Gjest Timari Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Uff, så trist Timari... Håper dere finner riktig tidspunkt til å la hunden få slippe, så den ikke lider unødig. Føler med dere... Takker så mye for medfølelsen. Skal holde dere oppdatert.. mvh 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Stakkars dere... En blir så utrolig glad i disse firbente. Og det er så inderlig vondt å bestemme seg for at nå skal det være slutt. Vår hund måtte vi avlive for 2 1/2 år siden. Det var helt grusomt. Hun var en stor del av livet mitt i noe over 13 år. Vi fikk henne kremert og fikk henne tilbake i en urne som vi har gravd ned på et sted vi kan gå til. Da er det mer håndfast. Hesten vår levde et veldig langt liv, og der har vi selvfølgelig ingegn "grav", i og med at han ble slaktet. Det er litt trist. Gode klemmer til deg! fra lille meg... 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Auda, Timari. Jeg vet hvordan dette kan føles. Føler med dere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.