Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Renatevesla

Hei alle sammen jeg er ny her inne med og skrive selv men fant ut at kanskje jeg og kunne prøve...kanskje få lettet tankene litt med andre som har det samme problemet.Jeg har hatt magesmerter og uteblivende menstradjonsproblemer i mange år,har vært inn og ut av forskjellige leger og jeg har vært på kvinneklinikken i Bergen 3 ganger men de fant ingenting,me jeg ville ikke gi meg så jeg fortsatte og "mase"på legen min at jeg ville ha en henvisning til etter jeg hadde hatt en mystisk plutselig blødning.Ventetiden var lang men da jeg kom til i juni viste det seg at jeg har fått pco...det var godt og få en diagnose,men dette...jeg og parneren min har prøvd og ønsket oss barn lenge,men ingentig skjedde og dette var grunnen..Jeg forstod lite av hva det betød men har lest meg til det her inne,men kvinneklinikken er ikke til hjelp.Jeg fikk resept med provera som jeg skulle gå på i 10 dager så et opphold så skulle jeg få mens,så skulle jeg vente til dag 5 og begynne på pergotime 2 tab daglig fram til dag 9...dette har jeg gjort i 2mnd nå og ingenting har hendt...Er det noen andre som har opplevd det samme??Jeg har ikke time før i oktober igjen og jeg syns det er så lenge til....ventetiden er uendelig...

(ikke meningen at det ble så langt innlegg)

men håper jeg får svar fra en som kan mer enn meg,føler ikke legene tar meg alvorlig siden jeg er så ung(født i 1983)de sier jeg har så god tid...men har man egentlig det når man venter på noe....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192478-forvirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også pcos, og går på primolut for å overstyre syklusene mine. Uten har jeg mensen hver 14. dag.

Jeg fikk ikke pergotime, for mannen har for dårlig sædkvalitet til at det var vits i. Jeg har derfor ikke noe erfaringer å dele med deg.

Sjekker du forresten med el-tester eller blodprøver om du faktisk får el med de dosene du går på nå?

Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg tenker iallefall at det ikke er mer sannsynlighet for å bli gravid en måned med pergo-el enn med en normal el, og at en derfor må regne med å forsøke i flere måneder uansett pergo eller ikke. Skjønte du den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192478-forvirret/#findComment-1335089
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...