Gå til innhold

kallenavn til kjæresten :o)

Anbefalte innlegg

Gjest noen som kan hjelpe?
Skrevet

Hei

Kan dere hjelpe meg med koselige kallenavn til kjæresten??

Hva bruker dere på kjæresten deres?

ps. Jeg er jente.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Lillemus

5

• laguna1365380434

4

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kallenavn kan ikke tillæres eller tenkes ut, de må komme spontant.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Det kommer vel av seg selv?

Mine har alltid endt opp med å bli superklisne, vet ikke hvorfor..:-o

Mye snusk og pus og denslags.. Elskling er av en eller annen grunn kun forbeholdt situasjoner der jeg vil ha han tilå gjøre meg tjenester..;-)

Men det ligger visst til slekta det der med klissne kallenavn. Jeg har hørt min bror(engelsktalende)omtale sine kjærester som alt fra "honeywaffle" til "babysnakes"..:-o

Så langt har jeg aldri trukket det! ;-)

Morsomste kallenavnet ever er forøvrig i Fawlty towers da Basil omtaler Sybil som "My little nest of vipers"...:-D

laguna1365380434
Skrevet
  flisa skrev (På 1.8.2005 den 11.34):

Ruslebiffen!

Jammen betyr ikke det en litt satt,litt overårig dame da?;-) Noen som helst er hjemme,og ikke så mye å se til?

Brukt som motsetning til en festglad, munter og evetyrlysten pen&storbrystet bimbo liksom?

Det trodde hvertfall jeg, men meeeget mulig jeg tar feil! ;-)

Skrevet
  laguna skrev (På 1.8.2005 den 11.56):

Jammen betyr ikke det en litt satt,litt overårig dame da?;-) Noen som helst er hjemme,og ikke så mye å se til?

Brukt som motsetning til en festglad, munter og evetyrlysten pen&storbrystet bimbo liksom?

Det trodde hvertfall jeg, men meeeget mulig jeg tar feil! ;-)

det er en mann! BIFFEN er en MANN!!!

laguna1365380434
Skrevet
  flisa skrev (På 1.8.2005 den 11.59):

Okay, okay..Jeg gir meg! ;-)

Men jeg har hørt det i den settingen jeg nevnte altså..Sånn over temaet "nå er det like før jeg gir opp å jakte på de fine jentene og heller slår meg i hop med en tilfeldig ruslebiff som vil være hjemme og spise potetgullog se på film med meg.." Sagt av harry,jentegærne menn.

Derfor trodde jeg at en ruslebiff var en kvinne.

Men tok tydeligvis feil! ;-)

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Det er et standard mobbeord på feite mennesker.

Annonse

Skrevet

*Hehe* Kosegutten, Kjæreste, Kjæresten min, Deiligheten, Sjømannen min, Sukkerungen... og sikkert mange flere!

Det aller mest brukte og mest personlige får ingen vite... Det er liksom bare for oss to. :o)

Tootsieroll1365380854
Skrevet
  flisa skrev (På 1.8.2005 den 11.23):

kaillskruv!

*LOL*

Skrevet

Biffen er kino, Flisa ;)

Skrevet
  Lillemus skrev (På 1.8.2005 den 12.26):

*Hehe* Kosegutten, Kjæreste, Kjæresten min, Deiligheten, Sjømannen min, Sukkerungen... og sikkert mange flere!

Det aller mest brukte og mest personlige får ingen vite... Det er liksom bare for oss to. :o)

"Kosegutten, Sukkerungen"

Verbal kastrering :-)

"................................."

Skrevet

Hm, ser jeg er i mindretall her, men jeg syns kosenavn er dillete og turn-off jeg.

Sånn kosemosenussepusse-greier, får helt noia av det.

Men som sagt, jeg ser jeg er i mindretall ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg kaller han som oftest "vennen" eller "elskling". Det er de søte kallenavnene ;)

Skrevet

Jeg er enig med Amber, kosenussedille navn er bare ekkelt!

Om en kjærste hadde hvisket noe sånt som kosejenta mi, eller pus i øret mitt kan jeg love at det ikke hadde blitt noe på ham den kvelden.

Jeg kallte/kaller min nåværende x for Gordon, forkortelse for LynGordon fordi han alltid er så jævlig treg. Men jeg vet ikke om det er noe kosenavn egentlig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...