått på biblioteket) og ungene har lest det fullstendig i filler! Var mitt yndlingsbind da jeg var liten også. ) - og fru Pollen slikket bollen. ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 For øyeblikket samler jeg på penger, men jeg vet ikke helt hva eller hvor jeg skal gjøre av dem. Du kan godt få gi noen til meg..;-) Min samling er nemlig helt begredelig.. :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg "samler" på bøker. Har over 2000, så det krever plass (og struktur) både her og der. 0 Siter
laban Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 - og fru Pollen slikket bollen. ) FRØKEN Pollen slikket bollen tror 0 Siter
kaffepiken Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Samler på gode bøker og gode opplevelser ) Jeg prøver egentlig å bli flinkere til å kaste ting, ikke spare på alt mulig. Men det er vanskelig, har samlemani i blodet tror jeg. Da jeg var liten samlet jeg på servietter, viskelær, frimerker, glansbilder, stearinlys og av en eller annen grunn doruller. Skulle lage noe fint tror jeg. 0 Siter
Gyda Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 FRØKEN Pollen slikket bollen tror Selvfølgelig - Laban! Hvordan i alle dager kunne jeg få meg til å skrive FRU? Takk for irettesettelsen, laban! *dritflau* 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 Jeg "samler" på bøker. Har over 2000, så det krever plass (og struktur) både her og der. *Hehe* Hver gang jeg drar hjem en gammel bok fra en brukthandel er jeg så glad for at jeg bor alene så ingen kan bli sur for at jeg fyller opp huset med gamle bøker! ) Noen fordeler er det tross alt med å bo alene! 0 Siter
laban Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Selvfølgelig - Laban! Hvordan i alle dager kunne jeg få meg til å skrive FRU? Takk for irettesettelsen, laban! *dritflau* Bare hyggelig :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.