Gjest Steven S. Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Noen som vet om et bra redigeringsprogram for VOB-filer som ikke er for dyrt å anskaffe? Bruker nå et enkelt program "Pinnacle\Studio 8", men dette støtter ikke VOB(DVD). 0 Siter
fuzzy76 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Siden VOB-filer er "råkopier" av DVD'er er de kopibeskytta/krypterte og en eventuell software som lot deg redigere disse ville være forbudt i bl.a. USA, så derfor tror jeg dessverre det finnes lite... Det er kanskje litt lettere å lete etter noe som kan konvertere fra VOB til et mer åpent format, f.eks mpeg. www.videohelp.com er ofte til hjelp for meg. 0 Siter
Gjest Steven S. Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Siden VOB-filer er "råkopier" av DVD'er er de kopibeskytta/krypterte og en eventuell software som lot deg redigere disse ville være forbudt i bl.a. USA, så derfor tror jeg dessverre det finnes lite... Det er kanskje litt lettere å lete etter noe som kan konvertere fra VOB til et mer åpent format, f.eks mpeg. www.videohelp.com er ofte til hjelp for meg. Takk fuzzy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.