lalala1365380457 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 katten til søskenbarnet mitt fikk tak i en smokk som den gomlet i seg og fikk store mageproblemer..så det er kanskje ikke det lureste, de har jo så skarpe tenner.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Sånn var den første katta vår også! Jeg mistenker at det kom av at hun antagelig ble tatt fra mammaen sin litt for tidlig? Katten slutta iallefall med det samme dag som hun ble mamma til seks søte små:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 katten til søskenbarnet mitt fikk tak i en smokk som den gomlet i seg og fikk store mageproblemer..så det er kanskje ikke det lureste, de har jo så skarpe tenner.. ops..! :-o Åt den hele greia? Med feste og alt? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Sånn var den første katta vår også! Jeg mistenker at det kom av at hun antagelig ble tatt fra mammaen sin litt for tidlig? Katten slutta iallefall med det samme dag som hun ble mamma til seks søte små:-) Ja, min er nok også tatt litt tidlig fra moren sin..Men jeg stolte på bestemor da hun sa de var leveringsklare,men ble litt sjokka da jeg så hvor liten hun var.. Nå har ikke jeg tenkt å la pus få noen barn, jeg har ikke mulighet tilå få gitt vekk eventuelle kattunger, og jeg bor på ca 50 kvm selv, så det kan jeg ikke tillate..;-) Så suttelysten får jeg prøve å finne en annen løsning på..:-) Hvordan går det med dine katter..? Var det ikke du som fikk to nye kattunger..Var det muskatt & Kattja? :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ja, min er nok også tatt litt tidlig fra moren sin..Men jeg stolte på bestemor da hun sa de var leveringsklare,men ble litt sjokka da jeg så hvor liten hun var.. Nå har ikke jeg tenkt å la pus få noen barn, jeg har ikke mulighet tilå få gitt vekk eventuelle kattunger, og jeg bor på ca 50 kvm selv, så det kan jeg ikke tillate..;-) Så suttelysten får jeg prøve å finne en annen løsning på..:-) Hvordan går det med dine katter..? Var det ikke du som fikk to nye kattunger..Var det muskatt & Kattja? :-) Sånne bestemødre (og endel andre..) tror stort sett at katter er leveringsklare så snart de tisser i kattesand og ikke trenger pupp mer Jeg har egentlig ingen andre råd til deg ang den suttinga, men husker selv at det var slitsomt når det stod på. Kan det hjelpe å kjøpe et lite kosedyr og håpe på at katta tror hun har blitt mamma? Bikkja til tanta mi har iallefall endel slike "valper" som hun stuller og steller for ;-) Det går kjempebra med Kattja og Muskatt :-) Igår var de ute sammen med oss hele dagen. Vi passet godt på, men de gikk bare rundt huset. Det var så utrolig mye spennende å leke med og de begge spiste en hel del fluer... På kvelden igår var de helt utmattet og lå bare i en stol og sov. Akkurat nå ligger de i senga mi og maler, så det er godt gubben er på jobb ;-) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 ops..! :-o Åt den hele greia? Med feste og alt? tror den bare fikk i seg gummidelen. men den satt seg fast iallefall..er så lenge siden, så jeg husker ikke helt hva som ble utfallet; en plass mellom store maveproblemer og kvelning.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.