Gå til innhold

Trådkurver...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt trådkurver som ikke er dypere enn 44 cm og som står i et lavt stativ?

Skrevet

Vet ikke, men du kan jo prøve hos Elfa? De er vel blant de største på sånne garderobe-innrednings-ting.

Skrevet

Ikea?

Det kan jeg skrive under på at man IKKE får....

Gjest Persille
Skrevet

Det kan jeg skrive under på at man IKKE får....

?

Jeg har da det fra Ikea jeg?

Skrevet

?

Jeg har da det fra Ikea jeg?

Ikke som er under 40 cm dype.garantert.

Gjest Persille
Skrevet

Ikke som er under 40 cm dype.garantert.

Aha, dype som i innover i skapet, ikke dype som i nedi kurven :)

Nei, det har jeg ikke.

Skrevet

Aha, dype som i innover i skapet, ikke dype som i nedi kurven :)

Nei, det har jeg ikke.

ikke jeg heller - så de jeg kjøpte for å ha i Pluttens skap -står nå på badet og tror det skal bli skittentøystativ....men er fult av sån som ikke skal vaskes enda - men som er litt brukt eller noe sånt - SABLA STYGT!

Gjest Persille
Skrevet

ikke jeg heller - så de jeg kjøpte for å ha i Pluttens skap -står nå på badet og tror det skal bli skittentøystativ....men er fult av sån som ikke skal vaskes enda - men som er litt brukt eller noe sånt - SABLA STYGT!

Åpne en barnehage - da får du bruk for alt sånt :)

Men; jeg har dem i gangen, og har regntøy etc i dem, ser bedre ut enn å henge på knagger - de blir så overfyllte.

Alternativt kan du ha dem på vaskerommet - og ha sengetøy, håndklær i dem - eller sette dem på loftet og har sommer/vinterklær i dem :)

mil1365380270
Skrevet

Før fikk man kjøpt trekk med glidelås i fronten og plate på toppen på IKEA. Ser bittelitt bedre ut, og lurt om man skal ha det på loftet.

Skrevet

Åpne en barnehage - da får du bruk for alt sånt :)

Men; jeg har dem i gangen, og har regntøy etc i dem, ser bedre ut enn å henge på knagger - de blir så overfyllte.

Alternativt kan du ha dem på vaskerommet - og ha sengetøy, håndklær i dem - eller sette dem på loftet og har sommer/vinterklær i dem :)

GRRRR - hadde jeg bare hatt vaskerom! :)

Skrevet

Før fikk man kjøpt trekk med glidelås i fronten og plate på toppen på IKEA. Ser bittelitt bedre ut, og lurt om man skal ha det på loftet.

Du sier noe! - da blir det bytur snart! -vi har et kott med skråtak som jeg tenkte å ha klær i.....tudeluuu!

Gjest Persille
Skrevet

GRRRR - hadde jeg bare hatt vaskerom! :)

Men nå som gubben er nektet her inne - så kan du vel sette ham til litt snekkerarbeid?

:)

Skrevet

Men nå som gubben er nektet her inne - så kan du vel sette ham til litt snekkerarbeid?

:)

Ja - han er flink til det også han - snekret svær overbygd veranda på 40 kvm og loft med rom - men hvor skulle han bygd det vaskerommet? hehe - som en vorte i carporten? hehe, nei får bare tenke litt lurere og rydde og ikke minst KASTE litt - vi har altfor mye klær! - jeg har nå mange sekker som jeg lurer på om jeg IKKE skal se igjennom - men bare kaste.

Gjest Persille
Skrevet

Ja - han er flink til det også han - snekret svær overbygd veranda på 40 kvm og loft med rom - men hvor skulle han bygd det vaskerommet? hehe - som en vorte i carporten? hehe, nei får bare tenke litt lurere og rydde og ikke minst KASTE litt - vi har altfor mye klær! - jeg har nå mange sekker som jeg lurer på om jeg IKKE skal se igjennom - men bare kaste.

Om du ser igjennom finner du garantert ut at du vil beholde minst halvparten, så det må du ikke gjøre :)

Og om du tenker etter - så har du jo ikke savnet tøyet mens det har ligget i sekkene!

Carport - der kan du sette trådkurvene, og ha verktøy, leker, bilting, etc oppi :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...