Freya Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Sitter her og hører på U2 og koser meg med minnene fra onsdag kveld og en knall konsert på Valle Hovin. Kunne stått der i to timer til, til tross for føtter som verket som f. Har gått og sunget U2-sanger konstant hele uka. Noen andre som var der? 0 Siter
sheba Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Heldig du:-) Kos deg masse med inntrykk og stemning;-) ps.. sendt ut nabovarsel om høyt lydnivå?? kan være lurt;-) hehe 0 Siter
Freya Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Heldig du:-) Kos deg masse med inntrykk og stemning;-) ps.. sendt ut nabovarsel om høyt lydnivå?? kan være lurt;-) hehe Nja, tror ikke pc-høyttalerne mine klarer å riste så mange vindusruter her i nabolaget akkurat... 0 Siter
sheba Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Nja, tror ikke pc-høyttalerne mine klarer å riste så mange vindusruter her i nabolaget akkurat... Du synger vel bedre enn ham også, så resultatet blir vel at naboene rope på MER!! hehehe Hadde det vært meg ville det blitt katastrofe:-) kan ikke synge, men synger i dusjen da;-) 0 Siter
Freya Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Du synger vel bedre enn ham også, så resultatet blir vel at naboene rope på MER!! hehehe Hadde det vært meg ville det blitt katastrofe:-) kan ikke synge, men synger i dusjen da;-) Åja, det er *derfor* naboene står utenfor vinduet mitt og skriker, altså! *gaule høyere* 0 Siter
Gjest rkusenemi Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Oppskrytt gruppe. Har aldri skjønt storheten dems. Og den pling-plong spellinga til "The edge" kan du få gratis av meg. Men The Sweetest Thing er ei bra låt. 0 Siter
Freya Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 Oppskrytt gruppe. Har aldri skjønt storheten dems. Og den pling-plong spellinga til "The edge" kan du få gratis av meg. Men The Sweetest Thing er ei bra låt. Har aldri vært noen U2-fan jeg heller, men sånne store ting gjør inntrykk på meg. 0 Siter
Gjest kremiusen Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Har aldri vært noen U2-fan jeg heller, men sånne store ting gjør inntrykk på meg. Vel, det er noe spesielt med konserter. Det skal jeg gi deg rett i. Noen ganger er det som magi:-) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg var også på U2, onsdag. Hadde ikke bilett, men jeg satt utenfor på *"haugen"* Så på storskjerm, og sang med. Utrolig show, helt rått! *City of blinding lights, er min favorittlåt, for tiden* 0 Siter
Freya Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Jeg var også på U2, onsdag. Hadde ikke bilett, men jeg satt utenfor på *"haugen"* Så på storskjerm, og sang med. Utrolig show, helt rått! *City of blinding lights, er min favorittlåt, for tiden* Jepp, akkurat nå digger jeg vilt "Miracle Drug", "City of blinding lights" og "Yahweh". 0 Siter
Freya Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Vel, det er noe spesielt med konserter. Det skal jeg gi deg rett i. Noen ganger er det som magi:-) Jepp, det er ikke bare musikken, men hele opplevelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.