Gå til innhold

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Samler ikke på annet enn et knippe tegnessertier..

Jeg kjøper mye musikk&film, men det kan vel knappast kalles samlig, da det ikke er snakk om komplettering og sånn, bare interesse..

Som barn var jeg en utpreget samlertype og samlet b.la på stein, skjell og godtepapir..(hvilket var en lønnsom hobby..Når vi(bror&jeg) skrev til fabrikantene etter wrapping fikk vi gjerne ESKER med snop i tillegg! :-)

Jeg husker at særlig var nidar og cloetta rundhåndet og jeg opplevde det som totalt julaften..- i ca 5 min - før min mor inndro for rasjonering..;-)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• flisa

4

• Velouria

4

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest dina2
Skrevet

Jeg samler på servietter. :)

Har en stor eske jeg samlet da jeg vokste opp, og etter et opphold på noen år har jeg begynt å samle igjen. Vet ikke hvor mange jeg har, men det er en god del etterhvert.

Jeg samlet også på servietter, men en sommer jeg kom hjem fra bestemoren min hadde katta vært oppi eska og ødelagt nesten alle. Huker mamma grdde seg veldig til å fortelle meg det.

Skrevet

*Hehe* Hver gang jeg drar hjem en gammel bok fra en brukthandel er jeg så glad for at jeg bor alene så ingen kan bli sur for at jeg fyller opp huset med gamle bøker! :o) Noen fordeler er det tross alt med å bo alene!

Men vi er heldigvis samstemte om samlinga i heimen da.

Resultatene av Mammutsalgene er f.eks. helt enorme her - vi bestiller rett fra katalogen, får 40% rabatt på toppen av tilbudsprisen og får det levert på jobben.

Skrevet

Men vi er heldigvis samstemte om samlinga i heimen da.

Resultatene av Mammutsalgene er f.eks. helt enorme her - vi bestiller rett fra katalogen, får 40% rabatt på toppen av tilbudsprisen og får det levert på jobben.

*Stjerner i blikket* Åååååå!!!! Heldiggriser!

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en fløtemugge da, har ingen jeg.... Sist fikk gjesten melken i en lite tåteflaske og mannen gremmet seg stort over dette...

Samler bare på gode minner jeg da...

Skrevet

Jeg samlet også på servietter, men en sommer jeg kom hjem fra bestemoren min hadde katta vært oppi eska og ødelagt nesten alle. Huker mamma grdde seg veldig til å fortelle meg det.

Så du så litt stygt på katten en tid etter dette her, vil jeg tro ;)

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en fløtemugge da, har ingen jeg.... Sist fikk gjesten melken i en lite tåteflaske og mannen gremmet seg stort over dette...

Samler bare på gode minner jeg da...

Sånn har det vært her også, helt til jeg i forrige uke fant en enkel hvit og billig liten mugge på en matbutikk, 25 kroner :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Oi! Det var en spesiell ting å samle på =)

Hvor gjør du av alle pakkene?

Lager bunker av de med strikk rundt. En del er inne på kottet, noe er i nattbordskuffen. Det tar jo ikke store plassen det der. :)

Skrevet

Bøker og steiner :-)

Også sølvtøy da, men det er det enkli bare svigemor som _gjør_ og jeg som _får_ ;-)

Skrevet

Samler ikke på annet enn et knippe tegnessertier..

Jeg kjøper mye musikk&film, men det kan vel knappast kalles samlig, da det ikke er snakk om komplettering og sånn, bare interesse..

Som barn var jeg en utpreget samlertype og samlet b.la på stein, skjell og godtepapir..(hvilket var en lønnsom hobby..Når vi(bror&jeg) skrev til fabrikantene etter wrapping fikk vi gjerne ESKER med snop i tillegg! :-)

Jeg husker at særlig var nidar og cloetta rundhåndet og jeg opplevde det som totalt julaften..- i ca 5 min - før min mor inndro for rasjonering..;-)

...hehe, mødre altså:-)

Men da min kjære laguna - vet du hva du aldri aldri skal gjøre mot dine egne barn...?

Hmmmm, jeg har en ti åring i huset, lurer nå på om jeg ikke skal introdusere henne for en ny hobby.....? :)

Skrevet

Har alle Pondusbladene fra og med nr. 1! Min største skrekk er å gå glipp av et nummer. :) Har skrevet til forlaget et par ganger fordi jeg tror jeg har mistet et blad, og bestilt et nytt, hehe.

laguna1365380434
Skrevet

...hehe, mødre altså:-)

Men da min kjære laguna - vet du hva du aldri aldri skal gjøre mot dine egne barn...?

Hmmmm, jeg har en ti åring i huset, lurer nå på om jeg ikke skal introdusere henne for en ny hobby.....? :)

Gjør det!:-)

Vi syntes i allefall det var kjempe..riktignok begynner jeg å bli relativt eldgammel, men å få snop i posten, DET blir vel aldri helt ut når en er sånn ti-ish...?;-)

Når vi var små var vi tilnærmet de eneste som samlet på snoppapir..Skrev i allefall mange av produsentene.

Et eller annet sted på loftet til mor finnes det velfortsatt sju-åtte permer med forskjellig godtepapir.

:-)

Gjest dina2
Skrevet

Så du så litt stygt på katten en tid etter dette her, vil jeg tro ;)

Det kan nok hende, husker faktisk ikke er over 20 år siden:)

Skrevet

Du kan godt få gi noen til meg..;-)

Min samling er nemlig helt begredelig..

:-)

Det er ikke så mye å samle på, det er de samme sedlene oppat og oppat :)

Skrevet

Gi dem til noen som vet hva de trenger dem til... :-)

Ok, det er bare å gi meg kontonummeret og minibankkoden så skal jeg ordne en overføring;)

Skrevet

Ok, det er bare å gi meg kontonummeret og minibankkoden så skal jeg ordne en overføring;)

Ja, det hadde du nok likt tenker jeg... Men "minibankkoden min får du aldri" :-)

Skrevet

Ja, det hadde du nok likt tenker jeg... Men "minibankkoden min får du aldri" :-)

Gjennomskuet igjen!

Du får sende over et par nakenbilder i stedet for.

Skrevet

Gjennomskuet igjen!

Du får sende over et par nakenbilder i stedet for.

Hehe - DET hadde du garantaret ikke blitt glad for...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...