Gå til innhold

Ha er en god kristen, og hva er en god muslim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var da en riktig solstråle av et innlegg.

Komisk, men trist.

Jeg synes i grunnen ditt innlegg bare er trist, så jeg har en viss medfølelse med deg. Håper du får den hjelp du trenger!

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Scholar

18

• Prozak

10

• Sør

2

• grutle

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å, en ordentlig debatt med deg er ikke mulig. I hvert eneste innlegg du kommer med forsøker du å overbevise (om hva?) med en ekstremt ovenfra-og-ned holdning og tone. Dette gjelder uansett hva temaet er. Jeg mener - en seriøs debattant eller fagmann/kvinne kommer ikke med uttalelser som "skjønner du ikke det, bør du oppsøke hjelp" etc. Det at du forsøker å inbille folk her at du er "skolert" gjør det hele enda mer komisk. Ergo - jeg ser ingen grunn til å møte deg med en snev av seriøsitet.

".................................."

Prozak,

at du føler deg underlegen i en debatt med meg, er så sin sak. Da foreslår jeg at du lytter istedenfor å komme med den ene stupide uttalelsen etter den andre. Av dine innlegg virker du svært ung, så du har sikkert meget igjen å erfare/lære.

Skrevet

"Men takk for at du fikk meg til å smile av innlegget ditt. Det var nemlig morsomt -- om enn ufrivillig."

Forbløffet over det du skriver. Makan til kverulering overgås bare av "sør".

Forrige innlegg tabbet du deg ut vet å skrive "ikke" uten at det skulle med. Og så påstår du at du at jeg var morsom fordi du selv ikke skjønte det jeg skrev til deg ! God-dag-mann-øksaskaft er bare mild betegnelse på skrivingen din.

"nyanser",

du tar selvsagt feil, denne gangen også. I motstening til deg har jeg ikke "tabbet meg ut". Men det er nesten litt søtt at du tror jeg har det...

Ja, ja...

Skrevet

Prozak,

at du føler deg underlegen i en debatt med meg, er så sin sak. Da foreslår jeg at du lytter istedenfor å komme med den ene stupide uttalelsen etter den andre. Av dine innlegg virker du svært ung, så du har sikkert meget igjen å erfare/lære.

Heh-heh.

"..............................."

Gjest nyanser
Skrevet

"nyanser",

du tar selvsagt feil, denne gangen også. I motstening til deg har jeg ikke "tabbet meg ut". Men det er nesten litt søtt at du tror jeg har det...

Ja, ja...

Hvor gammel er du ?

Skrevet

Hvor gammel er du ?

Jeg ser du er personfiksert og usaklig istedenfor saksorientert.

Det tolkes som et tegn på at du ikke hadde noe å fare med i denne debatten heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...