flisa Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/01/438918.html Skulle bare mangle. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ja når han angriper så...men så er det jo også slik at mennesker ikke er riktig nagla bestandig og at det er nok av de som har mishandla han. Ikke rart han ble mannevond da... 0 Siter
vannlilja1365380890 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ja når han angriper så...men så er det jo også slik at mennesker ikke er riktig nagla bestandig og at det er nok av de som har mishandla han. Ikke rart han ble mannevond da... Jeg synes ikke det var noe trist. Han bet jo folk. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ja, når menneskene mishandler dyr så de blir mannevonde, så er det jo helt opplagt at man må avlive dyrene. Å la mennesker få ta konsekvendsene av menneskers ugjerninger er jo for mye forlangt... 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg synes ikke det var noe trist. Han bet jo folk. Og hvorfor gjorde han det...? "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ja, når menneskene mishandler dyr så de blir mannevonde, så er det jo helt opplagt at man må avlive dyrene. Å la mennesker få ta konsekvendsene av menneskers ugjerninger er jo for mye forlangt... Det er nok for mye forlangt, desverre. Men når det først kommer dithen at et dyr blir mannevondt, så er det jo lite man kan gjøre med det i ettertid. "...................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Det er nok for mye forlangt, desverre. Men når det først kommer dithen at et dyr blir mannevondt, så er det jo lite man kan gjøre med det i ettertid. "...................................." Det har du selvsagt rett i... Synes bare det er ille at det ikke er mulig for folk å etterfølge oppfordring om å la dyr være i fred. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Det har du selvsagt rett i... Synes bare det er ille at det ikke er mulig for folk å etterfølge oppfordring om å la dyr være i fred. "Synes bare det er ille at det ikke er mulig for folk å etterfølge oppfordring om å la dyr være i fred." Helt enig. Skyt dem, sier nå jeg. "...................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 "Synes bare det er ille at det ikke er mulig for folk å etterfølge oppfordring om å la dyr være i fred." Helt enig. Skyt dem, sier nå jeg. "...................................." Ja, det hadde vært interessant... hehe 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Ja, det hadde vært interessant... hehe Slike dyr skal ikke være en attraksjon synes jeg da men....) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Slike dyr skal ikke være en attraksjon synes jeg da men....) Har ikke satt meg inn i hele historien om Nemo, men levde han ikke fritt i havet da? 0 Siter
Velouria Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Slike dyr skal ikke være en attraksjon synes jeg da men....) Jeg syns ikke dyr skal være attraksjon i det hele tatt jeg men... 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Har ikke satt meg inn i hele historien om Nemo, men levde han ikke fritt i havet da? hmmmm- leste og leste -men i følge siste setning "Seler i fangenskap kan bli så gamle som 40 år, men slik gikk det altså ikke for Nemo. " så ser det ikke sånn ut.... 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Jeg syns ikke dyr skal være attraksjon i det hele tatt jeg men... Helt enig - trodde jeg sa det -hehe. 0 Siter
Gjest Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg syns ikke dyr skal være attraksjon i det hele tatt jeg men... Er du i mot dyreparker, da? 0 Siter
Velouria Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Er du i mot dyreparker, da? I prinsippet ja, men de aller fleste dyreparkene vi har i den "vestlige" verden nå er meget gode. Dyreparkene er oftere der for å redde bestanden av forskjellige dyr etc. og de som har dyreparker og de som jobber der er der fordi de er glad i dyr og jobber for at dyr generelt skal ha det bra. Bjørner i kjetting etc er jeg derimot ikke spesielt glad i. Ikke sirkus heller, selvom jeg vet at de fleste dyrene på sirkus har det greit nok. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 I prinsippet ja, men de aller fleste dyreparkene vi har i den "vestlige" verden nå er meget gode. Dyreparkene er oftere der for å redde bestanden av forskjellige dyr etc. og de som har dyreparker og de som jobber der er der fordi de er glad i dyr og jobber for at dyr generelt skal ha det bra. Bjørner i kjetting etc er jeg derimot ikke spesielt glad i. Ikke sirkus heller, selvom jeg vet at de fleste dyrene på sirkus har det greit nok. Enig. Den eneste virkelig akseptable grunnen til å ha en dyrepark er som ledd i beskyttelsen av dyreartene. De aller, aller fleste dyreparker rundt omkring i verden er ingenting annet enn rent dyreplageri. "...................................." 0 Siter
Elbereth Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Egentlig trist at det ble slik. Det står skilt og oppslag rundt hele anlegget om at man ikke skal røre selen. Noen "må" jo bare prøve seg. Akkurat badesesongen i Ålesund er jo ikke mer enn knappest 5-6 dager hvert fjerde, femte år - så her burde man ha kunnet klare å finne andre løsninger. 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 I prinsippet ja, men de aller fleste dyreparkene vi har i den "vestlige" verden nå er meget gode. Dyreparkene er oftere der for å redde bestanden av forskjellige dyr etc. og de som har dyreparker og de som jobber der er der fordi de er glad i dyr og jobber for at dyr generelt skal ha det bra. Bjørner i kjetting etc er jeg derimot ikke spesielt glad i. Ikke sirkus heller, selvom jeg vet at de fleste dyrene på sirkus har det greit nok. Enig! :-) Kunne godt kost meg på sirkus uten dyr også jeg - 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Enig. Den eneste virkelig akseptable grunnen til å ha en dyrepark er som ledd i beskyttelsen av dyreartene. De aller, aller fleste dyreparker rundt omkring i verden er ingenting annet enn rent dyreplageri. "...................................." DØ! vi som er så enig i alt - du bør stemme Venstre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.