Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking
Skrevet

Ja når han angriper så...men så er det jo også slik at mennesker ikke er riktig nagla bestandig og at det er nok av de som har mishandla han. Ikke rart han ble mannevond da...

vannlilja1365380890
Skrevet

Ja når han angriper så...men så er det jo også slik at mennesker ikke er riktig nagla bestandig og at det er nok av de som har mishandla han. Ikke rart han ble mannevond da...

Jeg synes ikke det var noe trist.

Han bet jo folk.

Skrevet

Ja, når menneskene mishandler dyr så de blir mannevonde, så er det jo helt opplagt at man må avlive dyrene.

Å la mennesker få ta konsekvendsene av menneskers ugjerninger er jo for mye forlangt...

Skrevet

Jeg synes ikke det var noe trist.

Han bet jo folk.

Og hvorfor gjorde han det...?

"................................."

Skrevet

Ja, når menneskene mishandler dyr så de blir mannevonde, så er det jo helt opplagt at man må avlive dyrene.

Å la mennesker få ta konsekvendsene av menneskers ugjerninger er jo for mye forlangt...

Det er nok for mye forlangt, desverre.

Men når det først kommer dithen at et dyr blir mannevondt, så er det jo lite man kan gjøre med det i ettertid.

"...................................."

Skrevet

Det er nok for mye forlangt, desverre.

Men når det først kommer dithen at et dyr blir mannevondt, så er det jo lite man kan gjøre med det i ettertid.

Det har du selvsagt rett i...

Synes bare det er ille at det ikke er mulig for folk å etterfølge oppfordring om å la dyr være i fred.

Skrevet

Det har du selvsagt rett i...

Synes bare det er ille at det ikke er mulig for folk å etterfølge oppfordring om å la dyr være i fred.

"Synes bare det er ille at det ikke er mulig for folk å etterfølge oppfordring om å la dyr være i fred."

Helt enig. Skyt dem, sier nå jeg.

Skrevet

"Synes bare det er ille at det ikke er mulig for folk å etterfølge oppfordring om å la dyr være i fred."

Helt enig. Skyt dem, sier nå jeg.

Ja, det hadde vært interessant... hehe

Skrevet

Ja, det hadde vært interessant... hehe

Slike dyr skal ikke være en attraksjon synes jeg da men....)

Skrevet

Har ikke satt meg inn i hele historien om Nemo, men levde han ikke fritt i havet da?

Skrevet

Jeg syns ikke dyr skal være attraksjon i det hele tatt jeg men...

Skrevet

Har ikke satt meg inn i hele historien om Nemo, men levde han ikke fritt i havet da?

hmmmm- leste og leste -men i følge siste setning "Seler i fangenskap kan bli så gamle som 40 år, men slik gikk det altså ikke for Nemo.

" så ser det ikke sånn ut....

Skrevet

Helt enig - trodde jeg sa det -hehe.

Skrevet

Er du i mot dyreparker, da?

Skrevet

Er du i mot dyreparker, da?

I prinsippet ja, men de aller fleste dyreparkene vi har i den "vestlige" verden nå er meget gode. Dyreparkene er oftere der for å redde bestanden av forskjellige dyr etc. og de som har dyreparker og de som jobber der er der fordi de er glad i dyr og jobber for at dyr generelt skal ha det bra.

Bjørner i kjetting etc er jeg derimot ikke spesielt glad i. Ikke sirkus heller, selvom jeg vet at de fleste dyrene på sirkus har det greit nok.

Skrevet

I prinsippet ja, men de aller fleste dyreparkene vi har i den "vestlige" verden nå er meget gode. Dyreparkene er oftere der for å redde bestanden av forskjellige dyr etc. og de som har dyreparker og de som jobber der er der fordi de er glad i dyr og jobber for at dyr generelt skal ha det bra.

Bjørner i kjetting etc er jeg derimot ikke spesielt glad i. Ikke sirkus heller, selvom jeg vet at de fleste dyrene på sirkus har det greit nok.

Enig. Den eneste virkelig akseptable grunnen til å ha en dyrepark er som ledd i beskyttelsen av dyreartene. De aller, aller fleste dyreparker rundt omkring i verden er ingenting annet enn rent dyreplageri.

Skrevet

Egentlig trist at det ble slik. Det står skilt og oppslag rundt hele anlegget om at man ikke skal røre selen. Noen "må" jo bare prøve seg.

Akkurat badesesongen i Ålesund er jo ikke mer enn knappest 5-6 dager hvert fjerde, femte år - så her burde man ha kunnet klare å finne andre løsninger.

Skrevet

Enig! :-) Kunne godt kost meg på sirkus uten dyr også jeg -

Skrevet

Enig. Den eneste virkelig akseptable grunnen til å ha en dyrepark er som ledd i beskyttelsen av dyreartene. De aller, aller fleste dyreparker rundt omkring i verden er ingenting annet enn rent dyreplageri.

DØ! vi som er så enig i alt - du bør stemme Venstre! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...