Gjest Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hva er det absolutt beste måltidet dere kan tenke dere? Min favoritt er fondue med biffkjøtt, tomat, agurk, asparges, chips, rømme og _masse_ salt og pepper. Taco, biff med fløtegratinerte poteter og bernaise, og kylling med salat er også gode alternativ. Eller en god grillmiddag med _masse_ tilbehør. *sikler* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Taco med tilbehør Hjemmelaga pizza Skalldyr =) 0 Siter
Gimmick Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 hmmm.. fløtegratinerte poteter er nam!! marinert kalkunbryst ved siden av er helt greit:) 0 Siter
Velouria Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hjemmelaget pasta og pesto og rykende fersk foccacia med en nydelig rød italiener mmmmmmmm... 0 Siter
Gjest mensikure Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Raspeball med smelta smør! ...og selvfølgelig noe godt kjøtt inni dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Raspeball med smelta smør! ...og selvfølgelig noe godt kjøtt inni dem. Med smelta smør?!??!?! Nei nei nei! Klubb skal serveres med flesk og sirup! 0 Siter
Gyda Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Med fare for en del æsj-reaksjoner - jeg skriver det igjen: Lutefisk! For meg så smaker det bare helt ubeskrivelig godt. På en god andreplass: Potetball/raspeball m/tilbehør (det spiste jeg torsdag på Sunnmøre). Og så velger jeg nesten alltid fiskeretter på restaurant. Ekstra godt tilberedt er det nydelig. 0 Siter
Gyda Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Med smelta smør?!??!?! Nei nei nei! Klubb skal serveres med flesk og sirup! Jeg greier meg fint uten sirupen. ) 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 For en idiot jeg er som setter meg til å lese slike innlegg når jeg er skrubbsulten.....sikle sikle... Min favoritt er enten taco eller biff med fløtegratinerte poteter. Er også veldig glad i breiflabb! 0 Siter
bb71 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Krabber! Loff, majones, sitron og øl følger med. 0 Siter
bb71 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Raspeball med smelta smør! ...og selvfølgelig noe godt kjøtt inni dem. Det heter kompe da... ;-D 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Det heter kompe da... ;-D Kjært barn har mange navn, vet du. Her omkring heter det klubb. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Ovnsbakt laks står nok veldig høyt på lista mi. Grillet kveite eller laks er også snadder. Men det aller beste er nok grillet breiflabb- men det er så dyrt! Svinekjøtt i sursøt saus fra China House i Trondheim er også en favoritt. Den retten er bare ikke like god på andre kinarestauranter. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Med fare for en del æsj-reaksjoner - jeg skriver det igjen: Lutefisk! For meg så smaker det bare helt ubeskrivelig godt. På en god andreplass: Potetball/raspeball m/tilbehør (det spiste jeg torsdag på Sunnmøre). Og så velger jeg nesten alltid fiskeretter på restaurant. Ekstra godt tilberedt er det nydelig. Vel, Gyda. Jeg må nok si at jeg ikke akkurat bifaller den lista. Verken lutefisk eller komler/raspeballer er noe jeg spiser, eller noengang kommer til å spise. Men - det betyr at du får ha det _helt_ ifred :-D Sannsynligvis er ikke mitt yndlingsmåltid noe du vil drepe for heller, da, siden du tilsist skrev at du bestiller fisk på restaurant,hehe 0 Siter
amber sun Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Det må bli marinert indrefilet, evt. pepperbiff, med bakt potet, kryddersmør i poteten, grønnsaker som mais, brokkoli o.l. til, og bernaisesaus... :-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Det heter kompe da... ;-D Neida. Baill eller klubb. ) 0 Siter
Gjest Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Ovnsbakt laks står nok veldig høyt på lista mi. Grillet kveite eller laks er også snadder. Men det aller beste er nok grillet breiflabb- men det er så dyrt! Svinekjøtt i sursøt saus fra China House i Trondheim er også en favoritt. Den retten er bare ikke like god på andre kinarestauranter. Det er veldig forskjell på kinarestaurantene. Den i Mandal er kjempebra! I Lyngdal og Arendal sånn passe, og på Grim i Kristiansand: grusom! Litt langt fra Trondheim, da 0 Siter
Velouria Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Neida. Baill eller klubb. ) Neida det heter Klot 0 Siter
Freya Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Neida. Baill eller klubb. ) Baill ja. Aller helst mammas blandaball! *slurp* Med kålrabi, potet og flesk. Det er så godt! 0 Siter
Gyda Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Vel, Gyda. Jeg må nok si at jeg ikke akkurat bifaller den lista. Verken lutefisk eller komler/raspeballer er noe jeg spiser, eller noengang kommer til å spise. Men - det betyr at du får ha det _helt_ ifred :-D Sannsynligvis er ikke mitt yndlingsmåltid noe du vil drepe for heller, da, siden du tilsist skrev at du bestiller fisk på restaurant,hehe Å joda, amber! Indrefilet er kongo (*s*) det også. Jeg går ikke av veien for et stykke deilig, saftig, mørt kjøtt. (Huff nå blei jeg sulten, gitt!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.