Gjest Printerikke Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hadde kontakt med en mann tidligere i vår. Det var ganske heftig en stund, men så tok det brått slutt. I hele sommer har vi ikke snakket sammen, fordi jeg ikke har hatt tilkobling. Denne uka hilste jeg bare litt hyggelig innom, bare for å vise litt høflighet. Han svarte meg også høflig. I tillegg ser jeg at han er innom på et annet forum og ser etter meg. Denne helga har han vært pålogget. Det har jeg også, men det er litt merkelig - han kobler seg av og på, når jeg er inne, og forsvinner når jeg står med pålogget. Hmmm merkelig. Føler at jeg plager han. Hva gjør dere. Sletter dere kontaktene deres etter tur, når det ikke er noen naturlig kontakt der? Eller sletter dere og blokkerer, samtidig? Tenkte jeg skulle spørre om jeg plaget han,men jeg får meg ikke til å være frekk.* Har bare lyst å glemme hele greia. Syns det er enklere når han er borte fra min kontaktliste. 0 Siter
Flyberta Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg bruker ikke msn, av den enkle grunn at jeg tror det er lett å føle seg overvåket og plaget av folk som vil ha mer kontakt enn jeg vil... Og så blir det helt sikkert kjempedumt når man blokkerer folk osv. Bedre å holde seg til mail og sms, syns jeg. Er jo ikke svar på ditt spørsmål, da. Men bare mitt lille syn på msn-verdenen. 0 Siter
Osiris Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg bruker ikke msn, av den enkle grunn at jeg tror det er lett å føle seg overvåket og plaget av folk som vil ha mer kontakt enn jeg vil... Og så blir det helt sikkert kjempedumt når man blokkerer folk osv. Bedre å holde seg til mail og sms, syns jeg. Er jo ikke svar på ditt spørsmål, da. Men bare mitt lille syn på msn-verdenen. Du kan sette innstillingene slik at andre ikke ser om du er påkoblet eller ikke. Og man behøver jo heller ikke være pålogget selv om man har msn.... Dette gjelder både msn og yahoo messenger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.