MsSophie Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 ...så den i går, og den var morsom - kan med andre ord anbefales...:-) 0 Siter
Zombiebob Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Helt uenig, den var tvert imot veldig dårlig. Sjarmen fra bøkene var fraværende, de hadde prøvd å lage det om til en barnefilm og hele greia ble søvndyssende. Mos Def er dessuten ingen skuespiller, noe han beviser for fulle her. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Men om man ikke har lest boken først, så er det kanskje lurt å gjøre det, før man ser filmen? Eller står filmen støtt på egne ben? 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Helt uenig, den var tvert imot veldig dårlig. Sjarmen fra bøkene var fraværende, de hadde prøvd å lage det om til en barnefilm og hele greia ble søvndyssende. Mos Def er dessuten ingen skuespiller, noe han beviser for fulle her. Jeg har ikke lest boka, så sånn sett hadde jeg ikke det å forholde meg til. 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Men om man ikke har lest boken først, så er det kanskje lurt å gjøre det, før man ser filmen? Eller står filmen støtt på egne ben? Har ikke lest boka, kan sikkert være like greit! 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Har ikke lest boka, kan sikkert være like greit! Nei og nei. De fem bøkene i "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy-trilogien" er noe man absolutt bør lese. "...................................." 0 Siter
Velouria Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Boken er kjempebra, filmen har jeg såvidt glimtet litt på og det jeg så virket helt elendig. Men nå er jeg også svært kritisk til film. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nei og nei. De fem bøkene i "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy-trilogien" er noe man absolutt bør lese. "...................................." Må jeg lese 5 bøker før jeg kan se filmen? Hm - kanskje jeg like gjerne skal stå over hele filmen... ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Må jeg lese 5 bøker før jeg kan se filmen? Hm - kanskje jeg like gjerne skal stå over hele filmen... ;-) Nei, du _må_ ikke lese de før du ser filmen - eller etterpå, for den saks skyld. Jeg bare sier at bøkene bør leses - de er verdt det :-) (forøvrig er det 5 veldig tynne bøker - tilsammen er det ikke mer enn én halvfet bok :-) "...................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nei, du _må_ ikke lese de før du ser filmen - eller etterpå, for den saks skyld. Jeg bare sier at bøkene bør leses - de er verdt det :-) (forøvrig er det 5 veldig tynne bøker - tilsammen er det ikke mer enn én halvfet bok :-) "...................................." OK, jeg skal vurdere det, men har ennå ikke åpnet Da Vinci-koden, så jeg henger litt etter... hehe 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 OK, jeg skal vurdere det, men har ennå ikke åpnet Da Vinci-koden, så jeg henger litt etter... hehe Vel - Douglas Adams er lettlest, så det krever ikke så my tiltak å lese bøkene hans :-) "..................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Vel - Douglas Adams er lettlest, så det krever ikke så my tiltak å lese bøkene hans :-) "..................................." Må de leses på engelsk, eller er norsk oversettelse "bra nok"? 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Nei og nei. De fem bøkene i "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy-trilogien" er noe man absolutt bør lese. "...................................." ...spank me.... :-) 0 Siter
Freya Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nei og nei. De fem bøkene i "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy-trilogien" er noe man absolutt bør lese. "...................................." Helt enig! *glede seg til filmen* 0 Siter
Velouria Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Må de leses på engelsk, eller er norsk oversettelse "bra nok"? Den norske oversettelsen er helt grei, men om du er nogenlunde oppegående i engelsk er det ikke noe problem. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Men om man ikke har lest boken først, så er det kanskje lurt å gjøre det, før man ser filmen? Eller står filmen støtt på egne ben? Filmen står ikke støtt i det hele tatt. Men jeg tror faktisk det er en fordel å ikke ha lest boka først, så er det hvertfall mulig å bli overrasket over noe. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 ...spank me.... :-) Bend over :-) ".............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Må de leses på engelsk, eller er norsk oversettelse "bra nok"? De kan vel leses på norsk. Men for å virkelig få med seg "sjelen" av Douglas Adams bør man lese på originalspråket. ".................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg så den også i går, og syntes den var ufattelig dårlig. Den var så grusom at jeg faktisk var i ferd med å gjøre noe jeg ikke har gjort på kino siden jeg var 11 eller 12 og så Reisen til India. Jeg vurderte altså seriøst å gå. Problemet var bare at jeg og han jeg så filmen med ikke fikk plasser ved siden av hverandre, så det var ikke bare rusle. For alt jeg viste kunne jo han trives enormt. Men det viste seg at han kjedet seg like jævlig som jeg. 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Jeg så den også i går, og syntes den var ufattelig dårlig. Den var så grusom at jeg faktisk var i ferd med å gjøre noe jeg ikke har gjort på kino siden jeg var 11 eller 12 og så Reisen til India. Jeg vurderte altså seriøst å gå. Problemet var bare at jeg og han jeg så filmen med ikke fikk plasser ved siden av hverandre, så det var ikke bare rusle. For alt jeg viste kunne jo han trives enormt. Men det viste seg at han kjedet seg like jævlig som jeg. okay....da er det bare meg som har jævlig dårlig form for humor da, for jeg satt og humret og lo det meste av tiden....:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.