flisa Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Er det bare å fylle bensin når det står sånn? Pris inkluderer: • Fri kilometer • Selvrisikodekning • Lokal skatt • Tyverisikkret • Lokal veiavgift • Lokalt service gebyr • Ansvars forsikring Pris inkluderer ikke:: • Ulykkes forsikring • Full tank of fuel • Personlig skade og eiendelsdekning • Additional Driver • Navigerings system Ikke noe avgift for km eller noe sånt da? Det er leiesummen og bensinutgiftene man bare trenger å tenke på altså? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Du betaler bare for bensinen, ja. Vet ikke hva "selvrisikodekning" er for noe, betyr det at du slipper egenandel også? Hvis ikke, får du det ofte for en slikk og ingenting, og da slipper du å betale for glass og dekk også. Spør og grav, det er lurt :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Regner med at du vet det, men du må huske å levere bilen tilbake med full tank etter endt leie. Ellers tror jeg ikke det kommer noen ytterligere utgifter nei. 0 Siter
Sør Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hei Flisa, Dere bør virkelig ha ulykkesforsikringene. I særdeleshet, vær sikker på at dere er dekket for personskade. 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Regner med at du vet det, men du må huske å levere bilen tilbake med full tank etter endt leie. Ellers tror jeg ikke det kommer noen ytterligere utgifter nei. Takk, -ja det med full tank visste jeg 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Du betaler bare for bensinen, ja. Vet ikke hva "selvrisikodekning" er for noe, betyr det at du slipper egenandel også? Hvis ikke, får du det ofte for en slikk og ingenting, og da slipper du å betale for glass og dekk også. Spør og grav, det er lurt :-) Regner med at jeg har god nok forsikring på min reiseforsikring - sånn ellers -men jeg skal høre med et utleifirma jeg 0 Siter
Osiris Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Det står "additional driver", sjekk om det dekker en eller to som kjører. Vanligvis betyr det kun, nemlig den som skriver under på leiekontrakten. Da må du betale ekstra om dere skal dele på kjøringa. 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Det står "additional driver", sjekk om det dekker en eller to som kjører. Vanligvis betyr det kun, nemlig den som skriver under på leiekontrakten. Da må du betale ekstra om dere skal dele på kjøringa. det holder med at mannen kjører, gjør det ikke? 0 Siter
Osiris Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 det holder med at mannen kjører, gjør det ikke? Det blir jo litt som man vil ha det. Jeg liker å kjøre så jeg vil vanligvis ha min del av moroa. 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Det blir jo litt som man vil ha det. Jeg liker å kjøre så jeg vil vanligvis ha min del av moroa. jeg også - bare tulla 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.