flisa Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nå er det så kjedelig her at man burde jugd litt - la dette bli den store jugetråden - jeg skal ut og kjøre en tur nå og forventer at tråden er full av herlige jug til jeg igjen setter meg ned her og skal glo og trykke og glo 0 Siter
Gjest eltempoogigannte Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg så deg da du kjørte tur! Likte frisyren din! :-) 0 Siter
Freya Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg har en elefant i hagen, like bak giraffburet. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 JOHOOOOOO JE JE JE... Har akkurat vunnet 1 000 000 på Trixx skrapelodd ))))))))))))) 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Harfått meg ny bolig til 3.2 mill, og betalt kontant. 0 Siter
Gjest Webmaster, overoppsyn Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Klage på utestengelse av Mr Kahn har vært oppe til diskusjon i Doktor Onlines redaksjon. Vi har kommet til at utestengelsen opprettholdes. I tillegg har vi observert at innlegg åpenbart skrevet av vedkommende utestengte bruker postes av vedkommendes ektefelle. Dette er en uakseptabel omgåelse av vår stengning av brukerkonto og din brukeridentitet hos DOL blir derfor stengt fra midnatt i dag. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 *Jeg har vasket hele huset idag *Jeg har vært hos frisøren og klippet bort det lange tykke håret mitt *Jeg solge mann, barn og hund på ebay i dag, og har brukt pengene jeg tjente på en liten sydhavsøy, der skal jeg bli president og leve lykkelig alle mine dager :-) 0 Siter
org Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Klage på utestengelse av Mr Kahn har vært oppe til diskusjon i Doktor Onlines redaksjon. Vi har kommet til at utestengelsen opprettholdes. I tillegg har vi observert at innlegg åpenbart skrevet av vedkommende utestengte bruker postes av vedkommendes ektefelle. Dette er en uakseptabel omgåelse av vår stengning av brukerkonto og din brukeridentitet hos DOL blir derfor stengt fra midnatt i dag. Dagens beste - hittil! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg vant nettopp 20millioner kroner i lotto! Så nå har jeg vært og kjøpt meg en snæksen, rød cabriolet. Imorgen drar jeg til Rio, for dit har jeg kjøpt flybilletter. nå skal jeg bare leve livet i to måneder. Dessuten har jeg farget håret svart, fått meg tatovering og piercet meg med fem intimpiercinger ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Klage på utestengelse av Mr Kahn har vært oppe til diskusjon i Doktor Onlines redaksjon. Vi har kommet til at utestengelsen opprettholdes. I tillegg har vi observert at innlegg åpenbart skrevet av vedkommende utestengte bruker postes av vedkommendes ektefelle. Dette er en uakseptabel omgåelse av vår stengning av brukerkonto og din brukeridentitet hos DOL blir derfor stengt fra midnatt i dag. hehe stilig ;-D 0 Siter
org Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg vant nettopp 20millioner kroner i lotto! Så nå har jeg vært og kjøpt meg en snæksen, rød cabriolet. Imorgen drar jeg til Rio, for dit har jeg kjøpt flybilletter. nå skal jeg bare leve livet i to måneder. Dessuten har jeg farget håret svart, fått meg tatovering og piercet meg med fem intimpiercinger ;-P Stakkars den som skal ha munnsex med deg. :-O Ups, vi er visst på åpent forum! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Stakkars den som skal ha munnsex med deg. :-O Ups, vi er visst på åpent forum! hihihi du sier noe. jaggu bra det bare er en jugetråd Kan da ikke risikere å gå glipp av munnsexen, hehe. 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 I helgen traff jeg mannen i mitt liv. Høy, mørk, kjekk, sexy, intens, spennende, rik, varm, god og snill. Neste helg drar vi sammen til Hawaii og gifter oss på Waikiki Beach. Han velger å gjøre en ærbar kvinne av meg, all den tid jeg allerede bærer hans barn....*o`lykke* ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Marlon Brando stakk nettopp innom, så jeg kan herved bekrefte at han ikke er død allikevel. Han har blitt ung igjen og vi flytter sporentreks til den lille byen Corleone på Sicilia, hvor han eier et flott hus på toppen av en klippe, så drømmen min om å bli ekte mafioso mama går i oppfyllelse allikevel! 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 I fjor høst felte jeg 7 elg med ett skudd. Alle bøyde seg ned for å drikke langs bredden, og jeg skjøt dem alle gjennom halsen. 0 Siter
bb71 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 DOL legges ned grunnet kjedelige innlegg og manglende fantasi hos innskriverne..... 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg vant 3,2 mill i lotto og ga bort alt til byggingen av den nye moskeen i Oslo, mot at unga mine skal oppdras der til gode muslimer. 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 DOL legges ned grunnet kjedelige innlegg og manglende fantasi hos innskriverne..... På tide.... 0 Siter
Champagne Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nå er jeg så lei av at Brad Pitt hele tiden ringer og mailer meg! Samme gnålet hele tiden: "Du er så mye bedre og vakrere enn Angelina, bli min, elsk meg, og bla-bla-bla." Noen som vet hvordan jeg kan få den plagsomme fyren til å holde opp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.