Heffalomp Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hvor får jeg kjøpt trådkurver som ikke er dypere enn 44 cm og som står i et lavt stativ? 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Vet ikke, men du kan jo prøve hos Elfa? De er vel blant de største på sånne garderobe-innrednings-ting. 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Ikea? Det kan jeg skrive under på at man IKKE får.... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Det kan jeg skrive under på at man IKKE får.... ? Jeg har da det fra Ikea jeg? 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 ? Jeg har da det fra Ikea jeg? Ikke som er under 40 cm dype.garantert. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Ikke som er under 40 cm dype.garantert. Aha, dype som i innover i skapet, ikke dype som i nedi kurven Nei, det har jeg ikke. 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Aha, dype som i innover i skapet, ikke dype som i nedi kurven Nei, det har jeg ikke. ikke jeg heller - så de jeg kjøpte for å ha i Pluttens skap -står nå på badet og tror det skal bli skittentøystativ....men er fult av sån som ikke skal vaskes enda - men som er litt brukt eller noe sånt - SABLA STYGT! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 ikke jeg heller - så de jeg kjøpte for å ha i Pluttens skap -står nå på badet og tror det skal bli skittentøystativ....men er fult av sån som ikke skal vaskes enda - men som er litt brukt eller noe sånt - SABLA STYGT! Åpne en barnehage - da får du bruk for alt sånt Men; jeg har dem i gangen, og har regntøy etc i dem, ser bedre ut enn å henge på knagger - de blir så overfyllte. Alternativt kan du ha dem på vaskerommet - og ha sengetøy, håndklær i dem - eller sette dem på loftet og har sommer/vinterklær i dem 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 ikke jeg heller - så de jeg kjøpte for å ha i Pluttens skap -står nå på badet og tror det skal bli skittentøystativ....men er fult av sån som ikke skal vaskes enda - men som er litt brukt eller noe sånt - SABLA STYGT! Før fikk man kjøpt trekk med glidelås i fronten og plate på toppen på IKEA. Ser bittelitt bedre ut, og lurt om man skal ha det på loftet. 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Åpne en barnehage - da får du bruk for alt sånt Men; jeg har dem i gangen, og har regntøy etc i dem, ser bedre ut enn å henge på knagger - de blir så overfyllte. Alternativt kan du ha dem på vaskerommet - og ha sengetøy, håndklær i dem - eller sette dem på loftet og har sommer/vinterklær i dem GRRRR - hadde jeg bare hatt vaskerom! 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Før fikk man kjøpt trekk med glidelås i fronten og plate på toppen på IKEA. Ser bittelitt bedre ut, og lurt om man skal ha det på loftet. Du sier noe! - da blir det bytur snart! -vi har et kott med skråtak som jeg tenkte å ha klær i.....tudeluuu! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 GRRRR - hadde jeg bare hatt vaskerom! Men nå som gubben er nektet her inne - så kan du vel sette ham til litt snekkerarbeid? 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Men nå som gubben er nektet her inne - så kan du vel sette ham til litt snekkerarbeid? Ja - han er flink til det også han - snekret svær overbygd veranda på 40 kvm og loft med rom - men hvor skulle han bygd det vaskerommet? hehe - som en vorte i carporten? hehe, nei får bare tenke litt lurere og rydde og ikke minst KASTE litt - vi har altfor mye klær! - jeg har nå mange sekker som jeg lurer på om jeg IKKE skal se igjennom - men bare kaste. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Ja - han er flink til det også han - snekret svær overbygd veranda på 40 kvm og loft med rom - men hvor skulle han bygd det vaskerommet? hehe - som en vorte i carporten? hehe, nei får bare tenke litt lurere og rydde og ikke minst KASTE litt - vi har altfor mye klær! - jeg har nå mange sekker som jeg lurer på om jeg IKKE skal se igjennom - men bare kaste. Om du ser igjennom finner du garantert ut at du vil beholde minst halvparten, så det må du ikke gjøre Og om du tenker etter - så har du jo ikke savnet tøyet mens det har ligget i sekkene! Carport - der kan du sette trådkurvene, og ha verktøy, leker, bilting, etc oppi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.