ShitDiddelyDo Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 okay....da er det bare meg som har jævlig dårlig form for humor da, for jeg satt og humret og lo det meste av tiden....:-) Det må sies at jeg ikke har lest boka, og at jeg ikke hadde sett noen klipp fra filmen før jeg så den. Men jeg trodde den skulle være morsom. Ikke morsom for 5-åringer og Sophie-babes! 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 okay....da er det bare meg som har jævlig dårlig form for humor da, for jeg satt og humret og lo det meste av tiden....:-) Hvis den klarer å holde på humoren og stemningen i bøkene til DA, så er den morsom :-) "..................................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Hvis den klarer å holde på humoren og stemningen i bøkene til DA, så er den morsom :-) "..................................." Tydeligvis så gjør den jo ikke det, all den tid jeg er den eneste som har ledd til nå....:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Tydeligvis så gjør den jo ikke det, all den tid jeg er den eneste som har ledd til nå....:-) Vel, det vet ikke jeg før jeg har sett den :-) "..................................." 0 Siter
favn Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Nei og nei. De fem bøkene i "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy-trilogien" er noe man absolutt bør lese. "...................................." Du tuller, ikke sant? Den første var jo morsom. Så gleder man seg til nr to og den viser seg å være hakk i plata av alle 'festlige' ord og vendinger. Men ok, for skams skyld går man over på nr tre, der de ti første framkaller intet annet enn tom kjedsomhet. Dårligste leseprosjekt ever. Og filmen? Under tvang. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Du tuller, ikke sant? Den første var jo morsom. Så gleder man seg til nr to og den viser seg å være hakk i plata av alle 'festlige' ord og vendinger. Men ok, for skams skyld går man over på nr tre, der de ti første framkaller intet annet enn tom kjedsomhet. Dårligste leseprosjekt ever. Og filmen? Under tvang. Helt meningsløst forsøk på overintellektuallisert analyse av noe som ikke er annet en ren og skjær, meningsløs humor. "..................................." 0 Siter
favn Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Helt meningsløst forsøk på overintellektuallisert analyse av noe som ikke er annet en ren og skjær, meningsløs humor. "..................................." Hvis det var en 'overintellektualisert analyse', hvilke formuleringer benytter du deg av når det virkelig brenner? Jeg føler meg ikke spesielt avansert selv om jeg ikke ler og ler og ler og ler av samme vitsen alle nihundreogsøttiåtte gangene. Men for all del... plager ikke meg om du gjør det 0 Siter
Prozak Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hvis det var en 'overintellektualisert analyse', hvilke formuleringer benytter du deg av når det virkelig brenner? Jeg føler meg ikke spesielt avansert selv om jeg ikke ler og ler og ler og ler av samme vitsen alle nihundreogsøttiåtte gangene. Men for all del... plager ikke meg om du gjør det Ok - malplassert forsøk på å analysere noe vha. av intellekt når analyseobjektet har forsvinnende lite med intellekt å gjøre, da :-) Du er kanskje av de som mener at noe er dårlig hvis det er gjort før? DA har samme typen humor i omtrent alt han skrev - originalitet doesen't enter into it. "....................................." 0 Siter
favn Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ok - malplassert forsøk på å analysere noe vha. av intellekt når analyseobjektet har forsvinnende lite med intellekt å gjøre, da :-) Du er kanskje av de som mener at noe er dårlig hvis det er gjort før? DA har samme typen humor i omtrent alt han skrev - originalitet doesen't enter into it. "....................................." Jeg har ikke 'analysert' boka/bøkene, bare konstatert at de samme enkle poengene terpes og terpes på i det uendelige. Og det kjedet meg. Det har ikke så mye med fordring om originalitet å gjøre, men at det går kjeeeeedelige inflasjon i de samme skubi-du-poenger og trehodete skrekklinger, side opp og side ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.