Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest itimitt

jeg gjorde noe dumt i helga.ble for full,begynnte å rote med han jeg er interessert i,og som jeg tror er/var interessert i meg også. roting er greit nok det, men vi gikk så langt at vi hadde samleie. uten kondom. ikke at det gjorde noe, jeg hadde jo mensen..jeg gikk på do en tur mens vi holdt på og oppdaget til min store forskrekkelse at mensen ikke var over,som jeg hadde trodd ,siden jeg ikke hadde blødd på en stund...han kom ut med blod på skjorta si og...*spy*..hvis jeg ikke så helt feil..rundt munnen..rundt MUNNEN!!!!!.... håper han var i nærheten av like dritas som meg, slik at han ikke merket noe..men det skal jo noe til??!! uanset, han er nødt til å ha oppdaget det neste dag..og jeg er så flau,så flau..

jeg VILLE ikke gå så langt med ham, fordi jeg er interessert i ham, ville ikke at vi skulle gå så langt i fylla uten å ha blitt skikkelig kjent osv... føler meg så dum. begynner å lure på om han bare var ute etter å fått gjort det med meg, at det ikke var noe mer..eller at han tenker at jeg er billig og sikkert gjør det med hvem som helst.

har sendt ham en mld etterpå, som han ikke har svart på enda..kameraten hans fortalte meg den kvelden, FØR vi begynnte å rote, at han visste at han likte meg veldig godt osv. men jeg irriterer meg grenseløst over hva denne gutten tenker nå, jeg husker ikke så altfor mye av det som skjedde en gang, vet bare at vi havnet til sengs, og at jeg angrer på det. lurer sånn på hva han tenker og sier om meg nå, men jeg vil ikke spørre.. vi har aldri snakket skikkelig sammen, det er mer ett "tulleforhold" vi har hatt til nå, men likevel vet begge at vi liker hverandre...

jeg vil ikke mase, men hvorfor sier han ikke noe?kanskje han ikke vet hva han skal si..jeg tør ikke sende mld å beklage for det med mensen heller, jeg er ikke trygg nok på ham til å si noe sånt, om du skjønner hva jeg mener...

jeg er bare lei meg og frustrert over denne hendelsen, går bare rundt og venter på at han skal si noe..samme hva..bare det er noe..aaaarghhh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192446-i-fylla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

rundt munnen... hehe beklager måtte bare le litt av den.

Hvor lenge siden er det du sendte meld til han da? Kan jo hende han er opptatt og svarer senere, hva skrev du forresten?

Hvis han virkelig var interessert i deg, så har nok ikke denne hendelsen noe å si.

Men det er helt umulig å svare på om han egentlig er keen på deg eller kun var ute etter en ting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192446-i-fylla/#findComment-1334868
Del på andre sider

Gjest intimitt

rundt munnen... hehe beklager måtte bare le litt av den.

Hvor lenge siden er det du sendte meld til han da? Kan jo hende han er opptatt og svarer senere, hva skrev du forresten?

Hvis han virkelig var interessert i deg, så har nok ikke denne hendelsen noe å si.

Men det er helt umulig å svare på om han egentlig er keen på deg eller kun var ute etter en ting.

ja..vet det er umulig å si..er bare så frustrerende. skjønner ikke at jeg kan bli så..så rar innvendig..av en gutt som jeg egentlig ikke har blitt skikkelig kjent med, det er bare noe spesielt ved denne gutten..håper han synes det om meg også, men jeg aner jo ikke.

jeg skrev ikke noe spesielt, det var ikke formet som ett spm..skrev noe om at jeg var nok litt full igår e.l..men vi pleier å sende en del mld til hverandre, litt sånne tulle-flørte mld..jeg sendte mld på søndag. men, det har ikke noe å si..vil han ha kontakt, så tar han kontakt. han vet nok ikke helt hvor han har meg heller, så vi får se. kanskje jeg får vente til neste fest,der vi begge er fulle igjen, før vi snakker sammen. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192446-i-fylla/#findComment-1334882
Del på andre sider

Gjest intimitt

Gjorde det ikke noe å ikke bruke kondom? Det værste er vel ikke nødvendigvis en graviditet, men hva med alle kjønnssykdommene som florerer? Lykke til uansett....

ja det var jo litt ironisk ment da...at jeg hadde mensen,og derfor gjorde det ikke noe..jeg var nok for full til å komme på kondom uanset, og kjønnssykdommer var nok det siste jeg tenkte på. poenget var jo at jeg hadde gjort noe dumt, og det er IKKE meg å gjøre sånn...men men...går seg nok til:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192446-i-fylla/#findComment-1334902
Del på andre sider

ja det var jo litt ironisk ment da...at jeg hadde mensen,og derfor gjorde det ikke noe..jeg var nok for full til å komme på kondom uanset, og kjønnssykdommer var nok det siste jeg tenkte på. poenget var jo at jeg hadde gjort noe dumt, og det er IKKE meg å gjøre sånn...men men...går seg nok til:)

Det gjør det helt sikkert! Og hvis dette er en kar du til vanlig har en grei tone med, så kan det jo faktisk bare hende at karen føler seg litt teit!? Ikke helt vet hva han skal si... Men om dere pleier å finne på ting sammen, så går det jo an å sende en sms med innbydelse til et eller annet!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192446-i-fylla/#findComment-1334906
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

*LOL* :-D

Unnskyld at jeg flirer, men det var jo en sabla morsom historie da..hahaha..Rundt munnen!:-) Det må jo nesten ha vært pinligere for hsan enn for deg, om han gikk rundt med den "barten" lenge? For eksempel på bussen hjem? ;-)

Men, hvis han liker deg, så mister han vel neppe interessen av at dere ble fulle og gikk til sengs sammen på en litt annen måte enn dere hadde sett for dere..

Det går sikkert fint! :-)

Vent et par dager og se om han ringer..Hvis ikke ringer DU, og foreslår et eller annet gøy.

Han synes sikkert bare du er morsom og søt. Jeg tror det er litt myte det der at menn ikke vil at vi skal gå til sengs med dem og være "skikkelige"..

De fleste guttene jeg kjenner har ihvertfall ikke noe i mot litt impulsive og rocka jenter, som gjør som de vil, også seksuelt..

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192446-i-fylla/#findComment-1334917
Del på andre sider

Gjest intimitt

Unnskyld at jeg flirer, men det var jo en sabla morsom historie da..hahaha..Rundt munnen!:-) Det må jo nesten ha vært pinligere for hsan enn for deg, om han gikk rundt med den "barten" lenge? For eksempel på bussen hjem? ;-)

Men, hvis han liker deg, så mister han vel neppe interessen av at dere ble fulle og gikk til sengs sammen på en litt annen måte enn dere hadde sett for dere..

Vent et par dager og se om han ringer..Hvis ikke ringer DU, og foreslår et eller annet gøy.

Han synes sikkert bare du er morsom og søt. Jeg tror det er litt myte det der at menn ikke vil at vi skal gå til sengs med dem og være "skikkelige"..

De fleste guttene jeg kjenner har ihvertfall ikke noe i mot litt impulsive og rocka jenter, som gjør som de vil, også seksuelt..

takk for svar !:) ble på en måte litt beroliget av det dere hadde å si,selv om det ikke hjelper på den flaue følelsen jeg sitter igjen med..:)

jeg kommer nok ikke til å ringe, til nå har vi bare sendt sms..får vente å se,kan hende han sender ikveld,har enn viss følelse av at han kommer til å gjøre det..hehe :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192446-i-fylla/#findComment-1334953
Del på andre sider

Gjest intimitt

forresten, han tok ikke bussen hjem..heldigvis,det var gåavstand fra festen og hjem til ham. og jeg VET det egentlig er en hysterisk morsom historie, vet bare ikke om han ser på det på samme måte..:)

men en annen ting er at han stakk den natta uten å si noe, det kom folk inn der vi holdt på og vi ble på en måte litt avbrutt..bla. kom veninna mi og kjeftet på oss fordi hun "bare skulle passe på meg", fordi jeg hadde sagt at jeg ikke ville ligge med denne fyren NO MATTER WHAT! han ble mildt sagt sur på henne, og kanskje på meg også, fordi jeg sprang ut og inn på do hele tiden av en eller annen grunn..(noe som var bra siden jeg faktisk hadde blo rennende nedover beina som måtte tørkest opp) jeg husker at jeg skrek OH SHIT,OOOH SHIT gjentatte ganger inn på toalettet, så folk må jo ha skjønt at noe var galt.. skulle likt å sett reaksjonen hans da han kom hjem og oppdaget blodflekkene på klærne, i ansiktet og sikkert andre visse plasser...*lol*

jeg husker ikke stort av dette, men jeg sprang visst rundt i huset med bare en dyne rundt meg,som hele tiden fallt av, og det var ikke bare jeg og ham tilstede da..morgenen etter fant jeg bh`en borte ved en skohylle, og trusa måtte jeg bare glemme for den var sporløst forsvunnet..

alt i alt en komisk historie, men jeg har en følelse av at han har fått ett forverret inntrykk av meg etter den kvelden..ikke en morsom tanke!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192446-i-fylla/#findComment-1334966
Del på andre sider

forresten, han tok ikke bussen hjem..heldigvis,det var gåavstand fra festen og hjem til ham. og jeg VET det egentlig er en hysterisk morsom historie, vet bare ikke om han ser på det på samme måte..:)

men en annen ting er at han stakk den natta uten å si noe, det kom folk inn der vi holdt på og vi ble på en måte litt avbrutt..bla. kom veninna mi og kjeftet på oss fordi hun "bare skulle passe på meg", fordi jeg hadde sagt at jeg ikke ville ligge med denne fyren NO MATTER WHAT! han ble mildt sagt sur på henne, og kanskje på meg også, fordi jeg sprang ut og inn på do hele tiden av en eller annen grunn..(noe som var bra siden jeg faktisk hadde blo rennende nedover beina som måtte tørkest opp) jeg husker at jeg skrek OH SHIT,OOOH SHIT gjentatte ganger inn på toalettet, så folk må jo ha skjønt at noe var galt.. skulle likt å sett reaksjonen hans da han kom hjem og oppdaget blodflekkene på klærne, i ansiktet og sikkert andre visse plasser...*lol*

jeg husker ikke stort av dette, men jeg sprang visst rundt i huset med bare en dyne rundt meg,som hele tiden fallt av, og det var ikke bare jeg og ham tilstede da..morgenen etter fant jeg bh`en borte ved en skohylle, og trusa måtte jeg bare glemme for den var sporløst forsvunnet..

alt i alt en komisk historie, men jeg har en følelse av at han har fått ett forverret inntrykk av meg etter den kvelden..ikke en morsom tanke!!!

Haha!! Utrolig bra. Er jo som du sier en hysterisk morsom historie.

Fått pratet med han nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192446-i-fylla/#findComment-1341245
Del på andre sider

Gjest intimitt

Haha!! Utrolig bra. Er jo som du sier en hysterisk morsom historie.

Fått pratet med han nå?

hehe...ja,morsom er den nok.men har ikke fått pratet med ham enda, og synes derfor ikke det er så morsomt lenger..siden jeg ikke aner hva han tenker. men, svarer han ikke, så gir han vel f... i meg nå. sånn er livet...:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192446-i-fylla/#findComment-1341938
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...