Sør Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hva vet du om hva som passer fint for meg, lille dust? Jeg er ikke ute etter det som passer fint. Fant jeg ingen mening, måtte det også aksepteres, men mitt inntrykk er at alt for mange støtter seg på "de lærde", og velger å mene alt det de mener. Jeg har ikke en slik nesegrus beundring for mine samboere her på jorden, og jeg mener vel også at disse lærde ofte overser mye pga forutinntatthet, stolthet og fordommer. Hvis det ikke "passet fint" ville du ikke forfektet det, så lenge intet tilsier at det finnes noen Hensikt, utover den hensikten DU SELV finner på. Men det er din egen private hensikt, og kommer fra deg, og ikke noen Skaper. Du står selvsagt fritt til å finne på hvilken som helst hensikt du måtte ønske. 0 Siter
grutle Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hvis det ikke "passet fint" ville du ikke forfektet det, så lenge intet tilsier at det finnes noen Hensikt, utover den hensikten DU SELV finner på. Men det er din egen private hensikt, og kommer fra deg, og ikke noen Skaper. Du står selvsagt fritt til å finne på hvilken som helst hensikt du måtte ønske. Vær nå litt seriøs! Jeg har trukket en slutning, men jeg sier ikke at du skal trekke samme. Jeg påstår bare at du har satt et filter mellom deg og en mulighet til å vurdere alle sider ved saken. Er du redd for å kanskje måtte stå til ansvar for noen andre enn deg og dine nærmeste? 0 Siter
Sør Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Vær nå litt seriøs! Jeg har trukket en slutning, men jeg sier ikke at du skal trekke samme. Jeg påstår bare at du har satt et filter mellom deg og en mulighet til å vurdere alle sider ved saken. Er du redd for å kanskje måtte stå til ansvar for noen andre enn deg og dine nærmeste? Først finner du på en eventyrfigur og kaller ham Skaper. Så lurer du, tilsynelatende seriøst, på om jeg er redd for å stå til ansvar for eventyrfiguren din (som jeg selvsagt ikke tror på)? Hallo? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.