Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

DØ! vi som er så enig i alt - du bør stemme Venstre! :)

Nei, faen heller. Jeg stemmer ikke på et parti som hverken klarer å ha ordentlige stantpunkter eller finne en leder som ikke er ufyselig :-)

"....................................."

Skrevet

Egentlig trist at det ble slik. Det står skilt og oppslag rundt hele anlegget om at man ikke skal røre selen. Noen "må" jo bare prøve seg.

Akkurat badesesongen i Ålesund er jo ikke mer enn knappest 5-6 dager hvert fjerde, femte år - så her burde man ha kunnet klare å finne andre løsninger.

Høh, siden du tror badesesongen er så kort her oppe, mistenker jeg at du må være østlending? ;-)

Ålesund blir også regna som en del av sør-Norge og været kan faktisk være veldig bra her også! Idag er det f.eks. strålende sol og pent vær her, og det var det faktisk igår også ;-)

Skrevet

hmmmm- leste og leste -men i følge siste setning "Seler i fangenskap kan bli så gamle som 40 år, men slik gikk det altså ikke for Nemo.

" så ser det ikke sånn ut....

Jo, han levde fritt i havet, men holdt seg stort sett innenfor området rundt Atlanterhavsparken (så vidt jeg har fått med meg da...)

Skrevet

Høh, siden du tror badesesongen er så kort her oppe, mistenker jeg at du må være østlending? ;-)

Ålesund blir også regna som en del av sør-Norge og været kan faktisk være veldig bra her også! Idag er det f.eks. strålende sol og pent vær her, og det var det faktisk igår også ;-)

Det været skryter du på deg :)

Gjest Nosferatü
Skrevet

Min mening er:

Det er 6 mill sel bare i de sentrale fangstområder. De dauer langsomt av sult og sykdom, da det er ikke mat nok til alle.

Selkjøtt er seigt og smaker tran. Pføy.. Men selskinn/hud er nyttig og pent hvis det ikke er for mange merker og sår i det.

Selen spiser 5 kg fisk om dagen, gang det med antallet sel.

Håper Nemo f eks ble bikkjemat, og ikke gravet ned da. Mye fint spekk, reine energibomba for bikkjer.

Skrevet

Duuh - jeg bor 6 mil fra stedet.

Jeg har vært hjemme "hele dagen" så å si fra midten av mai (er student) og har hatt god anledning til å studere været.

Jeg er _ikke_ imponert, og jeg har bodd her i 30 år :)

Det var en tirsdag helt i starten av juli da det var steikandes varmt, men den dagen hadde jeg selvfølgelig tusen ærend på Moa - og dett var dett.

I dag er det faktisk bra, vi har noen hull i tåka her nå :D

Skrevet

Duuh - jeg bor 6 mil fra stedet.

Jeg har vært hjemme "hele dagen" så å si fra midten av mai (er student) og har hatt god anledning til å studere været.

Jeg er _ikke_ imponert, og jeg har bodd her i 30 år :)

Det var en tirsdag helt i starten av juli da det var steikandes varmt, men den dagen hadde jeg selvfølgelig tusen ærend på Moa - og dett var dett.

I dag er det faktisk bra, vi har noen hull i tåka her nå :D

*rødmer bittelitt*

Jammen, det er jo ikke så dårlige somre hvert år vet du ;-)

Skal innrømme at årets sommer ikke har vært noe å skryte av, men så mye verre enn været i Oslo f.eks er tror jeg ikke.. Jeg bodde i Oslo i 13 år og folk der skrøt så fælt av været. Når jeg flytta hjem igjen syntes de sååå synd på meg som måtte tåle så mye dårlig vær.... Mannen min er østlending og han påstår at det ikke er store forekjellen på været her oppe og i Oslo, men nå er jeg langt ute på viddene her ;-)

Du får vinke til meg neste gang du kjører forbi da! Romsdaling?

Gjest en patriotisk togli
Skrevet

Det været skryter du på deg :)

Pøh!!

Skrevet

*rødmer bittelitt*

Skal innrømme at årets sommer ikke har vært noe å skryte av, men så mye verre enn været i Oslo f.eks er tror jeg ikke.. Jeg bodde i Oslo i 13 år og folk der skrøt så fælt av været. Når jeg flytta hjem igjen syntes de sååå synd på meg som måtte tåle så mye dårlig vær.... Mannen min er østlending og han påstår at det ikke er store forekjellen på været her oppe og i Oslo, men nå er jeg langt ute på viddene her ;-)

Hvis du velger å tro at vi har hatt like dårlig vær i Oslo- og Drammensområdet i sommer som det Elbereth beskriver, så gjerne for meg...

JEG vil i alle fall holde meg på denne kanten av landet, både pga vær og andre årsaker.

Skrevet

Hvis du velger å tro at vi har hatt like dårlig vær i Oslo- og Drammensområdet i sommer som det Elbereth beskriver, så gjerne for meg...

JEG vil i alle fall holde meg på denne kanten av landet, både pga vær og andre årsaker.

I sommer har dere hatt det beste været, ja! men det har vært mange sommere før også :-)

Mannen min fra Oslo sier dessuten at han trives mye bedre her enn i Oslo, så det så *geiper*

;-)

Gjest Stanget
Skrevet

Slike dyr skal ikke være en attraksjon synes jeg da men....)

Saubukken Gunnar hadde visst de største ballene noen har sett. Han var en attraksjon.

Gjest Nosferatü
Skrevet

Enig! :-) Kunne godt kost meg på sirkus uten dyr også jeg -

Jeg går på sirkus for å se på damene som opptrer.

Skrevet

I sommer har dere hatt det beste været, ja! men det har vært mange sommere før også :-)

Mannen min fra Oslo sier dessuten at han trives mye bedre her enn i Oslo, så det så *geiper*

;-)

Men jeg vil da ikke ha mannen din ;-)

Skrevet

Jeg går på sirkus for å se på damene som opptrer.

Jeg også - og alle har vakre bein med raknede strømper :-)

Skrevet

Men jeg vil da ikke ha mannen din ;-)

Du skulle bare sett'n du ;-)

Gjest Nosferatü
Skrevet

Jeg også - og alle har vakre bein med raknede strømper :-)

Hmm..

Den var dyp.

Forklar.

Skrevet

Hmm..

Den var dyp.

Forklar.

De har det - damene på sirkus :) glamour om du sitter på bakerste rad , men litt lurvete når du sitter helt foran .)

Skrevet

*rødmer bittelitt*

Jada :) *vinker*

Skrevet

Jada :) *vinker*

I lika godt romsdalinga sia i e halt romsdaling sjøl ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...