Gå til innhold

kallenavn til kjæresten :o)

Anbefalte innlegg

Å herremin, noen av svarene du har fått gjør meg nesten litt uvel...!

Jeg hadde ikke taklet - i en intimsituasjon (regner med at det er der disse kosenavnene helst blir brukt????) - å bli kalt noe som helst i nuske-tuske-sjangeren. Og jeg garanterer at gubben hadde forsvunnet fra ektesengen dersom jeg hadde sagt f.eks. "Sukkerklumpen" eller noe slikt!

Mulig vi er uromantiske, men heldigvis er vi da det begge to!

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Lillemus

5

• laguna1365380434

4

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Okay, okay..Jeg gir meg! ;-)

Men jeg har hørt det i den settingen jeg nevnte altså..Sånn over temaet "nå er det like før jeg gir opp å jakte på de fine jentene og heller slår meg i hop med en tilfeldig ruslebiff som vil være hjemme og spise potetgullog se på film med meg.." Sagt av harry,jentegærne menn.

Derfor trodde jeg at en ruslebiff var en kvinne.

Men tok tydeligvis feil! ;-)

Hoho - da er jeg en sånn - blodig for tiden til og med!

*nærgående med detaljer*

Annonse

Hm, ser jeg er i mindretall her, men jeg syns kosenavn er dillete og turn-off jeg.

Sånn kosemosenussepusse-greier, får helt noia av det.

Men som sagt, jeg ser jeg er i mindretall ;)

Tror nok vi er flere, men når man ikke har så mange forslag, så er man kanskje ikke den som er først frempå i en sånn tråd.

:-)

Å herremin, noen av svarene du har fått gjør meg nesten litt uvel...!

Jeg hadde ikke taklet - i en intimsituasjon (regner med at det er der disse kosenavnene helst blir brukt????) - å bli kalt noe som helst i nuske-tuske-sjangeren. Og jeg garanterer at gubben hadde forsvunnet fra ektesengen dersom jeg hadde sagt f.eks. "Sukkerklumpen" eller noe slikt!

Mulig vi er uromantiske, men heldigvis er vi da det begge to!

Nei nei! De brukes ikke i sengen! :o) De brukes når det er noe man vil oppnå eller når man sitter i sofaen og koser seg og ser en film - "Kosen, kan du sende meg potetgullet?" ;o)

Men IKKE i sengen!

Annonse

Nei nei! De brukes ikke i sengen! :o) De brukes når det er noe man vil oppnå eller når man sitter i sofaen og koser seg og ser en film - "Kosen, kan du sende meg potetgullet?" ;o)

Men IKKE i sengen!

Huff, det ble nesten enda verre...

Hva er galt med "Kan du sende potetgullet?" i en vanlig, hyggelig tone?

Tror forresten jeg skal teste den potetgullgreia til helga (jepp, streng sjø, godis kun i helga!) - bare for å se reaksjonen!

Huff, det ble nesten enda verre...

Hva er galt med "Kan du sende potetgullet?" i en vanlig, hyggelig tone?

Tror forresten jeg skal teste den potetgullgreia til helga (jepp, streng sjø, godis kun i helga!) - bare for å se reaksjonen!

Er det noe galt i å kalle sin kjære med kosenavn da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...