Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blimindremann

Det samme som å stoppe testosteron-produksjonen, kanskje? Lysere stemme, utvikloing av bryster etc?

".................................."

Vil dette være permanente effekter, eller vil de bli borte hvis man slutter å få i seg østrogen.

Er det mulig å få tak i det uten noen resept

Vil dette være permanente effekter, eller vil de bli borte hvis man slutter å få i seg østrogen.

Er det mulig å få tak i det uten noen resept

"Vil dette være permanente effekter, eller vil de bli borte hvis man slutter å få i seg østrogen."

Ja, si det du.

"Er det mulig å få tak i det uten noen resept"

Alt er _mulig_ å få tak i.

".................................."

Gjest kvinnelist

Om du som mann begynner å ta østrogen vil du utvikle bryster, du vil få kvinnelige former, humørendringer, håret ditt blir annerledes bl.a, og penis vil ikke lenger ha noe særlig ereksjon og den vil i tillegg skrumpe inn. Stemmen din vil IKKE endre seg.

Da min kjæreste skulle skifte kjønn fikk han østrogen på blåresept, og så vidt jeg kan huske var det også vanskelig å få tak i (pga produksjon).

Tror neppe du får tak i det sånn uten videre her i Norge.

Gjest hvorfor det?

Om du som mann begynner å ta østrogen vil du utvikle bryster, du vil få kvinnelige former, humørendringer, håret ditt blir annerledes bl.a, og penis vil ikke lenger ha noe særlig ereksjon og den vil i tillegg skrumpe inn. Stemmen din vil IKKE endre seg.

Da min kjæreste skulle skifte kjønn fikk han østrogen på blåresept, og så vidt jeg kan huske var det også vanskelig å få tak i (pga produksjon).

Tror neppe du får tak i det sånn uten videre her i Norge.

Det er vel bare jeg som er på bærtur her. Spør likevel.

"Da min kjæreste skulle skifte kjønn fikk han østrogen på blåresept,..."

Var det noe du overtalte ham til ? Eller ønsket du at han skulle gjøre det ?

Trodde ikke kvinner likte femi menn...

Annonse

Gjest kvinnelist

Det er vel bare jeg som er på bærtur her. Spør likevel.

"Da min kjæreste skulle skifte kjønn fikk han østrogen på blåresept,..."

Var det noe du overtalte ham til ? Eller ønsket du at han skulle gjøre det ?

Trodde ikke kvinner likte femi menn...

Nei, jeg hadde ingen ting med at han skulle skifte kjønn. Det var noe han ønsket lenge før han traff meg, men det er jo et stort valg å ta, og forholdet til meg hjalp ham på den måten.

Kvinner liker ikke femi menn på den måten. (tror jeg da..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...