Gå til innhold

Hvordan få tilbake en man elsker?

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetens mysterier

En mann har vært der for meg ett års tid. Han har hele tiden sagt han elsker meg. Jeg har ikke klart å gjengjelde hans følelser. Ikke før nå. Nå har han tydeligvis gått lei av å være der for meg. Han sier han ikke elsker meg lenger. Jeg forstår nå at dette er mannen i mitt liv. Jeg blir gal av savn! Hva gjør jeg? Skal jeg være der hele tiden? Ringe ham? Si hva jeg føler? (Det har jeg jo gjort til gagns). Skal jeg la ham være? Kanskje han vil savne meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192472-hvordan-f%C3%A5-tilbake-en-man-elsker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Om du ikke forstod det før du var i ferd med å miste ham er det vanskelig helt å tro deg. Ikke at du lyver, men det er lett å tro at følelsene dine har mye med tapet og skrammen i selvtilitten å gjøre.

Ingen gode råd med andre ord. Eneste måtte være å gi ham tid, å klamre deg til ham vil høyst trolig ha den motsatte av ønskede effekt.

Gjest Kjærlighetens mysterier

Om du ikke forstod det før du var i ferd med å miste ham er det vanskelig helt å tro deg. Ikke at du lyver, men det er lett å tro at følelsene dine har mye med tapet og skrammen i selvtilitten å gjøre.

Ingen gode råd med andre ord. Eneste måtte være å gi ham tid, å klamre deg til ham vil høyst trolig ha den motsatte av ønskede effekt.

Jeg må tenke. Kanskje har du rett.

Jeg har vært den som var forelsket men som ikke fikk igjen. Da jeg fant ei anna jente fikk hun plutselig opp øynene og ville ha meg likevel. Da var det for sent for min del. Uansett vil hun ikke bli noe mer enn en potensiell sexpartner om jeg blir singel igjen.

Om du virkelig vil ha denne personen vil i alle fall jeg anbefale å si fra ÉN gang, og la det være opp til han. Kommer han så gjør han det, om ikke har du kastet bort sjangsen. For all del, IKKE mas på ham i alle fall.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...