Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Skal i ett lite bryllup snart, og har vridd hjernen min for og finne på noe i gave. De har hus og hjem, så jeg har lyst og gi noe bare til de. De har ett lite barn, så jeg tenkte at jeg kunne være barnevakt en natt, og så kunne de få hotellovernatting med en bedre middag av oss i gave. Noen som vet om en kan få kjøpt "gavekort" på hotell? Slik at de kan velge dato selv? Er jo litt vanskelig og velge dato for de, skal jo passe. Noen som har gitt vekk noe lignendes? Andre personlige gaver mottas med STOR takk også :-) Så dere kreative sjeler her på Dol, kom med tips i massevis ;-) Men husk at det ikke skal være en ting, men noe de som de kan bruke som kjærester. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Den første overskriften så fokuserte jeg jo på hotellgave, men er jo mottagelig for alle tips. Så leser dere dette, vennligst les hovedinnlegget. Takk skal dere ha alle snille dolere :-) 0 Siter
....AV Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Vi ga nettopp hotellovernatting i bryllupsgave. Vi avtalte med hotellet på forhånd at vi skulle betale, men lot brudeparet selv ringe og bestille en dato som passet. Vi fikk kopi av bestillingen hvor vi bekreftet at vi skulle betale for oppholdet. Regningen får vi etterpå. De ble veldig glade for gaven! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Vi ga nettopp hotellovernatting i bryllupsgave. Vi avtalte med hotellet på forhånd at vi skulle betale, men lot brudeparet selv ringe og bestille en dato som passet. Vi fikk kopi av bestillingen hvor vi bekreftet at vi skulle betale for oppholdet. Regningen får vi etterpå. De ble veldig glade for gaven! Ok. Men dere viste vel ikke hva prisen kom på da eller? Skal bruke litt penger på de, men er jo greit og vite hvor mye jeg må ut med. Jeg hadde iallefall blitt kjempeglad for en slik gave :-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ok. Men dere viste vel ikke hva prisen kom på da eller? Skal bruke litt penger på de, men er jo greit og vite hvor mye jeg må ut med. Jeg hadde iallefall blitt kjempeglad for en slik gave :-) Det hadde ikke jeg...... 0 Siter
....AV Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ok. Men dere viste vel ikke hva prisen kom på da eller? Skal bruke litt penger på de, men er jo greit og vite hvor mye jeg må ut med. Jeg hadde iallefall blitt kjempeglad for en slik gave :-) Jo, det visste vi. Vi ga dem et gavekort på et spesifikt antall netter i et spesifikt hotellrom, og da er prisen fast. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Det hadde ikke jeg...... Hadde du ikke? Vi er jo alle forskjellige da, bra er jo det ;-) Men jeg tror dette paret blir glad for det, kjenner de godt. Hadde nok ikke turt og gitt noe slik til noen jeg ikke kjente så godt. Hva ville du blitt glad for da? Som var personlig, ikke noe ala bestikk eller sengetøy ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jo, det visste vi. Vi ga dem et gavekort på et spesifikt antall netter i et spesifikt hotellrom, og da er prisen fast. Ok. Da ringer jeg og hører med hotellet, har funnet ett som er i passe kjøreavstand, som også tilbyr spabehandling. Så får jeg lage ett fint kort hvor det kommer frem at jeg stiller som barnevakt den natta :-) Fikk du ett kort eller noe fra hotellet? Eller laget du selv? 0 Siter
....AV Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ok. Da ringer jeg og hører med hotellet, har funnet ett som er i passe kjøreavstand, som også tilbyr spabehandling. Så får jeg lage ett fint kort hvor det kommer frem at jeg stiller som barnevakt den natta :-) Fikk du ett kort eller noe fra hotellet? Eller laget du selv? Vi fikk en brosjyre fra hotellet, og laget et kort selv hvor vi skrev hva som var inkludert i gaven. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Vi fikk en brosjyre fra hotellet, og laget et kort selv hvor vi skrev hva som var inkludert i gaven. Da kopierer jeg gaven din :-) Takk for hjelpen! 0 Siter
....AV Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Da kopierer jeg gaven din :-) Takk for hjelpen! Bare hyggelig. Håper de blir fornøyde! 0 Siter
Jada, så neida så.. Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Rondane Spa Hotell.. www.telefonkatalogen.no så finner du nr... Også er det bare å plukke opp telefonen, slå inn nummeret, si "hei, det er blablabla", så sier du at du vil gi bort et opphold med blablabla i gave og ber om å få tilsendt en bekreftelse av dem.. Denne gir du til ekteparet.. Så betaler du bare hele moroa når de har vært å deiga seg med massasje og hele pakka.. 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hadde du ikke? Vi er jo alle forskjellige da, bra er jo det ;-) Men jeg tror dette paret blir glad for det, kjenner de godt. Hadde nok ikke turt og gitt noe slik til noen jeg ikke kjente så godt. Hva ville du blitt glad for da? Som var personlig, ikke noe ala bestikk eller sengetøy ;-) da vi giftet oss ønsket vi oss bidrag til bryllupsreisen - og i tillegg fikk vi ting som de som kjenner oss vet at vi liker, kunst, kaffe, utslagsbøtte til campingen etc. - hehe 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Rondane Spa Hotell.. www.telefonkatalogen.no så finner du nr... Også er det bare å plukke opp telefonen, slå inn nummeret, si "hei, det er blablabla", så sier du at du vil gi bort et opphold med blablabla i gave og ber om å få tilsendt en bekreftelse av dem.. Denne gir du til ekteparet.. Så betaler du bare hele moroa når de har vært å deiga seg med massasje og hele pakka.. Takk for tips. Men Rondane blir dessverre for langt borte. Har funnet ett annet hotell som er i passe avstand herifra, skal ringe i kveld, må bare sjekke at samboeren min er enig med meg i valget :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 da vi giftet oss ønsket vi oss bidrag til bryllupsreisen - og i tillegg fikk vi ting som de som kjenner oss vet at vi liker, kunst, kaffe, utslagsbøtte til campingen etc. - hehe Det er jo greit og kjøpe til de en kjenner, og heldigvis kjenner jeg brudeparet godt. Verre er det med folk en ikke kjenner. Må kjøpe en bryllupsgave til noen jeg ikke aner hva liker i morgen, velger nok noe ut fra ønskelisten i butikken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.