Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 4 late uker er over, i dag var det "striskjorte og havrelefse" igjen... Man skulle tro at man virkelig var "på hugget" etter en måneds fravær, men dengang ei. Har overhode IKKE lyst til å gå på jobb, alle ventende arbeidsoppgaver gjør meg nesten kvalm. Og for første gang i min yrkesaktive karriere har jeg ikke vært innom jobben i ferien, ikke engang sjekket mailen hjemmefra. Og det har ikke vært noe savn! Nå er det år og fjell til neste ferie, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal finne nok inspirasjon til å sette i gang. Uhyggelig mye som skal gjøres, og mer blir det utover i august. Noen som har litt inspirasjon å sende over...? 0 Siter
Gjest I samme båt Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Har 1 uke igjen av ferien og har det ellers helst likt som deg. 0 Siter
cecily Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Samme som deg. Null lyst til å gå på jobb igjen. Ingen lyst i det hele tatt. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Uff, jeg begynte å jobbe forrige mandag. Hadde da hatt 3,5 uke ferie. Hadde null lyst til å jobbe, og har fortsatt ingen motivasjon. Forrige uke var jeg alene på kontoret. I løpet av de fem dagene jobbet jeg kanskje effektivt totalt en hel da (altså sammenlagt de fem dagene). Nei, håper lysten og motivasjonen snart kommer snikende tilbake. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Huff, det er gruusomt å begynne på igjen. Jeg begynte også i dag.. Full nedtelleing til noen feriedager i september, da reiser jeg til London! Ellers så sparer jeg noen dager til før jul. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Huff, det er gruusomt å begynne på igjen. Jeg begynte også i dag.. Full nedtelleing til noen feriedager i september, da reiser jeg til London! Ellers så sparer jeg noen dager til før jul. Jeg har også fri til gode, og drømmer om sydentur i november. Det hadde kanskje hjulpet på motivasjonen? God tur til London, i alle fall! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Uff, jeg begynte å jobbe forrige mandag. Hadde da hatt 3,5 uke ferie. Hadde null lyst til å jobbe, og har fortsatt ingen motivasjon. Forrige uke var jeg alene på kontoret. I løpet av de fem dagene jobbet jeg kanskje effektivt totalt en hel da (altså sammenlagt de fem dagene). Nei, håper lysten og motivasjonen snart kommer snikende tilbake. Jeg bør helst få inspirasjon sånn helt umiddelbart, for oppgavene står i kø...! Ja-ja, finner du inspirasjon må du gjerne fortelle hvor! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Samme som deg. Null lyst til å gå på jobb igjen. Ingen lyst i det hele tatt. Hva gjør du med det? Jeg ønsker meg en god oppskrift på motivasjon! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Har 1 uke igjen av ferien og har det ellers helst likt som deg. Men da har du jo en sjanse til å FÅ lyst til å gå på jobb, da! Krysser fingrene for deg! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Samme som deg. Null lyst til å gå på jobb igjen. Ingen lyst i det hele tatt. Heldig jeg da. Har ikke hatt ferie ennå. Drar til Hellas for 3 uker i slutten av august. 0 Siter
Freya Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 *rekker tunge* Nænænænæ, på fredag går jeg ut i 3 ukers ferie! Men så har jeg jobba i hele sommer også da. 0 Siter
cecily Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hva gjør du med det? Jeg ønsker meg en god oppskrift på motivasjon! Jeg dør, tror jeg. c",) 0 Siter
Themar Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg har også begynt på jobb igjen idag - etter 4 deilige uker. Helt grusomt å komme tilbake. Men i motsetning til deg, har jeg INGENTING å gjøre på jobb. DOL er en fantastisk måte å bruke tiden på i disse dager. Har derimot masse å glede meg til. Ny jobb og tilbake til studentlivet om 1 mnd... Og i godt voksen alder har jeg funnet en annen vei i livet. Skifter retning helt og holdent! Og jeg gleder meg...som en unge....;o) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg har også begynt på jobb igjen idag - etter 4 deilige uker. Helt grusomt å komme tilbake. Men i motsetning til deg, har jeg INGENTING å gjøre på jobb. DOL er en fantastisk måte å bruke tiden på i disse dager. Har derimot masse å glede meg til. Ny jobb og tilbake til studentlivet om 1 mnd... Og i godt voksen alder har jeg funnet en annen vei i livet. Skifter retning helt og holdent! Og jeg gleder meg...som en unge....;o) Åh, det hørtes jo helt herlig ut, da! Jeg vil også skifte retning - i alle fall yrkesmessig... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 *rekker tunge* Nænænænæ, på fredag går jeg ut i 3 ukers ferie! Men så har jeg jobba i hele sommer også da. *Smekker-deg-på-den-utrakte-tunga*! Hi-hi, håper du får en fin ferie! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Heldig jeg da. Har ikke hatt ferie ennå. Drar til Hellas for 3 uker i slutten av august. Har du noe ekstra plass i kofferten - f.eks. til en kvinne m/2 barn? Vi æ'kke spesielt store, altså! 0 Siter
Gjest Syden i november? Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg har også fri til gode, og drømmer om sydentur i november. Det hadde kanskje hjulpet på motivasjonen? God tur til London, i alle fall! Hva med å faktisk bestemme dere for en sydenturen i november og kanskje også bestille den nå (hvis dere ikke skal ha sånn hoppe-på-tur, da). Kanskje det vil få opp motivasjonen å ha noe å se fram til. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Har du noe ekstra plass i kofferten - f.eks. til en kvinne m/2 barn? Vi æ'kke spesielt store, altså! Kofferten er stor nok den, men vil det ikke bli litt tungt å bære? Dyrt med overvekt vettu ;-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hva med å faktisk bestemme dere for en sydenturen i november og kanskje også bestille den nå (hvis dere ikke skal ha sånn hoppe-på-tur, da). Kanskje det vil få opp motivasjonen å ha noe å se fram til. Jobber med saken - gubben er litt sånn treig å få med... Tror han har en sånn snodig forestilling om sydenferier, nemlig, at man får utdelt en liten kvadratmeter når man ankommer - og der må man bli! He-he... Ja, jeg tror også at en slik ferie litt fram i tid kan være det som skal til for å motivere! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.