Gjest erremulig Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 et problem har oppstått i livet mitt. Jeg er forelsket. Ikke det at det er noe problem. Problemet er at jeg ikke tar de soneklare hintene han gir meg om at han er interessert! Når jeg kommer hjem, skjønner jeg plutselig at han prøvde å sjekke meg opp, og jeg blir så irritert over at jeg ikke tok hintet, om jeg kan kalle det et hint da... Han gjør det på en "naturlig" måte, det er ikke sånn "nå sjekker jeg deg opp". Men han gjør det på en sånn måte at jeg ikke tenker over det der og da, men at jeg tenker over det når jeg kommer hjem. Det er jo stilig at han har en sånn elegant måte å gjøre det på, Liker ikke situasjoner der jeg virkelig blir sjekket opp. Men det er samtidig så frustrerende! Jeg er litt treig på dette området også. Når jeg plutselig, kanskje dagen etter, forstår at jeg har bæsja på leggen, blir jeg så flau og sint på meg selv! Jeg føler jeg at jeg har avvist han gang på gang. og han som er så flink å ta initativ..snufs... hvordan skal dette ende...jeg vil ha han...buhhu... måtte få ut min frustrasjon 0 Siter
Jada, så neida så.. Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nå som du først har tatt hintet bør det jo ikke være noe problem lenger... Da er det jo bare å gi gass neste gang han hinter, så går det i boks vett.. Men, ikke vær for gira da.. Da dabber det bare av vett.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.