Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og hører på U2 og koser meg med minnene fra onsdag kveld og en knall konsert på Valle Hovin. :) Kunne stått der i to timer til, til tross for føtter som verket som f. Har gått og sunget U2-sanger konstant hele uka. :)

Noen andre som var der?

Skrevet

Heldig du:-)

Kos deg masse med inntrykk og stemning;-)

ps.. sendt ut nabovarsel om høyt lydnivå?? kan være lurt;-) hehe

Skrevet

Heldig du:-)

Kos deg masse med inntrykk og stemning;-)

ps.. sendt ut nabovarsel om høyt lydnivå?? kan være lurt;-) hehe

Nja, tror ikke pc-høyttalerne mine klarer å riste så mange vindusruter her i nabolaget akkurat... ;)

Skrevet

Nja, tror ikke pc-høyttalerne mine klarer å riste så mange vindusruter her i nabolaget akkurat... ;)

Du synger vel bedre enn ham også, så resultatet blir vel at naboene rope på MER!! hehehe

Hadde det vært meg ville det blitt katastrofe:-) kan ikke synge, men synger i dusjen da;-)

Skrevet

Du synger vel bedre enn ham også, så resultatet blir vel at naboene rope på MER!! hehehe

Hadde det vært meg ville det blitt katastrofe:-) kan ikke synge, men synger i dusjen da;-)

Åja, det er *derfor* naboene står utenfor vinduet mitt og skriker, altså!

*gaule høyere*

;)

Gjest rkusenemi
Skrevet

Oppskrytt gruppe. Har aldri skjønt storheten dems. Og den pling-plong spellinga til "The edge" kan du få gratis av meg.

Men The Sweetest Thing er ei bra låt.

Skrevet

Oppskrytt gruppe. Har aldri skjønt storheten dems. Og den pling-plong spellinga til "The edge" kan du få gratis av meg.

Men The Sweetest Thing er ei bra låt.

Har aldri vært noen U2-fan jeg heller, men sånne store ting gjør inntrykk på meg. :)

Gjest kremiusen
Skrevet

Har aldri vært noen U2-fan jeg heller, men sånne store ting gjør inntrykk på meg. :)

Vel, det er noe spesielt med konserter. Det skal jeg gi deg rett i. Noen ganger er det som magi:-)

Gjest printa
Skrevet

Jeg var også på U2, onsdag. Hadde ikke bilett, men jeg satt utenfor på *"haugen"*

Så på storskjerm, og sang med. Utrolig show, helt rått!

*City of blinding lights, er min favorittlåt, for tiden*

Skrevet

Jeg var også på U2, onsdag. Hadde ikke bilett, men jeg satt utenfor på *"haugen"*

Så på storskjerm, og sang med. Utrolig show, helt rått!

*City of blinding lights, er min favorittlåt, for tiden*

Jepp, akkurat nå digger jeg vilt "Miracle Drug", "City of blinding lights" og "Yahweh". :)

Skrevet

Vel, det er noe spesielt med konserter. Det skal jeg gi deg rett i. Noen ganger er det som magi:-)

Jepp, det er ikke bare musikken, men hele opplevelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...