Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Kofferten er stor nok den, men vil det ikke bli litt tungt å bære? Dyrt med overvekt vettu ;-) Jeg betaler overvekt, bare du bærer! 0 Siter
Gjest Syden i november? Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jobber med saken - gubben er litt sånn treig å få med... Tror han har en sånn snodig forestilling om sydenferier, nemlig, at man får utdelt en liten kvadratmeter når man ankommer - og der må man bli! He-he... Ja, jeg tror også at en slik ferie litt fram i tid kan være det som skal til for å motivere! He he, jeg vet om flere som har sånne forestillinger om sydenturer, faren min f.eks. Ingen vil noensinne greie å få med seg han til syden. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 He he, jeg vet om flere som har sånne forestillinger om sydenturer, faren min f.eks. Ingen vil noensinne greie å få med seg han til syden. Når jeg foreslår at jeg kan ta med meg ungene og reise alene blir han brått mer interessert, så jeg trur'n er på gli'! Folk er forresten rare, og de forestillingene der tror jeg faktisk flere har. Liksom umulig å tenke seg noe annet. Jeg gir IKKE opp! 0 Siter
Freya Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 *Smekker-deg-på-den-utrakte-tunga*! Hi-hi, håper du får en fin ferie! Auuu! Ja, skal bare slappe helt av hele ferien! Gruer litt for de fire nattevaktene på rad som står foran meg nå, men gulerota henger og dingler foran snuten min! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg betaler overvekt, bare du bærer! Det trur jeg ikke jeg orker. Har ikke lange nok muskler til det. Ikke for det, da blir de kanskje lange etter hvert :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Det trur jeg ikke jeg orker. Har ikke lange nok muskler til det. Ikke for det, da blir de kanskje lange etter hvert :-) Se positivt på det - du blir sterk som en bjørn! 0 Siter
Gjest Syden i november? Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Når jeg foreslår at jeg kan ta med meg ungene og reise alene blir han brått mer interessert, så jeg trur'n er på gli'! Folk er forresten rare, og de forestillingene der tror jeg faktisk flere har. Liksom umulig å tenke seg noe annet. Jeg gir IKKE opp! Det er bra! Det er mange myter ute og går når det gjelder begrepet Syden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.