Scholar Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Det var da en riktig solstråle av et innlegg. Komisk, men trist. Jeg synes i grunnen ditt innlegg bare er trist, så jeg har en viss medfølelse med deg. Håper du får den hjelp du trenger! 0 Siter
Scholar Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Å, en ordentlig debatt med deg er ikke mulig. I hvert eneste innlegg du kommer med forsøker du å overbevise (om hva?) med en ekstremt ovenfra-og-ned holdning og tone. Dette gjelder uansett hva temaet er. Jeg mener - en seriøs debattant eller fagmann/kvinne kommer ikke med uttalelser som "skjønner du ikke det, bør du oppsøke hjelp" etc. Det at du forsøker å inbille folk her at du er "skolert" gjør det hele enda mer komisk. Ergo - jeg ser ingen grunn til å møte deg med en snev av seriøsitet. ".................................." Prozak, at du føler deg underlegen i en debatt med meg, er så sin sak. Da foreslår jeg at du lytter istedenfor å komme med den ene stupide uttalelsen etter den andre. Av dine innlegg virker du svært ung, så du har sikkert meget igjen å erfare/lære. 0 Siter
Scholar Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 "Men takk for at du fikk meg til å smile av innlegget ditt. Det var nemlig morsomt -- om enn ufrivillig." Forbløffet over det du skriver. Makan til kverulering overgås bare av "sør". Forrige innlegg tabbet du deg ut vet å skrive "ikke" uten at det skulle med. Og så påstår du at du at jeg var morsom fordi du selv ikke skjønte det jeg skrev til deg ! God-dag-mann-øksaskaft er bare mild betegnelse på skrivingen din. "nyanser", du tar selvsagt feil, denne gangen også. I motstening til deg har jeg ikke "tabbet meg ut". Men det er nesten litt søtt at du tror jeg har det... Ja, ja... 0 Siter
Prozak Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Prozak, at du føler deg underlegen i en debatt med meg, er så sin sak. Da foreslår jeg at du lytter istedenfor å komme med den ene stupide uttalelsen etter den andre. Av dine innlegg virker du svært ung, så du har sikkert meget igjen å erfare/lære. Heh-heh. "..............................." 0 Siter
Gjest nyanser Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 "nyanser", du tar selvsagt feil, denne gangen også. I motstening til deg har jeg ikke "tabbet meg ut". Men det er nesten litt søtt at du tror jeg har det... Ja, ja... Hvor gammel er du ? 0 Siter
Scholar Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hvor gammel er du ? Jeg ser du er personfiksert og usaklig istedenfor saksorientert. Det tolkes som et tegn på at du ikke hadde noe å fare med i denne debatten heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.