Gjest Timari Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 flere svulster på lungene. Ingenting de kunne gjøre. Bare smertestillende og antibiotika for å gjøre den siste tiden mer behagelig. Skulle ønske man bare kunne gjøre det slutt der og der så jeg slapp og vente på når hun blir så dårlig at vi må dra tilbake med henne vel bare et hjertesukk fra meg.... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nei så trist! Nå har jeg ikke fått med meg hvilket dyr du har? Trøsteklem herved avsendt 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nei så trist! Nå har jeg ikke fått med meg hvilket dyr du har? Trøsteklem herved avsendt Glemte å si at jeg har en hund (Berner Sennen). Det er jo gjennomsnittsalder på 7 år, så vi bør vel være takknemmelig for at hun har blitt 9,5 år... da *takker for trøsteklemmen* 0 Siter
Freya Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Stakkars vovsen! Håper den får en fin avslutning den siste tiden den har igjen da. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Uff, så fælt!:-( Kondolerer såmasse..Det er helt fantastisk å ha dyr, og å bli kjent med og bestevenner med de firbente, men de har den forskrekkelige ulempen at de kan finne påå bli syke og dø. Huff. Føler med deg! Hva slags dyr er det? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Glemte å si at jeg har en hund (Berner Sennen). Det er jo gjennomsnittsalder på 7 år, så vi bør vel være takknemmelig for at hun har blitt 9,5 år... da *takker for trøsteklemmen* Trist er det uansett hvor gamle de er! De er jo en så stor del av livet, gir masse glede. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Uff, så fælt!:-( Kondolerer såmasse..Det er helt fantastisk å ha dyr, og å bli kjent med og bestevenner med de firbente, men de har den forskrekkelige ulempen at de kan finne påå bli syke og dø. Huff. Føler med deg! Hva slags dyr er det? Det er en Berner Sennen hund. 0 Siter
Gjest terriereier Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg ville ha bedt om avliving så raskt som mulig. Ta godt farvel med hunden nå og avtal time så snart som mulig. Det er respektløst å la dyret gå lenger enn nødvendig, og det blir bare verre for dere også å gå å vente på at hun skal bli dårligere. Måtte selv gjøre dette da min vidunderlige airdale fikk kreft i ryggen for noen år siden. Trist - men jeg vet at jeg gjorde lidelsene kortere for ham ved å sørge for en rask bortgang. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Huff, fælt! Føler virkelig med deg, dette er det verste med å ha dyr, og nå har dagen kommet til deg. Prøv å huske at hunden din nok har hatt et bekymringsløst liv, det har sikkert ikke du, du er jo menneske. Nå har du muligheten til å gi den en fin avslutning også. Den sovner bare, det er du som sitter igjen og griner etterpå. Kjempestor styrkeklem til deg, dette klarer du!!! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Det er en Berner Sennen hund. huff, stakkar! Både deg&han..:-( Dere får prøve å ha detlitt koselig sammen den siste tiden. Sender symp og trøsteklem! 0 Siter
villee Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Huff så trist! Hvorfor dro dere til dyrlegen? Visste dere ingenting om at det kunne være så alvorlig? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Æsj, så trist! Føler med dere nå. Ellers ville jeg gjort som terriereier skriver og bestillt time snarest... Selv ventet jeg altfor lenge da min hund fikk kreft og det angrer jeg på dendag i dag, fem år etter. 0 Siter
Gjest timari Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Huff så trist! Hvorfor dro dere til dyrlegen? Visste dere ingenting om at det kunne være så alvorlig? det var først og fremst en vaksinekontroll. Men vi nevnte også at hun hadde spist veldig lite den siste tiden og gått ned 5 kilo i vekt, så de ville gjøre en almen undersøkelse. Hun hadde også noe puss i øyene. Nå viser det seg at det kommer av trykket fra svulsten(e) 0 Siter
Gjest Timarib Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Æsj, så trist! Føler med dere nå. Ellers ville jeg gjort som terriereier skriver og bestillt time snarest... Selv ventet jeg altfor lenge da min hund fikk kreft og det angrer jeg på dendag i dag, fem år etter. Nå er det mine foreldre som har hovedansvaret og min far vil ikke det så lenge hun har livsgnist. 0 Siter
Osiris Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg føler med deg Timari. Det er vondt når man får en sånn beskjed. Dersom du syns at det virker som om plagene er store, så skal du bare få det gjort når du føler tiden er inne. Det er bedre å ha god samvittighet for at man ikke lar dyr ha plager, enn å forlenge livet deres unødig. Men det er ikke lett, jeg har erfaring for det selv. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg føler med deg Timari. Det er vondt når man får en sånn beskjed. Dersom du syns at det virker som om plagene er store, så skal du bare få det gjort når du føler tiden er inne. Det er bedre å ha god samvittighet for at man ikke lar dyr ha plager, enn å forlenge livet deres unødig. Men det er ikke lett, jeg har erfaring for det selv. nei så lenge hun ikke har smerter men bare er slapp så kan vi vente litt til, men jeg vil ikke la henne lide bare fordi vi synes det er trist å miste henne. Hun skal jo ha litt livskvalitet hun også.... nei, vi får se tiden an... 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nå er det mine foreldre som har hovedansvaret og min far vil ikke det så lenge hun har livsgnist. OK, skjønner... Etter å ha opplevd at gnisten forsvant ville jeg nok valgt å gjøre det før, for nå husker jeg best hvor jævlig han så ut og hadde det på slutten. Vi må ikke glemme at det er hundens beste man skal tenke på. Vårt eget savn og sorg MÅ komme i andre rekke. Til tross for dette skjønner jeg hvordan din far tenker ;O) 0 Siter
nyca Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Avliv dyret så fort som mulig. Det er det beste for den, og for dere i tiden etterpå. Mange dyr har livsgnist selv om de lider. De er her jo tross alt for å glede oss mennesker til det siste! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ååå jeg føler sånn med deg. *trøsteklem* Sitter her og er trist idag, fordi en familiehund nettopp døde. Av sykdom, aldersykdom. Men uansett, det er utrolig trist når hunden blir syk og en vet den skal dø, og når den dør. *snufs* 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Uff, så trist Timari... Håper dere finner riktig tidspunkt til å la hunden få slippe, så den ikke lider unødig. Føler med dere... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.