org Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Kjære holder lenge her. Kosenavn foruten det er det ungene som har. 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Kosenavn? Like velkomment som en urinlekkasje. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Den adopterer jeg! Det er noe min matvrak-kjæreste kunne passet til også ja! Kopieres herved! ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Enig med en del andre her, for dillete kosenavn er ikke særlig godt mottatt i denne gården. Det eneste kosenavnet vi bruker er "vennen" Det hender forsåvidt at han sier pus også. 0 Siter
muriel Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Eks'en min feilsendte ei melding som HELT tydelig ikke skulle i nærheten av min telefon. Der florerte det med morsomme godbiter a la "kosepusen" og "snuskesnuska". En ny side av ham som jeg aldri var borti sjøl. Heldigvis, hehehe. 0 Siter
favn Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Vil du låne andres evt 'kallenavn' på sine kjærester på din kjæreste? Ja, det høres jo intimt og fint ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.