Gjest mistyblueee Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Har plutselig blitt hoven i den ene halvdelen av ansiktet. Noen som har hatt dette før? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ville reist til legen jeg. Kan være ufarlig, men tenk om det er blodpropp eller noe. Ring med en gang. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Min mor fikk kraftig ørebetennelse (staffelokokker) og var voldsomt hoven og rød på den ene siden av ansiktet. Hun hadde også høy feber. 0 Siter
Gjest mistyblueee Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ville reist til legen jeg. Kan være ufarlig, men tenk om det er blodpropp eller noe. Ring med en gang. Ja, du har rett. Fikk time 13.30. Føler meg dum som må sykemelde meg fra jobben i kveld. Hater det... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ja, du har rett. Fikk time 13.30. Føler meg dum som må sykemelde meg fra jobben i kveld. Hater det... Er en syk, så er en syk... Det blir vi alle en gang i blandt. God bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.