flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Jeg så deg da du kjørte tur! Likte frisyren din! :-) Det var i alle fall godt jugi! 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Klage på utestengelse av Mr Kahn har vært oppe til diskusjon i Doktor Onlines redaksjon. Vi har kommet til at utestengelsen opprettholdes. I tillegg har vi observert at innlegg åpenbart skrevet av vedkommende utestengte bruker postes av vedkommendes ektefelle. Dette er en uakseptabel omgåelse av vår stengning av brukerkonto og din brukeridentitet hos DOL blir derfor stengt fra midnatt i dag. Nå fikk du meg til å skvette en skvett! Godt jugi! -hehe 0 Siter
Gjest Maliss Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nå fikk du meg til å skvette en skvett! Godt jugi! -hehe Har nettopp ranet sparebanken Nord Norge, pleas ikke si det var meg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Har nettopp ranet sparebanken Nord Norge, pleas ikke si det var meg. Hemmeligheten din er trygg her på Dol ;-) 0 Siter
Gjest ny nabo Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Marlon Brando stakk nettopp innom, så jeg kan herved bekrefte at han ikke er død allikevel. Han har blitt ung igjen og vi flytter sporentreks til den lille byen Corleone på Sicilia, hvor han eier et flott hus på toppen av en klippe, så drømmen min om å bli ekte mafioso mama går i oppfyllelse allikevel! Jeg og James Dean blir visst naboer med dere! 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg syns du virker hyggelig, og gubben din er bare SÅ underholdende. 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Jeg syns du virker hyggelig, og gubben din er bare SÅ underholdende. Takk for fornærmelsen, skal huske den i alle fall 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Samboeren min masserte skuldrene mine for n`te gang uten å touche puppene mine! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg har fått jobb som fuglepasser! På fritida driver jeg med plastisk kirurgi. Jeg elsker naboen vår. Han er så moden og voksen av seg. Det er umulig å bli avhengig av dol!! 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Takk for fornærmelsen, skal huske den i alle fall Men det var da hyggelig? Å f.. vi ljuger ja. 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Klage på utestengelse av Mr Kahn har vært oppe til diskusjon i Doktor Onlines redaksjon. Vi har kommet til at utestengelsen opprettholdes. I tillegg har vi observert at innlegg åpenbart skrevet av vedkommende utestengte bruker postes av vedkommendes ektefelle. Dette er en uakseptabel omgåelse av vår stengning av brukerkonto og din brukeridentitet hos DOL blir derfor stengt fra midnatt i dag. På tide.... 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Men det var da hyggelig? Å f.. vi ljuger ja. Jeg har nok tråkket i baret hos den musa, tro jeg Vet du forresten hva som er mindre enn musa til myggen? - - - - dotten til knotten! ææææææææææ 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Samboeren min masserte skuldrene mine for n`te gang uten å touche puppene mine! *LOL* 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg har nok tråkket i baret hos den musa, tro jeg Vet du forresten hva som er mindre enn musa til myggen? - - - - dotten til knotten! ææææææææææ PRRRÆÆÆÆHÆÆÆHÆÆÆhæhæ host... host... Ikke vær lei deg for at ingen liker deg, vi er lei deg vi og... ææææææææææææææ 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 PRRRÆÆÆÆHÆÆÆHÆÆÆhæhæ host... host... Ikke vær lei deg for at ingen liker deg, vi er lei deg vi og... ææææææææææææææ Så godt at vi er to da, Nos'en 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg har fått jobb som fuglepasser! På fritida driver jeg med plastisk kirurgi. Jeg elsker naboen vår. Han er så moden og voksen av seg. Det er umulig å bli avhengig av dol!! Verden er ikke stor, jeg har også en moden og voksen nabo! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Verden er ikke stor, jeg har også en moden og voksen nabo! Sikkert han samme som min! Jeg blir ekstra sjarmert når jeg våkner om natta av at han spyr ut vinduet *dååån* 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Sikkert han samme som min! Jeg blir ekstra sjarmert når jeg våkner om natta av at han spyr ut vinduet *dååån* En hun. Hun er så fornuftig og har så god kontroll på dyra at naboene ikke behøver å være redde og lade revolvern for å skyte i hvert fall de ene kreket som sikkert ikke kommer til å bite en gang til. I hver fall ikke så mange ganger til. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 En hun. Hun er så fornuftig og har så god kontroll på dyra at naboene ikke behøver å være redde og lade revolvern for å skyte i hvert fall de ene kreket som sikkert ikke kommer til å bite en gang til. I hver fall ikke så mange ganger til. Åh, som jeg tilber sånne naboer! 0 Siter
Velouria Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg og James Dean blir visst naboer med dere! Høres bra ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.